Tudjátok nem olyan kellemes reggel ara kelleni hogy az idegesítő unoka testvéred ugrál a fejed felett, bár az se normális hogy két 11 éves gyereket egy lépcső alatti gardróban tartani.
-Keljetek már fel! Ordibálta Dudley. Meg vártam míg Harry felveszi a szemüvegét, és én is kilépek az ajtón. Harry egyébként a bátyám ráadásul az ikrem de egyáltalán nem hasonlítunk egymásra, neki fekete kócos haja van nekem vörös göndör aztán a szeme zöld nekem meg csak az egyik. Heterokomiám van csak az egyik szemem zöld a másik szemem barna szóval nem csak a hajam miatt bámulnak meg de a szemem miatt is.
-Lucy te tölcs kávét Veromnak! Harry te meg süsd meg a becont! Ma van az én édes kis fiamnak a szülinapja az akarom hogy minden tökéletes legyen. Irányít minket a mi Petunia nénikénk.
-Hány ajándékom van? Kérdi tele szájal Dudley.
-35 magam számoltam meg. Válaszolja neki apja Verom bácsi.
-Idén mért csak 35 tavaly 36 volt?! Akad ki teljesen az akis görény jó nem kicsi mer van vagy 90 kiló.
-Semi baj kincsem megyünk és veszünk neked még két ajándékot az állatkertben. Vigasztalja Petunia.♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Éppen a hűllő házban voltunk egy óriás kígyó előtt. Gyönyörű állat volt engem elvarázsolt teljesen.
-Mi lesz mozdulj már meg ! Kiált Dudly
-Nem látod hogy alszik? Vágtuk rá egyszere Harryvel. Dudley csalódottan elment. Mi meg ott maradunk az üveg előtt. És nagy meglepetésére Harry el kezdet társalogni a kígyóval amit én is értettem nem értem ez hogy lehet.
-Áuuu! Kiáltottam mikor Dudley félre lököt engem és a tesómat. A hátsomat fájlava néztem ahogy az a lököt mohón tapad rá az üvegre, mire az hirtelen eltünik és át esik a korláton az üveg meg vissza kerül. Harryre néztem tudtam hogy ő volt, én is csinálok ilyeneket de ezt nem én csináltam és csak a bátyám tehette . Ekkor megjelenek a nénikémék és elkeztek sipitozni (van ilyen szó?) .♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Nos egy nagy kínos kocsi út után haza értünk,engem és Herryit a fülünknél fogva rándgatot be Verom.
-Tudom hogy ti voltatok. Be felé és egy hangot se! Kiáltotta.
Mi pedig csöndben belépketünk.
-Te voltál igaz? Kérdeztem .
-Nem tudom. Rázta kócos kobakját.♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
-Hozd be a postát! Utasítja Verom a bátyámat . Mikor Harry vissza jön két levelet a kezében tartott a többit le dobta az asztalra. Már éppen én is hajtottam volna megnézni milyen levél van a tesóm kezében mikor Dudley felkiáltottt.
-Nézzétek Potteréknek level jött!!
-Milyen levél? Kérdi gúnyosan az apja.
Ki veszi a kezéből majd olvasni kezted. Arcára döbbenet majd félelem utoljára pedig düh ül ki. Vissza zavar minket a gardróban. Tudtam hogy a levél velünk kapcsolatos és ez nem hagyott nyugodni .
VOUS LISEZ
A mardekáros Potter
FanfictionTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇