Miért ?

177 5 0
                                    

Utálom a nyarat a hülye rokonaimat és hogy nem láthatom a barátaimat . Már Júliust írunk ennek viszont örülök , nem sokára megyek kereszt apuhoz.
Várom már ezt a tanévet . Új tantárgyak és új tanárok ,én a rúnatant és a legendás lények gondozása órákat vettem fel . Ezeket ajánlották a legtöbben . Módjuk a jóslás tant is kipróbáltam volna de Persz azt mondta hogy ki tagad szóval inkább nem mertem jelentkezni .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Idén is segítettem a virág boltban ,szeretem ott leni a főnököt is bírtam .
Már éppen haza felé mentem mikor észre vettem a baglyomat Hadeszt  csörében egy levéllel .
Fütyültem neki egyet mire a karomra szállt . A levelet elvetem tőle és szem ügyre vetem . Barna papír és zöld M betűs pecsét , csak is Draco lehet az.
Apropó Draco , mióta meg vigasztalt elég jól ki jövünk egymással . Mint kiderült az ő keresztapja is Perszelusz . Na de mindegy is lássuk mi áll a levélben .
Azt írja mi lenne ha előbb mennék Perszhez és együtt töltenék egy kis időt . Én ennek nagyon őrültem ,minél hamarabb annál jobb .
Megszaporáztam lépteim ,gyorsan össze pakolni és lelépni ez lebeget a szemem előtt .De vajon Harry mit fog ehhez szólni . Itt hagyom öt azért hogy az esküt ellenségével nyaraljak . Már ha hozám szól , miután a könyvtárban össze vesztünk azóta még rosszabb lett a kapcsolatunk . 

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Amit fel értem a szobába azonnal pennát ragadtam és választ körmöltem , természetesen bele egyeztem és meg kértem hogy szóljon kereszt apának is .
Aztán neki állam pakolni .
A kezembe akadt a albumon is . Fel nyitottam és lapozni kezdtem ,igaz még nincs benne túl sok kép talán 10-15 darab  .
Az első képen én és Persz voltunk tavaly karácsonykor , kedvenc képem . Aztán végig én ,Kirs ,meg a fiúk vagyunk ,de van egy kép Lokirol meg Hadeszről is . Sajnos nekem és Harrynek nincs közös képünk ,pedig bele tennem . Az emlegette szamár
-Te meg mint csinálsz ?kérdi érdeklődve .
-Perszelusz hamarabb el vissz . Adtam egyszerű választ nem akartam el mondani neki hogy Draco kért rá .
-És velem mi lesz itt hagysz ?!
Még ő van felháborodva na aszt már nem .
-Harry te is ezt tetted tavaj . El mentél és cserben hagytál . Vágtam neki oda . Eközben én szépen lassan pakoltam .
-Az más volt . Vágja rá
-Nem nem volt más .Most ha meg bocsátasz nekem még sok a dolgom . Mindezt olyan nyugodtan közöltem vele mint ha az mondtam volna hogy a hajam vörös. De bevált ő még idegesebb lett és kirohant a szobából . Igaza volt Kirs nek ha nyugot maradok az sokal idegesítőbb .
Csak egy valamire nem tudom a választ ,vajon Harry miért utál ?

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now