Miután ki rohantam a nagyteremből a klub helység fél vetem az irányt.
Mérges voltam , a fiúk pontosan tudják hogy nem szeretem ha így viselkednek . Nem azt kértem tőlük hogy változásnak magukon hanem azt hogy ne az én jelenlétében nézzenek le másokat.
Szegény tanár úr ,előre látom nem lesz könnyű dolga a mardekárosal .
Idő közben oda értem , viszont el felejtettem hogy nem tudom a jelszót . Ezért még mérgesen lettem , és bele rúgtam az ajtóba . Ezután tejesen elöntött a dü . Dühös voltam mindenre és mindenki re . Kersztapura , Dracoékra , Lupinra és Blackre . Annyira mérges voltam hogy a szememet elöntötte a vörös köd . Legszívesebben meg fojtottam volna valakit. Majd a fejem fájni kezdet és szédülés is rám tört . Le csusztam a fal mentén és a földre ültem . A fájdalom nem akar el tűni .
Hirtelen fekete pontokat kezdtem látni . A fejem egyre csak hasogatot, el döltem a akár egy krumplis zsák , és ekkor a feketeség át vettte az irányítástEgy nappaliban ébredtem fel . Tágas szépen berendezet otthonos helység volt.
Én a földön feküdtem , mellettem a kanapén egy csinos fekete hajú érdekes ruháju nő ült. Csak ő volt a szobában szóval tőle kérdezem meg hogy mégis hol a Merlin szakálában vagyok .
-Hölgyem meg tudná nekem mondani hogy hol vagyok ? Kérdem udvariasan . Miközben fel álok a földről .
-Persze kedvesem . Mosolyog rám
-A múltadban . Mondja még mindig mosolyogva .
. Mégis hogy kerültem a múltba , az előbb még a Roxfortban voltam.
-Elnézést , ezt meg hogy érti ? Teszem fel az újabb kérdést ezúttal össze zavarodva .
A nő felál a kanapé röl majd elém lép . Nem sokal magasabb mint én, állapítom meg .
-Úgy drágám , hogy te különleges boszorkány vagy . Ha ennek vége mindent el magyarázok de most figyelj . Ez a te múltad . Teszi a vállamra a kezét és kedvesen mosolyog.
Két dolog biztos, az egyik az hogy álmodok a másik az hogy a nő rohat sokat mosolyg.
A bejárati ajtó hirtelen ki csapódik ,és egy fekete hajú férfi lépberajta, ruházat szépen szólva is merész .
-Ágas ,Lilly ! Gyertek , meg jötünk ! Kezd kiabálni .
Mögötte egy baran hajú nyurga srác jött ,arcán egy heg volt .
-Ne kiabálj már Black. Lehet a kicsik alszanak . Érkezik egy harmadik is . Neki is feket haja van .
-Ők meg kik ? Nézek a meletem lévöre .
-Az első Sirius Black, a második Remus Lupin ,a harmadik pedig Perszelusz Pition .Sorolja .
Nem hiszem el . Kereszt apu nem is hasonlít magára . Lupin még csak csak . Na de az aki igazán meg lépet az Black . Az újságba egy megtépázott vékony ember volt , de most igazán más volt ,életel teli és helyes.
-Nem látnak minket ? Nézek a nőre újból . A nevét is meg kéne kérdezem .
-Nem. Válaszolja tömören .
A lépcső tetején egy vörös hajú nő jelent meg , zöld ruha volt rajta és egy baba a karjában . Egyből mögötte egy férfi kócos barana fürtöket , kezében neki is egy baba.
Ők voltak azok ,anya és apa . Elképesztő érzés volt élőben látni a szüleimet . El is sírtam magam , de nem olyan orr foylosan ha nem csak a szememből folytak a könny csepek.
A nő csak némán át karolt .
Azt kívántam bárcsak Harry is itt lehetne.
-Fiúk ,sziasztok . Köszön anya mikor le ér .
-Mit akartok ? Kérdi apa.
-James! Szemben ! Utasítja anya
-Bocs , akkor mit szeretnétek . Néz a többiekre nagy őzike szemeivel .
-Nem látogathatjuk meg a kereszt gyerkeniket? Durcázik Black.
-De egy dráma királynő vagy. Sóhajt Persz . Lehet hogy a külseje változott de a személyisége az nem .
-De hogy nem akkor jötök amikor csak akartok csak szerenétek . James kicsit fáradt az ikrek nem aludtak az este . Kuncog anya . Nagyon bájos jelenség volt.
Persz előre lépet és ki vet apa kezeiböl .
-Adtál nekik citromfű kivonatot ? Néz anyára . Miközben engem , vagy is a kisbaba énemet bubusgata.
-Igen adtam de csak Harry nek használt , Lucyt nem lehet ennyivel ki ütni . Csóválta anya a fejét .
- Mennük kell , nem sokkár fel ébredec . Néz felém szomorúan a nő.
-Ne még maradni akarok . Könyörögtem
-Sajnálom , nem maradhatunk tovább .
-Csak egy kis időre ! Nézek rá a lehető lég szomorúbban.
-Nem lehet ! Oda át aggódnak miattad . Mondja határozottan .
Nem akartam menni . Nézni akaratán még őket , hallgatni a hangjukat .
De lehet igaza van a nőnek , a jelenben biztos aggódnak értem .
-Rendben ! Egyeztem bele.
-De csak akkor ha még vissza térhetnek . Kötöttem az ebet a karohoz .
-Ez meg fog történi. A dementorok sötét ereje hatásla van rád.
-Mielőtt fel ébredek had kérdezem meg , hogy mi az ön neve? Nézek újból rá
-Természetesen , a nevem Amelia Potter.
Miután ki mondta a nevét , én újból szédülni kezdtem bár a fejem nem fájt de a tol szörnyű érzés volt.Újból ki nyitottam a szemem , ezúttal a saját szobámban keltem .
Persz a sarokban aludt az egyik fotelben , Draco és Kirs az ágyam mellet ültek a fejüket pedig az ágyra tetéték . A másik három jó madár a földön feküdt a szőnyegen.
Loki meg mellettem aludt a párnánAz új szereplő képe ⬇️
" Különleges vagy drágám ne feléd el "
ESTÁS LEYENDO
A mardekáros Potter
FanficTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇