A vacsora isteni volt , az a rengeteg étel és a hangulat elképesztő. Az igazgató mondot egy beszédet ami elégérdekes volt, de a fiúk szerint nyugogak meg az öreg ilyen bóhókás nem kell minden szavát elhínni. Emelet kaptam egy csómo infot a házamról és benne élökröl. Sorolom is mit tutam meg.
•A legtöbben aranyvérüek de vanak félverüek is mint én meg Kirs. Az aranyvérü azt jelenti hogy minden felmenő mágus .
•A Mardekárt sokan elitélik és azt gondoják hogy mindenki gonosz csak azért mert sok rossz embet került inenn ki. Szerintem ez hülyeség a fiúk is nagyon kedvesek velem és a többiek se tünek baltás nyilkosnak .
•"A kígyó nem harap a saját farkába". Ezt maga Mardekár Malazár mondta és a mardekárosok is ezt valják. Amugy azt jelenti hogy ne támad a saját fajtád.
Ezek lennének az arany szabájok.♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Miután befejeztük a vacsorát egyszere feláltunk és elhagytuk a termet. Vagyis én csak mentem a zöld talárosok után .
-Hé! Adrian ez nem lett volna egyszerübb ha külö teszük meg ? Utalok itt arra hogy nem fértek el tölünk a többi házlakoi.
-Nem! Ez igy hatásos. Reggelinél is egyszer fogunk lejöni , megvárunk mindenkit és feljövünk. Mosolygot rám.
-Fel? Kéredeztem .
-Igen.
Én elforditotam a fejem és figyeltem az útat . Lefelé mentünk egy lépcsön majd egy tágas kö folyoson halatunk át mai jóval hüvösebb volt mint fent de nem anyira hideg mint kin a szabadban. Végül egy fal elöt áltunk meg .
-Mindenki figyljen! A jelszó :Kígyó méreg. Szólalt meg egy felsöbb éves fiú. Miútán ismét ki mondta a fal eltünt majd egy kellemes helyiség terült elénk. Bejebb mentünk , a falak sötét zöldek voltak minden hol fekete bör kanapék és fotelek , a falak melet könyves polcok sorakozta tele , kandalok zöld tüzel égtek az összképet pedig ezüst keretes kerek ablakok zárták amin kerszrül a tavat láthatuk.
-Lányok fent, fiú lent. Ha barkinek kérdése van kerdezétek meg bátran valaki . Ne feledjétek:Kígyó nem harap a saját farkákba. Szólat fel ugyanaz a fiú aiki kint is beszélt. Én is felindultam hát a lépcsön ami felé a lányok mentek. Végig mentem a folyoson , beszéd , kacagás, visitozás halatszot a szóbákbol. Remélem én is ilyen jól fogom magat érrzni. Élértem egy ajtót amira az én nevem volt írva tehát kinyitom és beléptem. Bent két ágy volt boldahimel és rengeteg párnával ellátva, egyiket elfoglalták az ablalk meletit nem.
-Szia én Lucy Potter vagyok. Örvendek a talállkozásnak ,ugylátszik hogy hétévig szobatársak leszünk. Probáltam minnél szebben és kedvesebben beszélni vele.
-Szia a nevem Pansy Parkinson. Köszöntöt kényesen egy fekete rövid hajú lány. Már épp mondani akarttan valamint mikor megszólalt.
-Ne hid hogy én itt maradok veled te kis félvér. Ugy is mi döntjük el hogy melyik szobában lakunk. Az egészet olyan felsöbbredüen adtaelö hogy még a királynő is meg irigyelné .
- Redben a te döntésed az a ajtó arra van . Fogtam magam és az agyamhoz sétáltam , hátam mögül csak pufogást halotam .
Elöte a ládám szemben velle egy szekrény a ketö közöt meg egy író asztala és szék.♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Pansy már elment és most egyedül vagyok a szobában ami nagyon furcsa eddig mindig Harryvel egyeüt alutunk és most meg nem tudok nélküle . Mivel már 1 órája porobálok aludni de nem sikerül ezért arra jutotam hogy lemegyek a klub helységbe hát ha van ott valami érdekes. Mikor leértem egy alak pont akorr lèpet be a bejáraton, nem ilyetem meg á de hogy.
-Bár melyik diák ajánlom hogy jöjön és valjonszínt most azonal! Dörmogte egy határozó férfi hang, és mivel egy tanár és észre is vett ezért elö is léptem. Érdekes látvágy lehetem a Tom end Jerry is piszimben vörörs hajamal amit most nem fogtam erös fonatab na meg felemás szemekel.
-Nocsak Potter már az első este szabàlyt szeg? Kerdi gunyosan a Profeszor.
-Nem úram csak mivel edig a fivéremel ossztoztam egy szobán és ágyon most furcsa egyedül aludnom. De megértem és elfogadom hogy büntetést kapok. Hajtom le a fejem. Piton meg lepödik és láthatoan megenyhült.
-Ez esetben maragyon csak lent és olvason, a monók nem sokára jönek kérjen egy bögre kakaót. Ad tanácsot és egedéjt majd fogja magát és ki ment. Nem lepötem meg Kirsék azt mondták hogy csak velünk mardekárosokal kedves a többi házal nem igazán.
Oda lépek egy könnyves polchoz és egy az aranyvérüségŕöl szóló kötetet veszek magam hoz. A hátuja szerint ez egy varázs könnyv mindig feljegyzi a legújabb családtagokat és képekel is szolgál .
Már több mint egy órája olvastam mire meg találtam a Potter nevet, azt írja hogy nagy múltú mágus család csak a dédapám Mikeal Potter véráruló let és aztán kilett tagadva a szethuszonnyolcból (A legnemesebb családok) . Lejebb van két kép egy borzas hajú barna szemü férfiról es egy vörös loknis zöld szemüröl nőröl ,apa és anya . Könnyezni keztem ez csodálatos apa hajszál pontosa ugyan olyan mint Harry kivéve a szemeit én a ketöjük keveréke voltam a hajam színe anyátol a szemeim pedig mindketötöl . Alatuk ott volt az én és bátyjám képe .
Álmosodnik keztem fel néztem az órár negyd négy van . Remek nem alutam egy keveset se , de legalábn látam öket ha még csak képen is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A mardekáros Potter
FanficTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇