Na ez az év igazán érdekes volt .
Harryvel a kapcsolatom csak romlott nem szólt hozàm egész nyáron.VISSZA EMLÉKEZÉS
Nem rég szálltunk le a vonatról , a testvérem a barátaitól búcsúzik úgy hogy én is ezt tetem .
-Vigyáz magadra kicsi lány .Majd írunk .Ölelle át Kirs.
-Igen ,Lokira is vigyázunk. Mosolygott Adrián.
Na ja szegényt nem merem oda vinni ,ezért megkértem a fiúkat hogy vigyázzanak rá.
Még utoljára megöl éltek és mindenki ment a dolgára.
Amint el fordultam egy bagoly szállt a vállamra .Kíváncsian néztem rá nem kapok soha senkitől . Elvettem tőle a levelet meg simogatam és útnak engedtem .A levelet a zsebembe raktam , majd később elolvasom.♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Harry se a kocsiban se a szobában nem szólt hozám . Na igen megkaptuk a régi lepukkant vendég szobát. Micsoda luxus .
Mivel társaságom nincs ezért elő vetem a levelet a mint kaptam. Lehuppantam az ágyanak csúfolt matracra és ki bontottam a levelet .
A levelet Perszelusz küldte ,az ált benne hogy ha van kedvem a kor augusztusban át mehetnek hozzá . Azt is hozzá tette hogy vigyázak magamra és ha baj van azonnal írjak neki.
Jól eset a törődése ha már a saját bátyám utál .
VÉGE
Az egész nyarat munkával töltöttem .
Segitettetem egy virág boltban , igen igen tudom hogy még csak 11 vagyok de legalább nem kell néznem a rokonaim lenéző pillantásait .
Harry csak egyszer szólt hozzám a szüli napom kor . De csak be szólt mert sok ajándékot kaptam ő meg semmit, én sajnáltam de tényleg de eröl nem én tehetek .
Egyébként Kirs tol egy táskát kaptam aminek rendkívül örültem mert végre nem kell mindent a kezemben hordanom, Adrian tol könyvet kaptam ami a varázs kígyókrol szól, Marcus tol meg édességet.
Kereszt apától egy fénykép albumot kaptam meg egy mugli instant fényképezőt , azt írta hogy anyukámnak is volt .
♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
A nyár fény pontja az volt amikor Harry le borította Verom egyik vendégjét tortával . Ennek okán kaptunk rácsokat az ablakunk ra .
Aztán Harry ki szabadittoták a Weasley fiúk engem meg jól ott hagytak .
Kaptam is ezért , tiszta lila lett az egész oldalam. Ha nem lenne az a fránya szabály akkor szét átkoztam volna a mocskokat .
A nyár több részét Persz nél töltöttem . Voltunk az Abszol úton , viszont így sokkal jobb volt . Be váltottuk a fizetésem és kaptam új dolgokat .
A fenn maradt időt otthon töltöttük . Tanultam egy csomó új varázs igét és báj italt .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Vissza Emlékezés
Itt az ideje vissza térni a Roxfortba . Ősszintén vártam már hisz újra láthatom majd a fiúkat és Lokit , és tanulhatok új dolgokat. Bár tanulásból nyáron sem volt hiány . Kereszt apa mellet sok mindent tanultam , amiért hálás vagyok .
♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Telt múlt az idő , én jól éreztem magam , tanultam és szórakoztam.
Persz ennek nagyon őrült . Kirsékel a kapcsolatom csak jobb lett . Loki most haragszik rám mert ki tiltottam a kulbhelyiségböl . Muszály volt , majdnem meg harapta Parkisont.♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Szörnyű , gyalázatos és idióta ezek a szavak jellemzik a mostani SKV tanárunkat .Ezért újra igénybe akartam vettem az idősebbek korepetálását . Bár mostanra talán az RBF is letudnám rakni a tantárgyból . Ezért azt mondák hogy gyakoroljuk a párbajozást .
♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Elérkezet Október 31. Kereszt apa szerint a fekete nap . Ezért ma nem is kerestem .
Ma van egy éve hogy Loki és én társak lettünk . Meg egyeztünk hogy társak leszünk nem pedig házikedvenc és gazda .
Ezen a vacsorán sem vettem részt , de most a rossz idő miatt csak a folyosón sétáltam Loki pedig csúszott mögöttem . Na ezután jött a bonyodalom . El keztünk hangokat hallani . Az már bisztos hogy kígyó hang mert mindketten hallottuk .
Loki meg ilyet ezért azonnal vissza akar menni a szobámba .
Oda lent senki nem volt ezért Loki is maradhatott . Ő csöndesen a tűz elé kuporododot én meg kerestem egy könyvet és olvastam a kedvenc fotelemben .Másnap meg tuttam hogy valaki kövé változtatta Mrs Norist nem kár érte nagyon nem bírtam a macsekot. Na de ennél izgalmasabb a támadó ki léte. Azt mondják hogy Mardekár utódja szabadított valami ki a Titkok Kamrájábol .
Na én elkezdtem pánikolni , de Kirsék meg nyugtátatk hogy én mardekáros vagyok és engem bisztos nem fog bántani .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Ebéd után megkerestem Harryt . Biztosra akartam menni hogy nincs semmi baja . Ugyan is ő találta meg a macskát. Meg is találtam a könyvtárban .
-Sziasztok !Harry beszélhetnék pár szót? Tettem fel a kérdést félve.
-Nyugodtan mondhatod Ronék előtt is . Válaszolt flegmán .
-Rendben . Csak azt szeretném kérdezni hogy nem esete bajod tegnap este ?
-Mit érdekel az téged ? Kérdezett vissza .
-A testvérem vagy érdekel az álapotod. Itt már kezdem kétségbe esni .
-Persze hogyne ezért . Ugyan már mardekáros vagy lehet te is benne voltál . Vádol meg .
- Harry ezt nem kéne ! Szól bele
Granger .
-Te ne szólj bele ! Szóltam rá haragosan .
- Te meg ne kiabálj Hermionéval . Inkább menny vissza a kígyó barátaid hoz . Vicsorg rám a saját testvérem .
VÉGEItt szakadt meg a kapcsolatunk tejesen . A vita után el rohantam és a folyosón kezdem el sírni .
Draco Malfoy pedig oda jött meg vigasztalni .
A több esemény nem igazán hatot ki a szorira . Én meg túl türelmet lenn vagyok le írni .😄😄😄😄
YOU ARE READING
A mardekáros Potter
FanfictionTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇