Karácsonyi vonat út

64 2 0
                                    

Most először nem írom fel a nevem a karácsoyni listára amin azoknak a gyerekeknek a neve van akik itt maradnak az iskolában téliszünetben . Igazábol furcsa lessz nem itt tölteni a karácsonyt ,bár mint kétt éve itt vagyok és most egy családnál leszek amibe nem tartozom . Néha elgondolkodom hogy milyen lett volna a saját családomal ünnepelni ,négyen apa,anya, Harry és én . Talán akkor jó testvérek lennék és beszélne velem . De mindegy sajnos ezek az állmaim nem fognak teljesülni akár menyire szeretném , a szüleimet meg öllte egy varázsló és a báttyám utál engem . Kár is ezen bántkodni hisz van már családom , itt van nekem keresztapu ,Kirs, Draco és a többi fiú Ameliarol már nem is beszélve .

Még egy szer átt néztem a ládám hogy mindent beraktam e . Felkaptam a táskát amiben Loki útazik,szegény nagyon utálja de ez van . Igy is hálás vagyok a Malfoy szülöknek hogy megengeték hogy vigyem magamal. Nem szeretném egyedüd hagyni szegényt .


Keresztapu kikisért az állomásra ,bicentetünk egymásnak és felszáltam a vontara . A kastélyban már elbúcsúsztunk egymástol , nem szeretünk közönség élöt érzelmeskedni .

A vonaton megkerestem a megfelelő kupét amiben a barátaim már vártak .

- Te Lucy akkor most te is ott leszel a bálon ? Támad le Adrian mikor beléptem az ajton .

-Igen ott leszek én is. Most pedig segits légyszíves a ládámal ! Útasitom mosolyogva.

-Igen is hölgyem ! Pattan fel és haptába vágja magát .

Miután Adrián segitégével felraktam a ládám le ültem az ablak mellé Darco mellé aki aludt ,sőt most vesszem észre hogy mindenki aludt kívéve Adirant .

-Hát ezekell mi let ?

- Tégnap buliztunk egy kicsit . Vigyorog .

- Egy kicsit ? Nézek rá szarkasztikus mosolyal

-Igen de most már én is alszom most hogy itt vagy te is, kelcsfel minket ha ott vagyunk. Kér meg.mire csak egy bolintás volt a válaszom.

Most a bállon jár a fejem sosem voltam még ilyen eseményen de mivel Malfolyék minden karácsonykor tartanak nekem is részt kell vegyek rajta mivel náluk vendégeskedem . A ruhám már meg van egy gyönyörű szürkés kék ruha amin levél és virág minták vannak , nekem pont jo nem túl kirivó de még is szép .

A báll karácsony első estéjén lesz majd ,elvilég rengetegen lesznek majd ott a minisztériumból és az aranyvérű családokból

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A báll karácsony első estéjén lesz majd ,elvilég rengetegen lesznek majd ott a minisztériumból és az aranyvérű családokból . Ilyenkor hálát adok Merlinek hogy jó párszór a kezembe akadt az a családokról szóló könyv . A minisztériumból visszont nem ismerek senkint sem ,de ott lessznek a srácok meg keresutapu szóval nem fogok nagyon leszerepelni .

A vonat út további részét olvasáal és a fiúk fotózásával töltötem ,azt hiszem hogy némeik lány az iskolából ölne ezekért a fótókért . Majd Malfoyéknál beragasztom őket az albumomba . Talán az az egyetlen dolog a hajszínemen kivűl ami közelebb vissz anyához , na meg Sirius által mesélt szorik . Az emllitet férival tegnap előt beszéltem szegény nem kiscit volt kiakadva mikor meg tudta hogy hol fogom tölteni a szünetet de hiába gyyözködöt nem tudta megváltosztatni a döntésemet. Draco az egyik ha nem a legjobb barátom a családom része és ezt neki is el kell fogadnia . Hála Merlnek a másil hírt könyebben fogadta , szerinte nagyon jó döntés elmenni és elsajátitani azt a különleges erőt aminek birtokában vagyok.

A vonat nagy fékezése zökentet ki a gondolatimból ,gyorsan felkiabátam a fiúkat és száltunk is le.

A perronon még elbucsuztunk a többiektól én és Draco ,majd elindultunk meg keresni az anyukáját . Draco ismét a fejemen tartota kezét és igy barangoltunk mig meg nem halotunk egy bársonyos hangot .

-Gyerekek ! Itt vagyok ,ne haragudjatok hogy késtem . Szabadkozik egyböl mikor oda értunk elé . -Semi baj anyu legalább sétáltunk egy jót ugye Lulu? néz le rám a szőke .

-Ugy van Mrs.Malfoy . Bolintok mosolyogva

- Csak Narissa kedvesem .De induljunk is gyerekek . mosolyog ő is .

A következő plianatban karon ragad minket és hopon állunk

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now