Félelem . A félelem sok mindenre képes legyen az csodálat vagy retegés esetleg undor.
Mikor este beálitottam egy óriás kígyóval a hátam mögött , ott akat az összesböl a fent emlitett érzelmekből.
-Amikor azt mondtam hogy vigyáz magadra nem pontosan erre értetem. Céloz Marcus Lokira aki mióta leültünk a lábamnal van összekuporodva és néha szíszeg egy két mondatot.
-Nem értem mi bajod velle , tudunk kommunikálni és remek társaság melesleg a hazam címer állata. Értetlenketetem , még is miért nem lehet óriás kígyót tartani.
-Van mérge? Ha van kérhetek belöle?
Tette fel a nap kérdését Adrian.
-Van mérge , bár óriás kígyó. Bologatatm
-De neked miért kell belöe? Varázsló vagy bár mikor keverhetc amilyet csak akarsz.
-Á az nem ugy megy . Az öreg Piton nem engedné meg csak ugy hogy mérget keverhesek kedvemre. Legyintet egyet.
-Ugy van ! Majd ha megtanulja rendesen az elsős anyagot. Csendült fel a professzor hangja a sötétben . Hogy miért és mióta állt ott azt összintén nem tutam. De a beszolásán minden lent tartozkodó felnevetett.
Még Lokinak is teszet.
-Kedvelem esst az két lábút . Nyamog a lábamnál.
-Miért hivsz minket két lábuaknak? Misem hivunk titteket úgy hogy lábatlan?
-Mert mér ne. Add nekem tartalmas választ . Csak a fejemet ráztam.
-Miss Potter kérem jöjön velem az igazgató úr beszélni kiván ömel. Szól ezutal hozám Piton. Én fel álltam és utána indultam mert miutan elmonta a mondadojat ki ment. Loki hű társam ként pedig jöt utánam.
A prodessz nem szólt mikor láta hogy ő is csatlakozik.♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Miután átt sétáltunk az iskola másik végébe, megálltunk egy főnix szobor elöt.Piton elmondta a jelszót amin elkesztem kuncogni. A jelszó nem más volt mint csokibéka.
Loki nem jöt velünk tovább , álitása szerint ő elfárat az edigi léspcsözéstöl. Gözöm csincs hogy csinálta de büszke vagyok rá.
Na igen szóval ott tartotam hogy felindultunk az iródába. Fogalmam sem volt hogy még is miert akar velem beszélni az igazgató, de minden esetre kiváncsi voltam hogy mit akar.
Piton bekopogot. Bentröl egy kedves szabad hangzot el, ennek okán beléptünk a helyiségbe(azt a odaégetett csirekfalatkákat, hogy ezt milyen szépen fogalmaztam😁)
-Á Perszelusz ,Miss Potter! Vartam már magukat. Üjenek csak le nyugotan biztat minket.
De engem nem az idős úr foglalt el hanem egy gyönyörű madár . Olyan volt mint ha az egész teste lángolna. Egy igazi főnix .
De a jószág csak csendben méreget, mitha azt üzené hogy nyugotan menyek közelebb nem fog ràm támdni. Halgatam rá . Egészem az álványáig merészketem. Csodálatosan szép volt . Ríkantott egyet és fejet hajtott. Én is ezt tettem , majd kezemet felemelve kérdön néztem rá , meg akartam simogatni. Kiváncsi voltam a tűze vajon árt e nekem. Fejét a kezemhez dörgölte, a tűz ami belöle terjet az egycere volt kellemes és fájdalmas.
-Nagyon ritka az hogy egy főnix meghajojon valakinek kedvesem. Szakitja meg a kapcsolatunkat a madáral az igazgató hangja. Az állat vissza huzodot és egy kiáltásal egybe kötev eltünt.
Most már az összes figyelmememet a kèt férfinek szenteltem. Oda batyogtam az egyik székhez és lehupantamrá.
-Kedves Miss Potter ugy értesültem hogy magácskának új állata lett. Mosolyog rám szépen az igazgató.
-Igen ugy van. De Piton professzor engedéjt adotrá . Védekeztem nem szeretnèm ha kiraknák Lokit. Igaz még csak pár órája ismerem , de a szívemhez nöt.
-Egy kígyó ha jól tudom? Tudakolja az öreg.
-Igen. Egy niger anguis. Bolintottam.
-Valóban , az renkivül ritka fajta. A harom várázs kigyó egyike. Tájékozzat miközben hosszú szakálát simogatya.
-Három miaz a három? Tetem fel egy kérdést. Kiváncsi voltam.
-Pontosan, még pedig a baziliszkusz, rúna kígyó és az elöbb emiltet niger anguis ismerteb nevén éj kígyó.
Egyböl bevilant . Hisz egy könyvben olvastam hogy ennek a fajtának a mérge bagyon rítka.
-Á igy már ismerösebb. A mérgét hasznáják bájitalokba is. Mondtam azt amit a fejemben kigondoltam.
-Öt pont a mardekárnak! Szólal meg Piton.
Az öreg meg csak kuncogot rajta . Hogy mi ezen a vicces az nem tudom.
-Ahogy mondja kisasszony valoban ritka ahogy az is ha valaki pászaszájú vagy ha meghajol egy főnix. Az öregnek kedvesből sejtelmesé valát a hangja ez nem teszet nekem..
-Hát igen Miss Potter már csak ilyen különleges. De mint házvezető tanára ugy tartom helyesenek ha most vissza indul a körletébe. Zárta a kellemes csevejt a progessor.
YOU ARE READING
A mardekáros Potter
FanfictionTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇