Ki ez a kirpta szökevény ?

158 3 1
                                    

Lassan itt a nyár vége már csak egy hónap és irány a suli .

-BOLDOG SZÜLINAPOT !! Kiáltotta a halálra ítélt szőke fiú .
Nem szeretem ha fel keltenek , és ezt Draco is tudja .
-Most meg halsz !!! Pattantam ki az ágyból és kergetni kezdem .
Igaz Persz vagy egy milliószor el  mondta hogy ne tegyük ,de ugyan már ez az aljas húzás bosszút kíván .
-Állj meg Malfoy !!!  Orditotam utána .
-Áll a halál . Kiabál vissza .
Idő közben le értünk a föld szintre és ott folytatjuk ádáz harcunkat .
Csodálkoztam hogy kereszt apu még nem kiabál , vajon mi lehet vele .  Draco meg mintha az elmémben olvasna .
-Ne nézuk meg Perszeluszt ??  Teszi fel a kérdést . Ő mindig a nevén szólítja pedig neki is a kereszt apja ,na mindegy . A kérését a konyhában kezdtük és meg is találtuk . Az asztalnál ült és az újság felé volt görnyedve ,az arcára  düh és meg lepetcsèg ült ki . Oda sétáltunk hozzá . Draco leült mellé én meg a tea főzőhöz léptem . Miközben teát főztem a fiúk beszélgetését hallgattam.
-Mi olyan érdekes abban az újságban ? Kérdi Draco .
De Persz nem reagált ,mint ha transz ba eset volna .
-Ha ho ? Köztünk vagy még ? Perszelusz ?
Nem válaszolt semmit. Draco rám nézet és meg rántotta a válát .
Oda léptem és el vetem tőle az újságot ,erre végre fel figyelt .
-Hát ti ilyen korán ? Néz ránk
-Persz , már itt vagyunk egy ideje . Kérdeztük is hogy mi bajod de te csak az újság felet ültél és néztél magad elé . Magyaráztam miközben vissza siettem a teafőzőhöz .
Darco eközben a kezébe vetet az újságot és olvasni kezdte ,majd feltette a nap kérdését
-Kia a fene ez a kirpata szökevény ??
Perszelusz fel állt az asztaltól oda lépet hozzám , majd szépen ki küldöt és meg kért hogy ne hallgatózak . Pufogava de ki mentem , egyenesen a szobám felé vettem az irányt . Rájöttem hogy nem is néztem meg az ajándékaimat .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Már lassan egy hét eltelt a szüli napom óta ,Draco haza ment mert az anyukája már hiányolta . De jó lene ha nekem is lene egy adódó anyukám ,de nekem ez sajnos nem adatot meg .
-Oké te mész és veszel magadnak talárokat én addig veszek pergament . Zökkentet ki kereszt apu hangja . Csak bolintotam egyet és el is indultam . Idén nyáron sokat nőttem ez tagadhatatlan .  De nem csak a külsőm változott , elhatároztam magam hogy idén már nem fogok Harry után sírni . Barátokat keresek és jól érzem magam amíg tehetem .
Az üzlet előtt meg láttam Kirst és Adriant , egész szünetben nem láttam őket mert valami fiús nyaraláson voltak . Ezért ara jutottam hogy Kirs hátára ugrok üdvözlése képen . 
-Aaaaaaa ! Kiáltotta Kirs  mikor a hátára érkeztem , Adrian és én meg csak nevetünk rajta . Ezután rendesen köszöntotem őket .
-Te aztán ügyesen lopakosz . Dicsért Adrian .
-Mit várták egy óriás kígyóval élek . Kacsintotam rá.
Beszélgetünk majd búcsút itentük . De még halottam mikor rólam beszéltek
-Kezd nőisesedni . Jelentet ki a barna hajú
-Ne is mond jövőre már kaparhatom róla a fiújak . Sóhajt egyet Kirs.
Ezen csak kuncogtam .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

-Kész van már? Kérdi újra kereszt apu .
Ma én főzők és én mindent lassabban csinálok de mentségemre szólva rohat finom szokot lenni a kaja .

Már vacsoráztunk mikor úgy döntöttem meg kérdem hogy ki az a Sirius Black . Azt tudom hogy az egyik legtisztább vérű család tagja de többet nem
-Persz ,ki az a Sirius Black ? Teszem fel a kérdést . Ő csak sóhajtott és válaszolt .
-Ha nem mondom el ki derited te magad ugye ? Nézet rám össze húzot szemekkel.
-Igen úgy van , ráadásul meg spórolnál nekem egy csomó időt . Kacsintottam rá .
-De kár hogy hasonlítasz apádra . Sóhajtott egyet

A mardekáros PotterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora