-Biztos vissza jünek magáért kedvesem. Vigasztal a pult mögül Tom miközben elém rak egy korsó vajsört. Na igen Harryék már lassan két órája elmentek engem meg jól ithagytak. Azóta itt ülök Tomal és beszélgetünk. Nem tudom hogy hol vannak, a pultos meg nem hagyhatja itt a csehót így inkább itt maradtam.
Elvetem a korsót és körbe néztem,az emberek még mindig sokan vannak de már senki nem akar átgázolni rajtam.
-Nézzé csak itt is vannak. Szólt vidáman Tom . És valóban ott áltak szatyrokal megpakolva .
-Lucy! Kérlek bocsáss meg ! Kérrelt bátyám.
-Ne haragudj teljesen el voltam varázsolva . Végig azt hitem hogy mögöttem jössz . Neked már csak pálca meg talár kell. Mondjuk nekem sincs pálcám . Kapott hirtelen szófosást az ikrem .
-Nyugi! Csititotam.
-Semi baj , bár kicsit rosszul esett de Semi baj.
-Ha van kedvetek gyertek vegyük meg a pálcákat . Mosolygott kedvesen az óriás.
-Rendben megyünk. Köszönöm drága Tom. Néztem a kocsmárosra.
-Á kisasszony semmiség.♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Beléptünk a furcsa kis bolt ajtaján , mondjuk itt mi normális ide még én is be illek a vörös hajamal és fele más szememel. Na szóval amint az ajtó túl oldalán voltunk megcsapot a dho( bocs nem tom hogy kell írni) és a por szaga . A másik bolt ahol talárt vetünk sokal kellemesebb volt.
-Jó napot ! Szólalt meg Harry .
-Á a Potter ikrek már régóta várom magukat. Lép elő egy öreg, alacsony bácsika . Furcsa ki sugárzása van.
-Na gyerünk gyerünk, kezdjük is el. Mr. Potter lenne szíves ide fáradni .
Na igen ezután egy hosszú méricskélés és temérdek pálca után meg lett a tökéletes darab . Az eladó érdekesnek tartotta mert a pálca párja az ami megsebeszte Harryt .
ESTÁS LEYENDO
A mardekáros Potter
FanficTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇