Szeptember elseje . Az egyik kedvenc napom az évben .
Hogy miért ? Mert ezen a csodás napon térek vissza az én drága iskolámba a Roxfortba. Lehet ez kicsit furcsa egy 13 évestöl , de nincs mit tenni szeretek tanulni . Mondjuk nem csak ezt szeretem a suliban , szeretem az iskola régi falait , a nagy könyvtárat , a klub helységet és a manókat is akik este dolgoznak és csak az éjjeli baglyok találkoznak velük .
Na szóval vissza a jelenbe .
Amint felkeltem realizáltam hogy megint hajnali öt kor keltem . Fogalmamcsincs miért de mindig ilyenkor kellek mintha valami belső óra volna bennem . Na mindegy . Lefelé vetem az irányt a konyhába , Persz csak nyolckor kell , ezért el határoztam csinálok valmi reggelit.♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Miután reggelit csináltam át néztem a ládámat és lustálkotam egy kicsit majd neki álltam készülődni . A hajamat felkonyoltam , és fogat mostam .
Most jöhet minden lány legnagyobb dilemmája ,mit vegyek fel . Kint jó idő volt mondjuk fulyt egy kicsit a szél ezért ,egy puha hosszúujut és egy egybe ruhát választottamMiután ezekel készletem ,jöhetnek az állataim . Hadészt betesékeltem a kalitkájába , Lokinak meg könyörögtem azért hogy be másszon a ládám rekeszébe , kereszt apu varázsolta bele ,hogy Loki kényelmesen tudjon utazni csak ő nem szereti . Mindegy végül csak sikerült ,ezután felkaptam a ládámat és le indultam az ajtóhoz . Ott már kereszt apu várt ,elvete a ládát és ki léptünk az ajtón . Egy gyors záró varázslat és indultunk is .
Hopponállva mentünk a pálya udvara .
Szokás szerint minden hol emberek százai . Sosem szeretem a tömeget . Mondjuk most már nem kapok pánik rohamot de azért még mindig ki nem állhatom . Az iskolát még el viselem mert mindig a fiúkal vagy Perszel vagyok . Na de ez borzalmas .
Idő közben az átjárohoz értünk .
- Nekem mennem kell . Vigyáz magadra . Maradj Parkerel vagy Draco val. Lát el jó tanácsokkal kereszt apukàm .
Sajnos neki hamarabb kell oda érnie ,mivel ő ház vezető .
-Rendben , minden úgy lesz a hogy akarod . Egyeztem bele utasításai ba ,
-Helyes! Na nyomás ! Küld el ,de előtte ad a homlokomra egy puszit .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Már itt ülök az egyik kényelmes kabinban és sakkozók Balise Zambinivel. Darco egy jó barátja és remek sakkozó , bár nem egy szószátyár de végre tudok valakivel játszani .
Épp egy nagyon fontos lépésen gondolkodtam mikor , Kirs meg zavart .
-Figyu ! Ti tényleg ezt a baromságot akarjátok jásztszani? Kérdezte . Jelzem több mint két órája játszunk , és csak most kérdi meg .
-Nagyra becsült Mr. Parker . Magának valaki fizet is a hülyeségért? Teszi fel Draco a kérdést .
Igen ezek állandóan marják egy mást , bár Draco még egy fába is képes bele kötni .
-Pontosan , Mr. Malfoy pont annyit mit magának . Vág vissza az én fogadott tesóm. Igen pontosan Kirstian Parker lett az én fogadott bátyàm . Az egész úgy kezdődött , hogy át léptem az átjárón . Ugyan is ő ott várt rám , és a nyakamba ugorva közölte hogy mostantól testvérek vagyunk . Nekem pedig semi kivetni valóm nem volt szóval elfogadtam .
Na , vissza térve a kabinba.
A két okos tojás megint marakodtak . Loki felébredt ezért mérgesen kezdet el szíszegni .
Ezt az idilli állapotot a fények kihunyása zavarta meg és a vonat megállása . Ezután rettentő hideg jött , sem én se Loki nem viseljük jól a hideget ezért Loki hozám én meg Draco hoz bujtam. Annyira hideg volt hogy az ablakon jég virág keletkezett .
-Megyek meg nézem mi történt . Áll fel melölem Draco .
Rám terítette a pulcsiját és ki lépet az ajtón .
Nem sokkal ezután olyan volt mintha valaki járkálna a folyosón nem is mintha lebegne . Az a valami be is jöt a kupépba .
Szörnyű érzés volt , mintha ha eltüne a jó a világból és soha többet nem lenék boldog .
Felém fordította a fejét , csuklya takarta az arcát testét fekete köpeny .
A külvilággal elvesztettem a fonalat , és ekor jött a feketeség .
Elájultam .
YOU ARE READING
A mardekáros Potter
FanfictionTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇