Buruk ve gözü yaşlı bir şekilde finali yazdıktan sonra size veda etmeye geldim.
Bu kitap benim kalemime 2016'da düştü. Fakat pişmemişti. Acemiydi. Toydu. Bir nevi bu hikayenin taslağı gibi bir şeydi.
Arya yoktu mesela. Serkan yoktu. Adil, Luica, Orlando, Berna yoktu.
Sadece başrol karakter vardı. Alya, Uzay, Erva, Aras, Umut ve Masal. Ve tabi Doğa.
O zamanlar yazdığımda yayınlamak gibi bir düşünce yoktu aklımda. Kendim için yazıyordum. Böyle yazdığım 4 kitabım vardı. Fakat daha sonra çevremdekiler bunun sadece bende kalmaması gerektiğini, paylaşmam gerektiğini söylediler. Ben de madem öyle hepsini yeniden bir elden geçireyim dedim.
2021'in yaz aylarında Teşekkürler Hayat'ı yeniden yazıp düzenledim. Onu paylaşmaya başladığımda da Mutlu Sonsuz'a geldi sıra. Kitabın bu hali ise 2021'in son aylarında düştü aklıma. Finali daha en başından belirledim. Zaten ben bir kitabı yazmaya finali kafamda belirleyerek başlarım. Sonra ise o finale doğru adım adım ilerlerim.
Mutsuz sonları mutlu sonlardan daha çok severim çünkü gerçek hayatta da mutlu son olduğuna inanmam. Çünkü ölüm gibi bir gerçek vardır. Ne yaşamış olursan ol biri öldüğünde hikaye her zaman yarım kalır.
Fakat bu son ben mutsuz son sevdiğim için yazılmadı. Aras ve Alya artık olamayacağı için yazıldı. İçselleştirdiğim bir karakterin sonunu yazmak benim için de hiç kolay değildi. Bir gece o son sahneleri yazarken bilgisayar ekranına bakıp nasıl ağladığımı tahmin edemezsiniz. İçimde hem Mutlu Sonsuz'a hem de baş karakterime veda etmenin hüznü vardı.
Sizin de bu konuda beni anlayacağınızı ve bu final için bana kızmayacağınızı düşünüyorum.
Şimdi gelelim size olan teşekkürüme. Evet, az kişiyiz belki bu finali yaparken ama varlığınızı çok net hissediyorum. Okunma sayımız her yükseldiğinde nasıl bir mutluluk yaşadığımı görmenizi isterdim. Bu kitaba şans verip okuyan, olumlu ya da olumsuz düşünen herkese sonsuz teşekkür ederim. Sizinle birlikte adım adım büyüyeceğimize eminim.
Ben kitapları finaline kadar yazmadan yayınlamam. Çünkü bazen finalden sonra ilk bölümlerde değişiklik yapmam gerekebiliyor. Sizin huzurunuza çıkarmadan önce kitaplarımı düzenlemeyi tercih ediyorum.
Fakat özel bölümlerin de kitabın genel akışını değiştirmeyeceğini düşünüyorum. Tıpkı kitap devam ederken Aras'ın ve Arya'nın ağzından yazdığım özel bölümlerin doğaçlama olması gibi. Bu yüzden finalden sonra özel bölüm yazmayı düşünüyorum. Tabi bu ne zaman olur hiçbir fikrim yok. Şu an için sadece böyle bir isteğim var. Ama onları özleyince, kalemime düşünce yazmak istiyorum. Sizin de özellikle okumak istediğiniz yerler varsa yazabilirsiniz. Eğer kalemime düşerse neden yazmayayım?
Son olarak gitmeden önce size bir haber daha vermek istiyorum. Arya'nın da kendine ait bir hikayesi olacak. Bunun için yazmaya başladım. Mutlu Sonsuz kadar uzun olmayacak ama onun da neler yaşadığını nasıl bir ruh halinde olduğunu aktarmak istedim. Henüz bitirmedim. Bitirdiğim an paylaşmaya başlayacağım. Ayrı bir kitap olacak fakat kitabı paylaşmaya başladığımda buradan da haber vereceğim.
Kendinize çok iyi bakın, yeni kitaplarımda da sizinle karşılaşmayı çok isterim.
Bu da 16 Temmuz'da başlayıp serüveni 5 ay süren Mutlu Sonsuz'a vedamız olsun. Hepiniz sağ olun var olun. Sizleri seviyorum 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutlu Sonsuz
Teen Fiction"Ben seninle mutlu son istemiyorum." dediğimde söylediğimi algılayamamış gibi bana baktı. "Mutlu olalım ama aynı zamanda sonsuz olalım." ''Mutlu son olmasın, mutlu sonsuz olsun.'' dedi ve gülümsedi. ''Ama o film mutsuz sonla bitmişti.'' ''O şarkının...