8. Bölüm

76 10 1
                                    

Bölüm şarkısı: Cem Adrian, Ben Seni Çok Sevdim

🎶

1 hafta geçmişti. O korkunç kazanın üzerinden bir hafta geçmişti ve Umut iyileşmeye başlamıştı. Evde yatmaktan sıkıldığı ve kendini iyi hissettiği için de okula gelmişti.

Bahçede otururken tam kadro bir aradaydık. Uzay'ın dersi bitmişti ve o da yanımıza gelmişti.

''Ben bir haftadır evde otur otur çok sıkıldım," dedi Umut. "Acaba diyorum hafta sonu bir kaçamak mı yapsak?''

Uzay'ın dikkatini çekmiş olacak ki Erva'nın saçlarıyla oynamaya son verip Umut'a döndü. ''Nasıl bir kaçamak?''

''Kampa gidelim mesela.'' dedi Umut sırıtarak.

''Sen bu haldeyken.'' dedi Masal daha neler der gibi.

''Umut kendini düşünemiyor mu?" diye lafa girdi Aras. "Sana mı kaldı düşünmek?'' Sesindeki iğneler bana bile batmıştı.

Umut Aras'ın söylediklerini umursamayarak Masal'a gülümsedi. ''Toparlandım artık iyiyim ben. Merak etme.'' Masal'ın onu düşünmesinin ne kadar hoşuna gittiğini gözlerinden anlayabiliyordum.

''Merak etme, merak etmiyor.'' dedi Aras.

Ben bıyık altından gülerken Umut kulağıma eğilip ''Aras'ın aramızdan çekilmesi için tek umudum sensin Alya.'' dedi.

Umut birkaç gün önce Masal'la konuşmuştu ve artık flört aşamasını bitirip sevgililiğe adım atmıştılar. Aras'ın ise henüz bundan haberi yoktu.

Aras'la aramızdaki durumdan daha doğrusu belirsiz bir yakınlaşmadan artık herkesin haberi vardı. Benle Aras ise bu konuda birbirimizle konuşmamaya yemin etmişiz gibi davranıyorduk ve aramızdaki bu durumdan başka her şeyi konuşuyorduk.

Omuz silktim. ''Ne haliniz varsa görün.'' Beni ilgilendirmezdi.

''Kardeşin de aynı sana çekmiş biliyorsun değil mi?''

Gülerek başımı salladım. Biliyordum.

''Evet gidiyor muyuz hafta sonu?'' dedi Erva konuya geri dönerek.

''Cuma akşamdan gideriz.'' dedi Umut.

''Bana uyar.'' dedim. Güzel bir değişiklik olurdu hepimiz için. Daha sonra herkes uygun olduğunu söyledi.

''Masal," dedi Erva Masal'a dönerek. "Yarın boş günümüz Alya'yla, senin dersin var mı? Beraber kız kıza alışverişe çıkarız.''

Masal öğleden sonra boş olduğunu söyleyince yarın buluşmak için sözleştik.

🎶

"Erva gözünü seveyim yeter," diye söylendi Masal. Kamp için alışverişe gelmiştik ve Erva'nın kararsızlığı yüzünden bu gezdiğimiz bilmem kaçıncı mağazaydı. "Sabah olan dersler deviremeyince ben mi devireyim dedin? Bu ne kararsızlık?"

Haklıydı çünkü öğlen bir gibi çıkmıştık ve şuan saat beşti. Benle Masal bir, bir buçuk saat gibi bir sürede işimizi bitirirken dört saattir Erva için geziyorduk.

Mutlu Sonsuz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin