22. Bölüm

240 12 2
                                    

Sabah Şeyma erkenden gitti bende kahvaltı yapıp etrafı toplayıp kitap okudum, saat 14: 30 olduğu zaman hazırlanıp markete gittim marketten akşam Ayşe ile yapacağımız kız gecesi için kek malzemeleri ve Mısır aldım, eve döndüğüm zaman apartmanın girişinde nakliyat aracı vardı ev eşyalarını indiriyorlardı muhtemelen karşı daireme taşınacak kişinin eşyalarıydı. Apartmana girip merdivenlerden çıkmaya başladım tahmin ettiğim gibi karşı daireme taşınan kişinin eşyalarıydı.
Eve gelince poşetleri mutfağa indirip malzemeleri çıkarıp keki yapıp fırına attım. Fırının karşısındaki sandalyeye oturup pişmesini beklemeye başladım. Telefonum çalmaya başlayınca ekrana baktım Rüzgar arıyordu, büyük ihtimalle dün gece için arıyordu.

Rüzgar: alo Zeynep nasılsın, dün gece kötüydün
Zeynep: şimdi daha iyiyim Rüzgar sağol, kusura bakma sende benim yüzümden konuşma yapamadın
Rüzgar: önemli değil zaten konuşma yapacak fırsat olmadı seni eve bıraktıktan sonra geri döndüm ama yeni ortak gitmişti gelenlerde yavaş yavaş gidiyordu. Yarın çalışıyormusun
Zeynep: evet nöbetim var
Rüzgar: bende nöbete geleceğim o zaman yarın birlikteyiz
Zeynep: aynen birlikteyiz.
Rüzgar: yarın görüşürüz kendine dikkat et
Zeynep: sende dikkat et görüşürüz.

Telefonu kapatıp fırını kontrol ettim daha bitmesine vardı. İçeri geçip kalan işlerimi halledip mutfağa geri döndüm kek pişmişti, tadına bakmak istedim ama içinde süt olduğu için bakamadım inşallah güzel olmuştur. Saate baktım Ayşenin gelmesine daha vardı, banyoya gidip duşa alıp hazırlandım kapı çalınca odamdan çıkıp kapıyı açtım, karşımda Azem vardı kucağında Ayşe ile bana bakıp gülümsüyorlardı. Ayşe kucağıma atlayıp " Zeynep abla, Azem abi senin arkadaşınmış bende onu davet ettim partimize" Ayşeyi kucağımdan indirip "Ayşe hadi sen içeri geç ben geliyorum" diyerek içeri gönderdim. Sonra Azeme döndüm

Zeynep: ne işin var senin burada
Azem: yeni komşuna böylemi hoşgeldin diyorsun
Zeynep: ne komşusu, tabi ya sen taşındın değil mi karşı daireme
Azem: evet diyerek bana sarıldı, seni çok özledim kokunu çok özledim.
Onu kendimden uzaklaştırıp "Azem git lütfen" diyerek geri çekildim, şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.
Azem: bana kızgın olduğunu biliyorum ama sana her şeyi anlatacağım merak etme ama şimdi değil.
Ayşe içeriden geri gelip ikimizin elimi tuttu "hadi gidelim" diyerek bizi içeri götürdü Azem içeride bir koltuğa oturdu Ayşe de yanına oturdu bende mutfağa gidip hazırladığım keki tabaklara koyarken Azem mutfağa geldi.

Azem: dün gece yemekten niye gittin
Zeynep: hiç bir şey anlatmadan bana dün gecenin hesabınımı soruyorsun
Azem: o yanındaki kimdi, Haa dur dur hatırladım doktor rüzgar niye senin koluna girdi.
Zeynep: yine aynı şeyi yapıyorsun konuyu değiştirmeye çalışıyorsun, gözümden yaş geldi elimle hemen sildim.
Azem: açıklama yapacağım ama şimdi değil zamanı ver bana lütfen, eliyle yüzüme dokunmak istedi ama geri çekilip, Tabakları alıp içeri geçtim Ayeşenin yanına oturup filmi açıp izlemeye başladık, Azemde mutfaktan çıkıp yanıma gelip oturdu kalkacağım zaman kolumdan tutup "Rüzgar bey işinden olmasını istemiyorsan otur", yerime oturup "sakın beni tehdit etme" diyerek kalkıp tek kişilik koltuğa geçip oturdum.

Korkuyordum ama bir yandan da geldiği için çok mutluydum ama değişmişti, yüzündeki ifadeden belli oluyordu eskiden sinirli ve gergin bir yüzü vardı bana bakınca hemen yumuşardı ama şimdi sanki duyguları yok olmuş gibiydi mutlu değilmiş gibiydi beni izlediği fark ettim ona bakınca bana gülümsedi beni yumuşatmak için gülümsemişti, sanki o gülümsemede bana karşı sevgi yoktu içinde belki de benimle gelmediği için vicdanı rahat etsin diye çıkıp geldi, belki de beni sevmeyi bırkatı, film boyunca beni izlemeye devam etti ona bakmamaya çalıştım sonra kalkıp banyonya gidip elimi yüzümü yıkadım. İçeri girdiğim zaman oda da yoktu sonra telefonla konuşarak içeri girdi. Karşımdaki koltuğa oturup beni izlmeye devam etti, sonra Ayşe gidip onun kucağına oturdu birlikte film izlmeye başladılar.

SarmaşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin