♡ Csodaszép napot kívánok, Lads! ♡
Meg is érkeztem az ötvenharmadik fejezettel, amely minden reményem szerint elfogja nyerni a tetszéseteket. Igyekszem gyorsan hozni a részeket, bízom benne, hogy ez imponáló :)
Köszönöm szépen az eddigi visszajelzéseket, fantasztikusak vagytok! Sokat jelent számomra minden egyes vote, komment vagy megtekintést!
Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady ♡
~A vágy a maga hevességét mindig az örökkévalóság jelének véli.~
Étienne Rey
Reese Miller~
A szívem eszeveszetten kalapált a mellkasomban, térdeim remegtek, az elmém pedig egyszerűen képtelen volt nem azon a feltételezésen kattogni, hogy felébredt. Andy ébren volt. Idejét sem tudtam annak, mióta is szerettem volna végre teljes odaadással és beleéléssel ezt kiejteni az ajkaimon. Bár, amikor helyettem ezt a göndör hajú gyilkossági nyomozó tette meg, legszívesebben a szájára tapadtam volna örömömben.
Futva siettem végig a kórház folyosóján Andy kórterme felé, ahonnét éppen Ian lépett ki. Csaknem nekimentem, Ő pedig ezt szórakozottan vette tudomásul. Harry is beért engem, és mikor mindketten az ajtóhoz toppantunk, az orvos megállított minket a szavaival.
- Még nincsen teljesen jól, ha az ügy részleteit szeretnétek kitárgyalni vele. - informált minket, de csak megráztuk a fejünket, én pedig mindenféle szót mellőzve akartam végre belépni a helyiségbe, de a mögöttünk álló újra megállított - Nem fog még beszélni valószínűleg, rajta van a lélegeztető, illetve minimális mozgást mutat csak, de ébren van. - tájékoztatott tovább.
- Köszönjük, Ian. - mondta helyettem Harry, másodpercekkel utána már remegő kezeimet a kilincsre helyeztem.
Pillanatokkal később már bent voltam a négy fehér fal között, a szoba közepén lévő ágyból pedig egy bozontos barna hajú, szakállas, szürke szemekkel rendelkező férfi nézett vissza rám, kinek beesett arcán megtört a fényár, amely elárasztotta a helyiséget. Andy tekintete mintha kicsit füstös lett volna, talán a gyógyszerei hatásától, ezen felül pedig sápadt bőre teljesen egyé vált a hófehér ágyneművel.
Közelebb merészkedtem hozzá, majd leültem mellé az ágya szélére, s megfogtam a kezét. A mellém lépő társam kettőnk között váltogatta az íriszeit, de nem szólt közbe, amiért külön hálás voltam neki. Biztos voltam, hogy abban a lelkiállapotban, ezen felül egy olyan borzalmas nap után, amin túl voltunk, azonnal letámadtam volna, vagy legalább megparancsoltam volna neki, hogyha nem tetszik neki valami a helyzetünkkel kapcsolatban, odakint is megvárhatott.
YOU ARE READING
𝐌𝐄𝐋𝐓𝐃𝐎𝐖𝐍-Összeomlás (𝓗.𝓢)
Mystery / ThrillerA férfiak világában nőnek lenni megerőltető és fájdalmas feladat. Elnyomásban élni, majd kitörni a beskatulyázott létből még inkább az. De mindenre képes az ember, ha elég kitartással és elhivatottsággal rendelkezik. Reese Miller már kiskorától kez...