♡ Gyönyörű napot kívánok nektek, Lads! ♡
Meg is érkeztem a negyedik fejezettel, amely minden reményem szerint elfogja nyerni a tetszéseteket! Sokat jelentene számomra néhány visszajelzés! ♡
Nagyon-nagyon szépen köszönöm nektek a több, mint ötszáz megtekintést, a rengeteg voteot és kommentet! Csodálatosak vagytok! ♡
Legyen további szépséges napotok! ♡
Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady ♡
~A titkolózás szenvedést okoz, de a leleplezés annál is többet.~
Bosszú c. film
Reese Miller~
-Felismeri ezeket a nőket?-vetettem fel az előttem ülő őszes hajú férfinek. Arca rezzenéstelen maradt, miközben a képeket elé toltam-Ha hirtelen nem, akkor segítek egy kicsit. Ő itt Melanie Adams. A tulajdonát képező clubban dolgozott, mint céda, ahogyan a barátnői is, Vivian Harmon illetve Paige Kennedy.-mutattam sorban a halott személyeket. Everett-nek az arcizma sem rezdült így összepréseltem az ajkaimat, majd mindenféle figyelmeztetés nélkül azokat a fotókat is elé tettem, amelyek a tetthelyen készültek. Erre az impulzusra sem reagált, mintha teljesen kőből lett volna, még csak a vér látványa, vagy a leszakadt testrész sem tántorította el, csaknem semennyire.
A mellettem támaszkodó göndör hajú férfit mindössze a szemem sarkából láttam, de még éppen ez is elég volt ahhoz, hogy ellenszenvet ébresszen bennem. Egészen idáig meg sem fordult a fejében, hogy végre együtt akar velem működni, akkor viszont, amikor Tyler-el beszéltem, mintha kicserélték volna. Talán nem szimpatizált az egykori társával? Nem lett volna újdonság, mindössze két napja ismertem, de már ez is elég volt ahhoz, hogy teljesen maga alá kerítsen az utálat, amikor a közelemben volt, vagy csak a nevét hallottam.
-Rendben.-nyeltem egy nagyot, ugyanis attól tartottam másodpercek alatt képes leszek kiborulni, hogyha Jackson nem mutat valamiféle életjelet-Megtudná nekünk mondani esetleg, hogy hol volt három nappal ezelőtt, úgy éjjel tizenegy óra körül?-tettem fel az újabb kérdésemet, ámbár nem vártam sok választ rá. Bíztam benne, hogy legalább egy minimális részben együttműködik majd velünk, ámbár úgy festett kicsit sem volt ínyére a kialakult helyzet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐌𝐄𝐋𝐓𝐃𝐎𝐖𝐍-Összeomlás (𝓗.𝓢)
Mistério / SuspenseA férfiak világában nőnek lenni megerőltető és fájdalmas feladat. Elnyomásban élni, majd kitörni a beskatulyázott létből még inkább az. De mindenre képes az ember, ha elég kitartással és elhivatottsággal rendelkezik. Reese Miller már kiskorától kez...