𝐍𝐈𝐍𝐄/Kilenc

795 60 23
                                    

♡ Szépséges napot kívánok nektek, Lads! 

Meg is hoztam a kilencedik fejezetet, amely eléggé hosszúra sikerült, emellett véleményem szerint eléggé tartalmas is. 

Figyelem!: A fejezet végén előfordul brutális emberölés, kérlek ezt figyelembe véve olvasd! Gyenge idegzetűek kérem saját felelősségre fussák végig a sorokat! Köszönöm szépen! 

Nagyon-nagyon hálás vagyok nektek a rengeteg voteért, kommentekért emellett megtekintésekért, egyszerűen csodálatosak vagytok! 

Legyen további gyönyörű napotok, és bízom benne mindannyian jól vagytok!

Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady 


Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


~[A felnőttek világában] a brutalitáshoz elegendő indok az irigység vagy a kéjvágy.~

Jesús Carrasco


Reese Miller~

-Van valami terved?-motyogtam az előttem éppen a falnak támaszkodó göndör hajúnak, aki érdeklődő tekintettel pásztázta azt az ajtót, amely mögött alig tíz perce tűnt el Everett Jackson, a Southern Joy tulajdonosa. A fejem zsongott, a tenyereim pedig izzadtak. Az volt az első alkalom, hogy komoly megfigyelésen vettem részt, bár felkészítettek minket arra az esetre, hogy mi történne a legrosszabb helyzetben is, így készen álltam átlépni ezt az akadályt emellett kiállni ezt a próbát. Mint mondtam, Harry Styles illetve Dean Norton felköthette a nadrágját, akár egymásét is. Nem készültem meghátrálni, és sosem engedtem volna, hogy felülkerekedjenek rajtam. 

-Van.-jegyezte meg szűkszavúan, ezt követően az éppen akkor kilépő férfi felé indult gyorsan, miközben még mindig a kezében tartotta a narancslét, amit nemrég kértünk a pultnál. Én sietősen lehúztam az enyémet, majd a hozzám közel eső asztalra helyeztem. 

Figyeltem, amint a nyomozó direkt nekiment Jackson-nak, bár a véletlennel próbálta meg ezt álcázni. Csaknem elmosolyodtam a clubtulajdonos arcán, akinek a sárga folyadék könnyedén ragadt bele a drága öltönyébe. Az előtte álló rendőr bocsánatkérő vigyort mutatott felé, közben láttam, ahogyan kutakodó keze hirtelen belenyúlt Everett zsebébe, aki ebből észre sem vett semmit, hiszen Harry éppen akkor szólalt meg.

-Ne haragudjon!-szabadkozott egyből, bár tökéletesen kivettem hangsúlyából a gúnyosságot. Összepréseltem az ajkaimat, közben megpróbáltam minden tőlem telhetőt elkövetni annak érdekében, hogy ne nevessek fel. Styles nyomozó könnyedén a saját zsebébe süllyesztette a vékonyka fémet, majd még egyszer bocsánatot kért.

𝐌𝐄𝐋𝐓𝐃𝐎𝐖𝐍-Összeomlás  (𝓗.𝓢)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang