𝐅𝐎𝐑𝐓𝐘-𝐄𝐈𝐆𝐇𝐓/Negyvennyolc

696 54 30
                                    

♡ Szépséges estét kívánok, Lads! ♡

Meglepetésként hoztam nektek egy új fejezetet, bízva abban, hogy vártátok és elfogja nyerni a tetszéseteket! Ez egy kicsit hosszabb rész lett az előzőtől eltérően, de remélem nem okoz problémát.

Minden visszajelzést szívesen fogadok!

Nagyon-nagyon szépen köszönöm az eddigi kommenteket, voteokat és megtekintéseket! Fantasztikusak vagytok!

Jó olvasást! Millió puszi és ölelés: Ladybady ♡


~Bonyolult az életünk, de végül a szerelem mindent leegyszerűsít

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.




~Bonyolult az életünk, de végül a szerelem mindent leegyszerűsít.~

A pletykafészkek c. film





Reese Miller~

Igazából... aznap eléggé sokat kavargott a gyomrom a megtudott események miatt, sőt mi több az elmém is keszekusza volt, a legtöbb értelemben. Azonban ott, akkor Harry-t figyelve, mintha a saját problémáim valahová a Föld másik oldalára szorultak volna, bár az is megeshetett, hogy egészen ellöktem a Vénuszig őket. Nem foglalkoztam azzal mit éreztem, csakis a férfi hogyléte érdekel, a gondolatai, a fájdalmai és a hirtelen sokkja, amely mintha megfagyasztotta volna a levegőt a helyiségben. Charlie könnyedén reagált, és segített a társamat minél hamarabb kitessékelni a házból, miközben megkértem, hogy amennyiben találkozott Dean-el szóljon neki, hogy fontos dolog miatt hagytunk ott mindent. Tulajdonképpen nem tehettük volna meg, megkellett volna vetnünk a lábunkat, és minden kín ellenére maradnunk kellett volna. De nem bírtam volna nézni Harry kétségbeesett, hófehér arcát néhány percnél tovább... nem kényszeríthettem Őt ilyesmire, mégiscsak a legjobb barátja maradványairól volt szó. Már... amennyiben a legjobb barátja volt, mert mint kiderül, igazság szerint a társaságukból nagyon kevesek voltak valóban azok, akiknek mondták magukat.

- Örülnék, ha ennél, vagy legalább innál valamit. - motyogtam a férfinek, miközben a lakásán voltunk, körülbelül fél órája.

Sem az úton, sem pedig az itt töltött idő alatt nem szólalt meg, a mozgást nagyban mellőzte, ezért néha azon kaptam magam, hogy a pislogását mellett a lélegzetvételeit is figyeltem, egyáltalán azt végrehajtotta-e. Én vezettem idáig a Rover-t, sőt mi több, a kulcsát is én vettem ki a zsebéből, hogy bejuthassunk a házba, ugyanis arra sem volt hajlandó. Egy kis részem azt érezte, hogy Tyler külvárosi lakásán ottmaradt a lénye egy túlzottan jelentős darabkája, amit sehogy sem voltam képes visszaadni neki. Rettenetesen féltettem és sajnáltam, igyekeztem a lehető legtöbb dologgal a kedvében járni, beszélni hozzá vagy szóra bírni, de... hajthatatlan volt. Teljesen tompának tűnt, legyőzöttnek... megsemmisítettnek. Ezen pedig meg sem lepődtem.

𝐌𝐄𝐋𝐓𝐃𝐎𝐖𝐍-Összeomlás  (𝓗.𝓢)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora