𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘‐𝐓𝐇𝐑𝐄𝐄/Huszonhárom

785 76 29
                                    

Gyönyörű estét kívánok nektek, Lads!

Meg is érkeztem a huszonharmadik fejezettel, amely minden reményem szerint elfogja nyerni a tetszéseteket, bár nem lett annyira hosszú, akár az előző.

Nagyon-nagyon szépen köszönöm nektek a több, mint 7 (!!!) ezer megtekintést, a rengeteg voteot és kommentet! Egyszerűen csodálatosak vagytok!

Előre is kellemes ünnepeket kívánok! Kérlek vigyázzatok magatokra!

Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady


Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady ♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




~A düh (...) néha nagyon is hasznos szenvedély. Egy dühös ember sohasem fél annyira, mint egyébként.~

Isaac Asimov


Reese Miller~

A barna szemekkel és rövidre vágott hajjal megáldott férfi ridegen tekintett az íriszeimbe, mialatt a mellettem álló, összefont karokkal és állkapoccsal idegesen méregető göndör hajú hangosan vette a levegőt. Talán még Everettnél is jobban gyűlölte Grangert, az pedig, hogy nem gyakran foglalt helyet a széken nagyban hozzájárult a biztonságérzetemhez. Fogalmam sem volt, miért volt eképpen, de jól esett a magas termetét a közelemben tudni.

Marcus csak érdeklődve, teljesen semmit mondó arccal bámult ránk, néha gunyorosan elmosolyodva, máskor csak lenézően végig pillantva rajtunk. Harry egyszerűen csak néma volt, amit egyrészről értékeltem, másrészről viszont azt akartam minél előbb hallgassam mély baritonját, ugyanis pontosan tudtam, miatta vett csak komolyan minket az előttünk ülő bűnöző.

-Megtaláltuk az ujjlenyomatát a Southern Joy-nál meggyilkolt cédákon, emellett Önre tudunk bizonyítani még legalább egy személy megölését, és egy gázolást, amit a maga által megbízott férfin követtek el. Remélem tisztában van vele, ha Andy meghal, öt ember vére fog a kezéhez tapadni.-támaszkodtam rá a könyökömre, így kicsit közelebb hajolva hozzá, de éppen megtartva a tisztes távolságot. Nem volt bevezető szó, nem soroltam fel a jogait, ahogyan Harry is említette még Jackson-nál, eleget ültek már a székben ahhoz, hogy mindennel tökéletesen tisztában legyenek-Arról is tökéletesen tudunk, hogy megbízta ezt a három férfit, -toltam elé a képeket- hogy Everett Jackson clubjába menjenek és kiforgassák onnét. A három nőt miattuk ölte meg? Három-három, legyen fair?-vontam össze a szemöldökömet ingerülten, miközben a szívem erősen kezdett el dobogni a bordáim börtönében. Granger nem vett komolyan, tökéletesen láttam rajta. Unottan felnézett Harry-re, akinek kilátszódott éles állvonala, a fogai összeszorítása okául, míg nyakán egy ér erősen kezdett el lüktetni.

𝐌𝐄𝐋𝐓𝐃𝐎𝐖𝐍-Összeomlás  (𝓗.𝓢)Where stories live. Discover now