𝐅𝐎𝐑𝐓𝐘-𝐎𝐍𝐄/Negyvenegy

898 74 32
                                    

♡ Szépséges napot kívánok, Lads! 

Itt is van a negyvenegyedik fejezet, amelyet ígértem. Nagyon bízom benne, hogy elfogja nyerni a tetszéseteket!

Elképesztően örülnék néhány visszajelzésnek!

Emellett óriási köszönetet szeretnék mondani a rengeteg megtekintésért, voteért és kommentért, csodálatosak vagytok!

Jó olvasást! Millió puszi és ölelés: Ladybady  


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


~Vannak, számosan, akik számára a szeretet túlságosan bonyolult ahhoz, hogy elbírjanak vele. És amikor rájuk tör, durván, féktelenül és mindent elsöprően, egyszerűen elragadja őket, mint egy szeszélyes hullám, amelyik nem a partra sodorja, hanem a sziklához csapja őket.~

Federica Bosco


Harry Styles

-Rendben Dean, értettem.-motyogtam a folyosón fel s alá járkálva, miközben a mobilomat a fülemhez tartottam. Charlie aggódóan figyelte a kórterem ajtaját, ami mögött Reese és Ian voltak. Az előbbi eszméletlenül feküdt még egy óra elteltével is a vizsgálóasztalon, míg az utóbbi a fecskendőben maradt utolsó csepp anyagot vizsgálta, hogy mihamarabbi segítséget adhasson a társamnak. Már, amennyire hamarnak lehetetett nevezni az eltelt időt. 

Bontva a hívást indultam vissza a patológushoz, aki összevont szemöldökkel gondolkozott. Fogalmam sem volt, hogy Everett, illetve Granger kapcsán, Reese okául, vagy inkább amiatt, mert Tyler mindenféle gond nélkül képes volt bejutni Andy-hez, hogy olyasféle ocsmányságot csináljon, amely még tőle is meglepő lett volna. Engem jelenleg az összes téma foglalkoztatott, egy kifejezetten. 

-Mit mondott?-suttogta a szőkeség, miután mellé álltam. Zsebre tettem a kezeimet és a talpamon billegtem, előre s hátra. Ez a pótcselekvés kicsit lekötött, de a szívem akkor is olyan mértékű esetlenséget mutatott, mint már rég. Mit teszek akkor, ha Reese-nek itt kell maradnia olyan tünetekkel küzdve, mint Andy-nek? Vagy, ha rosszabb lesz? Ha annyi ideje sem lesz, mint a volt barátjának? Mit fogok csinálni, ha kiderül, nem találnak ellenszert a méregre a szervezetében? Amennyiben tényleg az volt. 

-A lelkemre kötötte, hogy mindenképpen értesítsem Reese hogylétéről, a helyszínelőket pedig kiküldi a házhoz, de nekem is vissza kellene mennem, hogy segítsek nekik.-vázoltam, Charlie pedig rögvest felém kapta tekintetét. Egy ideig morfondírozott, majd észleltem, amint vett egy elég mély lélegzetet. 

𝐌𝐄𝐋𝐓𝐃𝐎𝐖𝐍-Összeomlás  (𝓗.𝓢)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz