♡ Gyönyörű napot kívánok, Lads! ♡
Meg is érkeztem nektek az ötvenötödik fejezettel, amely minden reményem szerint elfogja nyerni a tetszéseteket! Ismét egy elég izgalmas részhez érkeztünk :)
Nagyon köszönöm az eddigi visszajelzéseket, voteokat és kommenteket! Csodálatosak vagytok!
Jó olvasást! Millió puszi: Ladybady ♡
~Aminek kezdete van, annak vége is van, ahogy minden vég helyet készít valami új kezdetnek.~
Erica világa c. film
Reese Miller~
Szerintem a legtöbb embernek meggyűlt a baja az exével, bizonyos okokból kifolyólag. Azonban a tény, hogy egy volt barátnő ilyen mértékben befolyásolja az ügyünket, egyszerűen mintha nem is létezett volna. Lehetett ennél is nagyobb katyvasz az egész? Mármint, mégiscsak Eva ült velünk szemben, Harry teljes mértékig lemerevedett, talán tényleg nem is lélegzett, én pedig ott álltam mintha földbegyökeredzett volna a lábam a hirtelen ért impulzusoktól.
Az előbb még az a tény foglalt le mérhetetlen mértékben, hogy Harry bátyja rácsok mögött akarta tudni az öccsét. Nonszensz egy család volt, ez fixnek tűnt, hiszen az anyja megcsalta az apját egy bűnözővel, aki összefeküdt Harry barátnőjével is... aki történetesen ott ült előttünk.
Megkellett ráznom a fejem a teljes káosz kiűzése miatt a fejemből.
Nem tudom miért cselekedtünk így, de mintha mindkettőnknek egy rugóra járt volna az agyunk, egyszerre fogtunk pisztolyt a nő felé, aki csak nevetve megrázta a kezét.
- Semmi szükség rá, fegyvertelenül jöttem, nincs hátsó szándékom, nyíltan akarok alkut ajánlani nektek. - szembesített minket a ténnyel, de nem voltunk ennyire átejthetőek. Harry felém fordult, majd közel hajolva hozzám leengedte a fegyverét.
- Tartsd szemmel, én körbe nézek, hátha van itt még valaki. - informált, egy másodpercre belenéztem igéző mélyzöld tekintetébe, csak ezt követően bólintottam neki, hogy nyugodtan tegye ezt. Miután ellépett tőlem, Eva szomorú ugyanakkor perzselő tekintettel vizslatta a lépteit. Legszívesebben felmorrantam volna, hogy fejezze be, és csakis engem nézzen, mert semmi joga sem volt már ahhoz, hogy azt tegyen Harry-vel, amit csak akart. Ő már nem volt az élete része, sőt mi több, saját maga dobta el egy könnyű afférért.
ESTÁS LEYENDO
𝐌𝐄𝐋𝐓𝐃𝐎𝐖𝐍-Összeomlás (𝓗.𝓢)
Misterio / SuspensoA férfiak világában nőnek lenni megerőltető és fájdalmas feladat. Elnyomásban élni, majd kitörni a beskatulyázott létből még inkább az. De mindenre képes az ember, ha elég kitartással és elhivatottsággal rendelkezik. Reese Miller már kiskorától kez...