♡ Gyönyörű szép napot kívánok, Lads! ♡
Nos apró kihagyás után itt is lennék egy... huha, HÁROMSZOR (!!!) annyira hosszú résszel, mint az előző volt, emiatt is és a tartalma okául is bízom abban, hogy tetszeni fog nektek, számomra ez egy nagyon izgalmas fejezet lett.
Nagyon-nagyon szépen köszönöm nektek a rengeteg megtekintést, a voteokat és a kommenteket egyszerűen csodálatosak vagytok, szavak nincsenek rá mennyire!
Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady ♡
~Nézte a vele szemben ülő, mindegyre vonzóbbnak tetsző férfit, s annak cirógató, dédelgető, leruhátlanító tekintete láttán valamennyi pórusa, hajlata, zegzuga, sejtje felparázslott. Ezen újszerű érzékleteinek ősereje, hevessége mélységesen meglepte. Ez idáig kételkedett a szenvedelem-ábrázolások valószerűségében, melyek azt állították, hogy nem fikció, nem fantasztikum az ilyenféle taglózó hatású, teljességgel leküzdhetetlen, emésztő-gyönyörködtető, halálos vonzalom!~
Vavyan Fable
Reese Miller~
-Egyébként sosem sminkeltem még senkit.-motyogta maga elé Charlie, miközben éppen a szemhéjamra vitt fel egy színt. Nagyot nyeltem mondandóját hallva és felhúztam mindkét szemöldökömet, ezzel jelezve neki, hogy hirtelen ért a megnyilvánulása, de a nő csak nagyot nevetett-Vicceltem, a húgom állandóan azt akarta tizenévesen, hogy sminkeljem ki.-kuncogott továbbra is, nemsokkal később mély levegőt vett és éreztem, hogy ellépett tőlem-Kinyithatod.-értesített, én pedig úgy is tettem. Amint végrehajtottam ezt, Charlie ajkai elváltak egymástól és fülig ért a szája-Ha nem tudnám, hogy van partnered az estére, felajánlkoznék.-dőlt neki az irodájában lévő asztalnak és elismerően tekintett rám.
-Szerintem mi ketten többre mennénk, mint Harry-vel valaha is fogunk.-forgattam meg barna íriszeimet, nemsokkal később elfogadtam a patológus nő felém nyújtott tükrét, hogy megnézhessem az elkészült sminket-Köszönöm, hogy segítettél.-szólaltam fel mielőtt még megnéztem volna a kreálmányt.
Valójában leesett az állam. Sosem voltam híve a túlzottan erős, kihívó szemhéjfestésnek, de akkor éppenséggel elkönyveltem magamban, hogy többször kellett volna ilyet hordanom. Charlie a barna és fekete árnyalatokkal játszott, a szemem belseje felé haladva pedig világosabb színeket rakott. Az ajkaimon legnagyobb meglepetésemre vörös rúzs kapott helyet, amelyet felmérve döbbenten vizslattam az előttem álló szőke nőt. Azt gondoltam, hogy nem volt szép, ha azok is hangsúlyos tónust kaptak, akkor viszont teljesen elámultam azon, mennyire megtetszett az összehatás. Vagy csak pontosan tudtam, hogy nem szabadott felismernie senkinek, és a smink kellően elfedte az arcom jellegzetességeit?
KAMU SEDANG MEMBACA
𝐌𝐄𝐋𝐓𝐃𝐎𝐖𝐍-Összeomlás (𝓗.𝓢)
Misteri / ThrillerA férfiak világában nőnek lenni megerőltető és fájdalmas feladat. Elnyomásban élni, majd kitörni a beskatulyázott létből még inkább az. De mindenre képes az ember, ha elég kitartással és elhivatottsággal rendelkezik. Reese Miller már kiskorától kez...