𝐒𝐄𝐕𝐄𝐍𝐓𝐄𝐄𝐍/Tizenhét

783 67 20
                                    

♡ Gyönyörű szép napot kívánok, Lads! 

Meg is hoztam nektek a tizenhetedik fejezetet, amely ismételten elég hosszú, tartalmas és komoly rész lett, úgy érzem kötelességem ideírni, hogy: 

!! CSAK ERŐS IDEGZETŰEK OLVASSÁK EL!! 

Köszönöm! ♡

Amennyiben tetszett nektek, kérlek Titeket jelezzetek nekem vissza valahogy! Sokat jelentene a számomra! Nagyon-nagyon szépen köszönöm nektek az eddigi megtekintéseket, voteokat és kommenteket egyszerűen csodálatosak vagytok! 

Jó olvasást! Millió puszi és hatalmas ölelés: Ladybady 



~A hatalomvágy mindent, így a testet, a szellemet és a lelkiséget is szeretné igába dönteni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

~A hatalomvágy mindent, így a testet, a szellemet és a lelkiséget is szeretné igába dönteni. Állatok nem viseltetnek azzal a brutalitással, amire emberek képesek. Hiszek abban, hogy senki nem örökéletű és senki nem ússza meg büntetlenül. Az élet mindenkit alázatra tanít előbb vagy utóbb.~

Frenák Pál


Reese Miller~

Erősen a gondolataimba temetkezve ültem a kanapén, ahol már legalább három órája ért minket a felismerés, miszerint az eset, amit megkaptunk sokkalta nagyobb kaliberű volt, mint arra bármelyikünk is számított volna. Az én szívem erősen vert a mellkasomban, arra sarkallva, hogy minél előbb tegyünk valamit, és ne haljon meg még több ember, de addig lekellett hűtenem magam, míg nem kaptunk használható információt Granger-től. Az pedig csak a következő napon volt esedékes. 

Felkaptam a fejemet, amikor észrevettem, hogy a hátsó ajtón keresztül sétált ki a göndör hajú társam egy doboz cigarettával és fém öngyújtóval a kezében. Néztem hosszú, megfontolt lépteit, majd azt is, amint felvette magára a bőrdzsekijét, amelytől sokkalta jobban festett egy motorosnak, mintsem nyomozónak. El is mosolyodtam volna ezen a tényen, ha nem irritált volna a jelenléte minden másodpercben, vagy nem lettünk volna akkora slamasztikában. 

Mindenféle meggondolás nélkül sétáltam utána, és mentem ki én is a a hidegbe, hogy a terasz korlátjának dőlve hasonlóképpen elmorfondírozhassak az élet nagy dolgain. Bár, ezek a problémák igencsak leszűkültek az ügy kapcsán, de nem bántam, annak ellenére sem, hogy kezdett túlnőni rajtunk, mert egyszerűen imádtam a munkámat. Mindig is hasonlóképpen képzeltem el; adnak egy komoly ügyet, amelyben drámai dolgok történtek, én pedig összeszedem minden bátorságomat és szakmai tudásomat, hogy felgöngyölítsem azt. Talán a titokzatosság és a változatosság miatt kedveltem annyira ezt a szakmát. 

𝐌𝐄𝐋𝐓𝐃𝐎𝐖𝐍-Összeomlás  (𝓗.𝓢)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora