1. Rész

808 26 0
                                    

-"minden üvegnek van egy kupakja és minden kupaknak van egy üvege" -

- A fenébe, már egy hete itt vagyunk, és ez a hely még mindig nyugtalanít. Mondtad miközben Te, Arisu és Usagi sétáltok a folyosón.

-Úgy érzem valami nincs rendben. - mondja Usagi, miközben lehajol, hogy megkösse a cipőfűzőjét. Megállsz, és a falnak dőlsz.

Arisu kuncog egy kicsit. Ránézel - mi olyan vicces? -Aki idol volt, az biztosan könnyen elfárad.- Megint felkacag. Játékosan forgatod a szemed. - Legalább nem vagyok lusta tróger.

Rád pillant, Usagi pedig feláll és a falnak támaszkodik, miközben te leállsz vitázni Arisuval.

-Legalább én nem hordtam magas sarkút egy rohadt haláljátékban!- Játékosan mondja feléd hajolva.

-Ez volt az a cipő, amit viseltem, amikor ide kerültünk! Honnan kellett volna tudnom, hogy egy őrült játékban játszunk majd?!" - Kiabálsz vissza.

Megállt egy pillanatra. - Igen, y/n-nek van igaza. - motyogta

-Hogy teljesen igazságos legyek, y/n tudott magassarkúban futni. És nagyon jól csinálta.- mondja Usagi, miközben ellöki magát a falról

-Természetesen.- mondod.
- Úgy értem, állandóan magassarkúban kell dolgoznom, szóval ez semmi.

Arisu a szemét forgatja, és tovább sétál . - Ó, mi a baj, hogy elveszítettél egy kis csatát? - Játékosan kötekedtél.

-Én... nem veszítettem, csak... hagylak egy kicsit , ez minden!-mondja Arisu.

-Persze.

Usagi és Arisu előtted mennek és beszélgetnek.

-Aranyos pár lennének. gondoltad magadban.

-Uhh. Hé srácok!

Megfordulnak. - Igen? - kérdezik egyszerre.

-visszamegyek a szobámba, én... álmos vagyok! Menjetek és érezd jól magad!-mondod,majd visszaindulsz.

- Ó, veled jövök! Mondja Usagi.

- Nem akarsz inkább maradni? Nem akarjuk magára hagyni Arisut, nem lenne igazságos!-mondod szórakozottan.

Kuncogva nézel vissza Arisura. Zavart pillantást vet rád, és te rákacsintottál. Elpirul. - idióta.-tátogja feléd. - Kuncogsz -jó szórakozást- és elsétálsz a szobák felé.

A szobába visszafelé menet találkozol Kuinával. - Szép pár lennének, ugye?

Ránézel a falnak támaszkodó lányra. - Igen, én is erre gondoltam. Mondod, és megállsz előtte.

- Szóval ezért hagytad őket kettesben?

- Hát igen. Úgy értem, én...

- Csak azt mondom, hogy óvatosnak kell lenned.

-Huh? Hogy érted ezt?

- Mindketten megsérülhetnek nélküled, akkor mi lenne? Úgy értem, akkor egyedül lennél. És...

- Nem kell aggódnod miattam! mondod kedvesen. - Minden rendbenesz! És nem engedem, hogy bármi történjen Arisuval vagy Usagival."

-Természetesen.-mondja és elmegy.

Végre megérkezel a szobádba.

- Ó, olyan mintha egy nap alatt egy hét telt volna el!
______________________________
Hali! Szóval ez lett volna az első rész. Nem lett túl hosszú bocsi. Remélem azért tetszett. Jó olvasást

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Where stories live. Discover now