9. Rész

216 21 0
                                    

Eltelt pár nap és Chishiya már volt játszani amit nyilván túl és élt.

Reggel szokás szerint ismét Chishiya karjaiban ébredtél, meleg volt és megnyugtató, nem akartál mozdulni. Szomorúan jössz rá hogy ma játszanod kell. Felnéztél, és rájöttél, hogy Chishiya ébren van.

- Ó jó reggel! Mosolyogsz és szorosabban megöleled.

-Jó reggelt! válaszol - Imádok reggelente hozzád bújni, de ki kell mennem a mosdóba."

- Ez nagyon rossz. Közelebb húzod és szorosabban megöleled

Felnézel rá, és nevetsz, ő is ezt teszi, aztán engeded, es kimegy a mosdóba.

Pár perc múlva vissza jött. A már a napi rutin része volt hogy átkötözi a kezed reggelente. Ma sem tett máshogy.

-Szépen gyógyul. - mondja elégedett hangon

-Jó az orvosom. - kacsintasz rá.

További pár perc múlva mindketten megregeliztek, aztán találkoztok Kuinával, Usagival és Arisuval a medence mellett.

-Jó reggelt! Kuina üdvözöl mindkettőtöket.

Mosolyogsz - Jó reggelt! Odamész, és leülsz az egyik székre.

-Jól aludtál? - kérdezi Usagi

-Chishiya mellett? A legjobban! - Mosolyogsz hátradőlve a székben. A fiú kicsit elvörösödik de gyorsan leplezi.

-Ma este mindannyiunknak kell játszania. Szerintem most menjünk egy játékba. - mondja Arisu.

Chishiya egyetértően bólint.

Reggel 10:04 volt, így nem voltak sokan a medencében vagy általában kint a kert részben. Ilyenkor még a legtöbben aludtak.

-Akartok úszni egy kicsit? Van néhány szabad óránk. - nézel rá a többiekre.

-Még szép. - Mondja egyszerre Kuina és Usagi.

-Oké akkor 3ra.-mondja Kuina mielőtt még Chishiya bármit is mondhatott volna.

Mindketten bólogattok Usagival.

-Egy.-Kuina mosolyog

-Y/n ezt neked..... - mondani akarta Chishiya.

-Kettő.- Usagi hátrál egy kicsit

-Három! - mondjátok egyszerre és beugrotok a vízbe.

Chishiya mérgesen néz rád.

-Y/n, ezt neked nme szabadna!-Mondja mérgesen. - Elfertőződhet a kezed. - ezt már inkább aggódva mondta.

-Jajj ugyan, nem lesz semmi bajom. Lehet ma usztunk utoljára. - mondod kicsit flágmábban mint tervezted.

Láttad Chishiya picit szomorú tekintetét a nem várt hangnemedtől ezért gyorsan hozzá tetted:
-De ha bármi bajom lenne úgy is itt vagy nekem te és meggyógyítasz. - mosolyogsz rá miközben kimászol a medencéböl és megöleled.

Rádmosolyog.

-Jó jo viszont most ne vizezz össze.

-Ne? - mosolyodsz el ravaszul.

-Bocsi Chishiya. - mondod és már be is lökted a fiút a vízbe.

-Y/N! - mondja mérgesen.

-Most segíts kimászni. -nyutja a kezét a fiú. Amit még is fogsz de a következő pillanatban már te is a vízbe vagy.

-Ne hagyjatok ki a szórakozásbol. - mondja Arisu és egy szaltóval már a medencébe is volt.

Még hülyeültetek egy kicsit aztán ebédeltetek és mentetek pihenni a szobátokba. Természetesen Chishiya veled tartott. Picit még beszélgettek aztán te elmész fürdeni ő meg olvasott valamit.

Este :

Eljött a játék ideje

- Rendben, fejezzük be ezt a szar.- Felsóhajtasz, amikor öten beléptek a stadionba.

Mindannyian a szoba közepére sétáltok, és felkapjátok a telefont

"Összesen 5 résztvevő. Nehézségi szint pikk 6."

Kicsit meg könnyebültél, hogy nem egy körjáték.

"Ebben a játékban fegyverek vannak felállítva a stadion körül, egyesek a földből jönnek ki, mások a falakból, mások pedig az ülésekből. A játék célja a 4 órás túlélés. A fegyvereken kívül az állatokat is el kell kerülnöd. Ha mindenki meghal, mielőtt lejár az idő, akkor elveszíted a játékot. Lehet, hogy 5 túlélő van, de lehet, hogy csak 1, alkalom fogja eldönteni. Jó szorakozást"

- A fenébe, ez bizony fájdalmas lesz. - mondja Kuina a tarkóját dörzsölve

- Nos, azt hiszem, meg kell próbálnunk menedéket keresni és kerülni az állatokat, amennyire csak tudjuk. - mondja Usagi apró mosollyal

Bólintasz

Egy óra múlva

mindannyian a stadionban sétáltatok. Az első terv az volt, hogy ugyanazon a helyen maradtok a stadion közepén az egész meccsen, de aztán fegyverlövések hallatszottak a földből, így mindannyian úgy döntöttek, hogy sétáltok.

- Keressük meg a módját hogy elfordítsuk a fegyvereket.-mondja Arisu. "Természetesen nem volt szörnyű ötlet, de nem is a legjobb ötlete volt. Úgy értem, hogy kéne elekezdeni? Lehet hogy pont akkor lőne és akkor instant halál." - gondoltad.

Újabb óra múlva hallottad Arisu kiabálását, így átrohantál oda, ahol ő és Usagi voltak. Amikor odaértél, láttad, hogy Usagi lehajolt, és a lábát fogta. Közvetlenül a combja alá lőttek.

Már mindannyian ott voltatok vele.

-Még szerencse hogy van köztünk egy orvos. - próbálod nyugtatni Usagit.

-Majd ha vissza mentünk Chishiya ellát. - lököd oldalba a fiút.

-Ugye Chishiya? - kérded mert úgy érzed nem figyel rád.

-igen igen. - mondja nyugodtan.

Pár másodperc múlva egy sípoló hangot hallottatok.

-Ezek biztosan az állatok ketrecei. - gondolkodik hangosan Arisu.
______________________________
Haliii! Szóval nem lett túl hosszú ez a rész sem. Azért remélem tetszik. Ha tetszett légyszi vote-oljatok mert így tudom hogy tetszett :). Megpróbálom hozni nemsokára a kövi részt.

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora