A bizalom és az őszinteség hasonlíthat néha, de nem összekeverendő
Story szm.
Szóval te elmentél aludni Chishiya pedig "enni"
Enni=a régi szobájába vagy is Kuinához menni 4szem közt beszélni.
Kuina szm.
Chishiya az ágyamon ül és malmozik az ujjával. Egy szót sem szól pedig mind a ketten tudjuk, hogy miért jött át. Látom hogy kavarognak benne az érzelmek amik nem rá jellemző.
-Chishiya szerintem keressünk mást a tervhez.
-Nem.
-De y/n többet hozzád sem fog szólni ha ezt megtudja.
-és ha nem tudja meg?
-hogy ne tudná meg? Nyilván Arisutol meg tudja és akkor azért lesz mérges mert te nem mondtad el neki. Arra is rá fog jönni akkor, hogy azért nem mondtad el mert Arisut akarod feláldozni.-mondtam neki idegesen. Nem akartam, hogy szomorú legyen y/n, túlságosan megszerettem.
-Nem azt mondom, hogy az egészről nem fog tudni, csak véletlen balesetnek lesz beállítva. Majd azt mondom hogy rosszul gondoltam a kódot.
-És akkor hogy szólsz majd bárkinek is, hogy ne vegye észre?
-majd megoldom.
-Túlságosan alul becsülöd y/n-t. Azt elfelejtetted hogy ő minden játékban jó. Csak éppen a kőr játékokat nem szereti.
-Nyugi Kuina. Nem hagyom hogy y/n-nek bármi baja legyen ebből. Ahhoz túlságosan szeretem. - nah Chishiya ilyet sem mondasz gyakran.
-Te tudod. De ha kiderül és megutál akkor az a te bajod lesz. - mondtam szomorúan és fáradtan.
-és akkor most meddig várunk és mire? - kérdeztem még mindig szomorú fejét vágva de picit izgatottan.
-még én sem tudom, de valami olyan eseményre ami nagy és akkor nem lesz senki a szoba közelében és Arisu nyugodtan végre tudja hajtani az ő részét.
-Szegény Arisu. - mondtam egy sóhaj kíséretében.
-ha annyira sajnálod legyél te a csali. - mondta nyugodtan egy ravasz mosoly kíséretében. Erre nem válaszoltam.
-na látod. Nem áldoznád fel maga érte,akkor meg ne sajnáld itt nekem.
-Jó éjt Chishiya. - mondtam neki szomorúan és kezdtem kitolni a szobából. Szótlanul távozott.
Az arcán láttam, hogy bántja a dolog, de túl értéktelen hogy megértése mit fog y/n érezni.
Chishiyán és a terven töprengve aludtam el.
Chishiya szm.
Lehet Kuinának igaza van. Ha ez ki derül akkor y/n tuti ég utál ez is igaz. És hogy miért nem keresek valaki mást Arisu helyett? Mert Arisu már meg bízik bennem. Nem félek-e attól hogy y/n rájön mindenre? De, rettegek. És hogy akkor miért ilyen fontos ez az egész? Mert ezt tervezem amióta itt vagyok és az érzelmek miatt nem fogok elgyengülni. Az nem én lennék. Utálom is magam miatta, de nem tehetek mást.
YOU ARE READING
Heart To Heart |Chishiya X Reader | (complited)
FanfictionHali mindenkinek! Szóval nem túl sok magyar Chishiyás story van ezért gondoltam csinálok egyet. Remém tetszeni fog 😊 A középiskola óta a legjobb barátok vagytok Arisuval, Karubével és Chōtával. Azon a napon, amikor minden megtörtént, mindannyian eg...