21.rész

166 21 8
                                    

-Még is miért gondolod azt, hogy Momoka a boszorkány. - kérdezte Arisu.

-Szóval ez egy kör játék igaz? - mindenki bólogat. - A kör játék kikészíti az embert és árulásra készteti. Nem feltétlenül a gyilkolás lehet a játék célja. Itt nem a boszorkány fejével kell gondolni hanem a játékmesterével. Nyilván neki az a célja, hogy minél többen haljunk meg. Már az is gyanús lehet, hogy miért pont most? Az időzítés tökéletes. A helyszín a játékosok és a körülmények. A Kalapos meghalt ezért nagy a felfordulás. Aki kitalálta ezt a játékot jól ismerte a partot. Momoka és Kalapos halála nem véletlenül esett egybe. Mintha a játék mester erre a pillanatra várt volna.

-Komolyan? - kérdezi Tatta.

-De akkor még is miért Momoka a boszorkány?

-Mint ahogy te is mondtad furcsán viselkedett. Egy játékban mindig látszik a játékmester jellemvonása. Tálná tényleg nem az volt a cél, hogy mindenki meghaljon. - mondtam el zavaros gondolat menetemet.-De igazából Momokának már úgy is mindegy, hogy ég vagy sem szóval jó lenne megpróbálni.-magyaráztam tovább.

-Én értem mire gondolsz y/n és szerintem igazad van-mondta Arisu.

*a játékból 25 perc maradt*

Mondta a hang.

-Mire várunk srácok? - kérdezte Arisu. - menjünk már. Le fog járni az időnk.

Szóval el is indultunk és célunk az aulában vezetett.

Mivel annyira szerencsések vagyunk szembe találkoztunk pár harcossal. Mi csak elkezdtünk sprintelni reménykedve, hogy nem találnak el. Több lövést is hallottunk. Viszont sikeresen túl élve futottunk tovább elhagyva őket. Egyszer csak valami rettenetes fájdalmat éreztem és el is estem. A fájdalom forrása a hasam volt ahol sikeresen meglövettem magam. Legalább 4szer. Mivel a többiek is észre vették, hogy elestem vissza fordultak hozzám. Gyorsan eltakartam a lőtt sebem és csak reménykedtem, hogy gyorsan rá tudom őket venni, hogy nincs baj.

-y/n minden oké? - kérdezi Arisu. Egyre közelebb jönnek ez így nem lesz jó.

-Persze persze csak eszembe jutott még valami. - próbáltam nyugodt hangon beszélni. - Ti menjetek csak tovább én is mindjárt jövök csak el kell valamit intéznem.

-Bizots, hogy nem foglak itt hagyni. - ellenkezett legjobb barátom.

-Ha nem mentek tovább akkor biztos, hogy meghalunk.

-ahh y/n olyan akaratos vagy és túl jó az érved is. - mondta. - viszont ha dolgod van nem akarsz felállni? - kérdezte gyanakvó tekintettel.

-De csak még pihenek egy kicsit. Na de mostmár indulatok. - mondtam nekik.

-Biztos minden rendben lesz?

-Igen, biztos. - mosolyodtam el. Végre elmentel és nem kell magamra elrőtetni semmien mosolyt meg ilyeneket.

Hát baszki ez rohadtul fáj. És nagyon vérzik. Túlságosan is. Ha ez így folytatódik nem sok idő kérdése és itt vérzek el. Csinálnom kell valamit. Nem messze van egy ilyen iroda szoba szerű ott biztos van valami kötszer vagy ilyesmi. Az orvosi szobához nem jutnék már el.

Na akkor 3,2,1 és felállás. Jó ez sikerült már csak el kell vonszolnom magam oda.

És siker meg is érkeztem és be is mentem amikor egy nem várt személlyel találkoztam aki éppen indult volna ki.

-Hát te? - kérdeztem Annre nézve.

-Tudom ki a boszi! - Mondta boldogan a kést szornogatva.

-Momoka - mondtuk ki egyszerre.

-Igen. Honnan tudtad? - kérdeztem.

-Fordítva tartották a kést. - mondta. Jajj ne megszédültem.

-y/n!

-Igen?

-Mit csináltál már megint?

- csak tudod a szokásos. Meglőnek itt és ott. - erőltettem egy nevetést.

-Ha így folytatod pár perc múlva már nem ezen a világon fogsz lenni. Gyere-jött oda hozzám és segített elbicegni egy asztalhoz ahonnan egy mozdulattal lelökött mindent és felfektetett. Majd valami pulcsi szerűt rakott a fejem alá.

-Köszi-mondtam. - tudsz sebet varni? - kérdeztem.

-Én viszont ismerek valakit aki tud. Mindjárt jövök.

-Csak mond, hogy nem Chishiya. - mondtam de már nem hallotta.

Ann szm:.

Amikor bejött y/n az irodába nem is láttam mi történt vele aztán majdnem össze esett és észre vettem. Ez a lány egyszer megöleti magát az fix. Gyorsan lefektettem az asztalra. Tudtam, hogy kihez kell mennem.

-Kuina Kuina! - lihegtem mikor a sok futás után megláttam a lányt.

-Ann mi a baj?

-Tudod hol van Chishiya?

-Igen az aulánál. Miért?

-Y/n-t meglőtték és ha pár percen belül nem kap ellátást el fog vérezni. -Én megyek és össze szedek mindent az orvosibol te menj és szólj Chishiyának. - mondtam.

-Jó indulok is.

-Kuina!

-Tessék?

-Amíg meg nem érkezek ne menjetek be. Félek, hogy elmenekükne.

-Jó.

Össze szedtem minde olyan dolgot ami kellhet a gumikesztyűtöl az érzéstelenítőig. Tényleg mindent amit találtam. Valószínűleg nagyon mérges lesz rám y/n, de majd később hálás lesz, hogy nem halt meg. Kérlek y/n csak ne halj pont most meg.

Mikor értem még nem voltak ott ezért kint vártam meg őket.

Kuina szm:

Mikor oda jött hozzám Ann és elmondta mi a baj nagyon megilyedtem. Én nagyon szeretem y/n-t sőt az egyik legjobb barátom lett a parton. Biztos vagyok benne, hogy ő most ezt nem így gondolja és látni sem akar engem amit egy részről megértek egy másik részről pedig nem, mivel meg sem beszéltük a dolgokat. Most viszont az a lényeg, hogy nem veszithetjük el,mert akkor sosem tudnánk kibékülni. Ettől a gondolattól össze szorult a szívem. Amilyen gyorsan csak tudtam futottam is Chishiyához.

-Chishiya, Chishiya. - kiabáltam neki

-Shhh-probált lecsitítani ami többé kevésbé sikerült is neki.

-Gyere már ide-mondtam ingerülten. Ő meg komótosan elindult felém. - mintha élnél. - sürgettem.

-mi van már megint? - kérdezte nyugodtan, mintha nem is egy játék közepén lennénk és lent nem vernék szét Arisut.

-y/n...

-Mi van vele? - kérdezte meg mindig halál nyugodtan.

-meglőtték és ha nem segítesz meghal. - mondtam a fiúnak amire aggódó fejét vágott egy pillanatig, de aztán rendezte vonásait.

-Értem. Ez a lány mindig csinál valamit. És miért segítsek neki? Látni sem akar, sőt szerintem akkor lenne a legboldogabb ha meghalnék. - ezt hogy tudja ilyen nyugodtan elmondani??? - nem mellesleg meg is bántott. - shuntaro chishiyát megbántani?

- Ez most nem mondod komolyan? Ugye csak viccelsz? - nyilván nem viccel. Ő nem szokott. - tudom, hogy nagyon rosszul eshetett amit mondott,de ha most nem segítesz akkor többet nem tudtok kibékülni. - próbáltam a lelkére hatni. Tudtam, hogy legbelül már most ott lenne, de a becsülete nem engedte meg, hogy kérlelés nélkül induljon.

-na jó. - adta be a derekát.
______________________________
Hali! Sikeresen kész lett ez is😊 remélem tetszett. További szép estét /napot.
Puszi 🥰

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Where stories live. Discover now