15.rész

226 21 3
                                    

"Mindenki csalódhat kellemesen egy életveszélyes helyzetben is"

Y/n szm.

El is indultam keresni egy harcost aki kocsit vezet és elvisz egy játékhoz. Lehet le kellett volna vele beszélnem hogy és egy pikk játékba szeretnék menni. Nem hibáztatom hogy nem oda vitt, hisz csak beültem hozzá és meg sem szólaltam. Mikor meg érkeztünk mind a ketten átsétáltunk a kék lézeren és innen már tudtam hogy nincs visszaút.

Fejenként egyet

Írta a már jól ismert felirat.

Mikor elkezdődött a regisztráció akaratlanul is folyton Takeshire gondoltam. Vajon hogy halt meg? Milyen játékban? És mi van ha meg sem halt?lehet nem is került ide. Nem nem nem. Nem álltathatom magam ilyen baromságokkal. Niragi bármilyen is ilyenről nem fog hazudni.

*A regisztráció lezárult. A játék:kör nehézségi szint: 2

-Hogy mi? Egy kör játék? De hát... Na mindegy. Két kurva nap vízum? Még jó hogy pár nappal hamarabb jöttem játszani.-mondtam magamnak.

A harcoson kívül aki hozott egy ismerős arcot sem láttam. Sőt a harcost sem nagyon ismertem.

*A játék neve dalgona cukor. A szabájok: Mindenki kap egy cukrot benne egy mintával és kap hozzá egy tűt. Az a lényeg hogy a mintát úgy kifaragni hogy ne törjön össze. Amennyiben össze törik a játékos kiesik. 10 perc van teljesíteni a játékot. Amelyik játékosnak nem sikerül kiesik*

-És ezen mégis mi a kör játék?-kérdezted inkább magadtól.

-Hát nem tudom. - válaszolt a harcos.

Egy asztalról mindenki elvett egy zárt dobozt.

Az enyémen egy kör volt.

-hmm ez egyszerű lesz. - mondta. és ránéztem a harcosra aki ijedt képet vágott.

-Mi a baj? - kérdeztem.

-én egy esernyőt kaptam. - mondta rémülten.

*a játék elkezdődik*

Arrébb mentem mivel nem szabad hogy másra figyeljek.

1perc elteltével 3-an is kiestek. Egy lézer lötte fejbe őket.

Már értem miért kör játék. Teljesen idegörlő.

A játék 3. percében végeztem is és fél mutattam egy kamerának a kört. A képenyrőn ahol a játékosok képe volt az enyém zöldre váltott. Én voltam az első. Nem sokkal késöbb néhány másik játékos is végzett. Sajnos nem mehettem ki míg le nem telt a 10perc. Kicsit aggódtam a harcosért. A játék 6.percében szegény harcos össze törte az esernyőt és így kiesett.

-na szuper most mehetek egyedül haza.

*a játéknak vége. Túlélők száma 8.*

El is indultam hogy el tudjam venni a kártyát.

Mikor vissza értem a partra gyorsan mentem is a kalaposhoz és vissza adtam a pisztolyt és leadtam a kártyát.

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Where stories live. Discover now