2.rész

463 23 3
                                    

KOPP KOPP

Kinézek az ablakon, és tátom, hogy éjszaka van, ez azt jelenti, hogy elaludtam.-Ki az?- kérdezem a szemem dörzsölve.

- Én... - szólal meg egy nyugodt hang az ajtó mögül.

- Egy pillanat, várj egy percet had vegyek fel valamit. Mindjárt kinyitom az ajtót. Felállok, és odamegyek az ajtóhoz, amint kinyitottam, megláttam Chishiyát.

- Megint ki lettél zárva a szobádból? - kérdezem miközben beengedtem, és újra megdörzsöltem a szemem.

-Én... Ez egyszer volt! És ez csak azért van, mert vitába keveredtem Kuinával.- Válaszolt mérgesen, és leült az ágyra.

-Persze persze.- Hozok neki egy kulacsot a pultról és odaadom neki, hogy igyon.

-Köszönöm.- Kiveszi a kezemből az üveget és iszik egy kis vizet.

- Szóval itt maradsz ma este, vagy visszamész a szobádba? - kérdezem kedvesen de mégis kicsit gúnyos hangsúllyal. Közben leültem az ágy másik oldalára.

-Mi a baj? Nem akarod, hogy itt legyek?-kérdezte nyugodt hangon.Rám pillant, és felvonja a szemöldökét.

-Egy szóval sem mondtam, hogy csak kérdeztem. Ho...

-Szóval azt akarod, hogy itt legyek?-vág félbe, és elmosolyodik.

-Fogd be!-szólok rá.

Halkan nevet.

-Megyek a fürdőszobába.- Felállok és elindulok a fürdőbe. Kimegyek a fürdőbe és kezet és arcot mosok, majd visszamegyek a hálószobába. Chishiya nem volt ott, ezért azt gondoltam, hogy visszament a szobájába.

-Ez gyors volt... nem is hallottam, hogy kinyílik az ajtó. - Motyogtam kicsit csalódottan. Kiropogtatom a nyakam, és elindulok vissza az ágyamhoz, amikor valaki felbukkan a hátam mögül, nagyon gyorsan megfordít és finoman lelök az ágyra.

- Chishiya? Felnézek, és látom, ahogy átsodródik rajtam a karjaimat körülölelő kezei. - Szükséged van valamire?

Erősíti a szorítását, és elmosolyodik: - Akarod, hogy elengedjek?

- Hát úgy értem...

- Nem úgy nézel ki, mintha azt akarnád, hogy elengedjek. - mondta Chishiya közelebb hajolva.

Kopp kopp

-Ki az?- kérdezed lenyomva magadról Chishiyát. Egy részed boldog volt, de a másik részed csalódott volt.

- Niragi. Nyisd ki. - szól a hang az ajtó mögül.

Zavart tekintettel nézel Chishiyára, és mondani akartál valamit, de...

- Siess, nem érek rá egész nap.

- Igaz, bocs! Kinyitod az ajtót és bejön megfordulva, hogy átnyújtson neked egy fehér papírlapot. - A kalapostól van.

Még egyszer lenézel rá, és elkezded kinyitni - Remélem, nem szakítottam félbe semmit. - mondja gúnyos hangon, és Chishiyára néz.

- Nem, csak beszélgettünk. Mondta Chishiya nyugodt hangon.

- Szóval mi van a levélben? Kérdezték a fiúk egyszerre.

Lenézel a kinyitott papírra.

- Hm, azt akarja, hogy csatlakozzak a part harcosaihoz. Felnéztél és , mindkét fiú zavart arccal nézett vissza rád. Niragi kinyitotta a száját, hogy mondjon valamit, de Chishiya megelőte.

-Óvatosnak kell lenned. Ez azt jelenti, hogy figyelni fogod a játékosokat, amikor új emberek csatlakoznak a parhoz, hogy teszteljék őket. Mint ami veled és Arisuval történt, amikor először játszottatok miután csatlakoztál.-mondja Chishiya, majd odamegy hozzád te rápillantasz és egy puszit nyom az arcodra amit te egy öleléssel viszonzol.

Elpirulsz, ő pedig kimegy a szobából - majd még találkozunk.

Niragi megforgatja a szemét, és gúnyosan így szól. - ha jól sejtem, ez azt jelenti, hogy egy kicsit több időt töltünk együtt. kacsint, kimegy és becsukja maga mögött az ajtót.
______________________________Hali! Ez a rész már egy kicsit hosszabbra sikeredett🥰 ha minden jól megy akkor holnap hozom a folytatást.

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Where stories live. Discover now