36.rész

121 20 2
                                    

Minden és mindenki eltűnt körülöttem. A sötétség töltötte ki helyüket, majd a sötétséget felváltotta.... a világosság?

Gépek sipolását hallottam és a nagy fénytől fájt a szemem. A kezem és a lábam is nagyon fájt. Sőt igazából szinte mindenem.

Mikor jobban körül tudtam nézni akkor két fiút pillantottam meg a szobában.  Az éjjeli szekrényemen és mellettem a föld is tele volt képeslapokkal, csokikkal, ajándék csomagokkal. A rajongóim küldték. Ahogy az ablakon kinéztem láttam, hogy világos van és amikor a fiúkat jobban megnéztem észre vettem, hogy az egyiknek félig le volt égve az arca. Mind a két fiú ébren volt. Elég kínosan éreztem magam, hogy így itt aludtam.

Lehet egy kicsit feltűnően bámultam az égett arcú fiút mert észrevette.

-Mit bámulsz y/n? - szólított meg... Niragi?

-Niragi?

-talált süllyedt. Csak mostmár nem vagyok olyan szép mint voltam. - siránkozott. - Ha már itt tartunk... nem szeretnél adni a csokikból? - kérdezte Niragi. Én meg még mindig őt bámultam.

-Jajj bocs, öm, persze szívesen egy pillanat. - mondtam majd másztam volna ki az ágyból.

-szerintem még nem kéne felkelned y/n. - szólalt meg a Niragi ágya mellett lévő fiú ismerősen nyugodt hangon. - te is úgy jártál mint én. Össze omlott a keringésed ezért jobb ha fekszel amíg nem jön egy orvos aki megvizsgál. - mondta. - Amugy egy Arisu nevű fiú keresett amíg nem voltál ébren. - Miért ennyire ismerős? És honnan tudja a nevem?

Már nem volt időm megkérdezni mert Arisu jött be a szobába és ugrott a nyakamba.

-y/n halálra aggódtam magam miattad. - mondta majd még szorosabban ölelt.

-én is örülök neked Arisu, de ez nagyon fáj. - nevettem fájdalmasan.

-Jajj bocs. - engedett el.

-Akkor most már ideküldenéd az a csokit vagy még ölelgetitek egymást? - kérdezte gúnyosan nevetve Niragi.

-Arisu légyszi vigyél egy csokit Niraginak. - mutattam az égett fiúra.

-Te kérsz? - kérdeztem a szőke hajú fiút.

-Nem kösz.

-Y/n ki tudnál jönni egy picit? - kérdezte Arisu miután vissza jött az ágyamhoz.

-még nem lehet amíg nem látott orvos, de utána hívlak és mehetünk. Oké?

-rendben. Akkor én most megyek és hívok neked orvos. - mondta Arisu aztán kiment.

-Amugy öm.. - néztem rá a szőkére. - hogy is hívnak?

-Chishiya

-szoval Chishiya, honnan tudtad a nevem? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel, de amúgy meg hülye kérdés volt mivel híres vagyok így sokan ismerhetnek.

-Csak láttam az egyik üdvözlő kártyán. - mondta nyugodtan.

Niragi csak majszolta a csokiját és minket nézett.

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Onde histórias criam vida. Descubra agora