A játék után mindannyian visszamentetek a partra, Chishiya elvitte a kártyát a kalaposnak, míg a többiek a szobájukba mentek.
A rohangálás után izzadtnak érezted magad, ezért úgy döntöttél, lezuhanyozol. Amikor kiszálltál és megtörölköztél, hallottad, hogy valaki kinyitja az ajtót. Azt hitted, Arisu az, ezért maga köré csavartad a törölköződet, és kimentél a fürdőszobából.
-Ó Kuina! Azt hittem, hogy Arisu vagy. Minden rendben? - Kérdezed őt, miközben felkapod a ruháidat, hogy átöltözz. - Ugye nem bánod, ha itt átöltözöm? - kérdezed megfordulva. (nyilván amikor ki jöttél volt rajtad fehérnemű)
- Nem, semmi baj, végül is ez a te szobád.-Megfordul, így az ajtó felé néz, és te elkezdesz átöltözni.
- Hm, szóval azt akartam kérdezni, hogy mit gondolsz Chishiyáról-- Attól függ, mire gondolsz. Mostmár megfordulhatsz!
Megfordul, egy játékos vigyorral az arcán.
-Tudod mire gondolok. Mit gondolsz róla?
- Nos... úgy értem, kedves... és...
- De szereted őt?
-Talán...
-IGEN! Kiabál, és ugrál: Tudtam, hogy kedvelitek egymást! Újra visítozik.
- Várj... azt mondta neked, hogy tetszem neki? - kérdezed rá nézve.
Elhallgat:
Ez még sem történt! -Mondja kuncogva, ahogy kiszalad az ajtón.-Várj! Kuina! Gyere vissza!- Kiáltod, hogy futsz utána.
*20 perc múlva*
- A francba Kuina. - Mondod a falnak dőlve. - Elrohant a medence mellett, és elvegyült a sok ember között... - Gondolkodsz hangosan. "felsóhajtottál "-na mindegy, majd később beszélek vele . - elindulsz vissza a szobádba, amikor nekimész valakinek:
- Elnézést! Azt mondod, majd felnézel, hogy lássd, ki az.-Semmi gond. - Mosolyog rád.
-Ó kalapos! Mész a medencéhez?
- Igen, te is jösz ? Kérdezi téged szemlélve.
- Öhm... nem, visszamegyek a szobámba.
-Ah értem... kár.... - sóhajt fel. - Nos, vigyázz mahadra. Később találkozunk. Gyere le, ha unatkozol.
Bólintsz, és visszasétálsz a szobádba. *olyan fura kisugárzása van* gondolod, majd becsukod az ajtót. Vagy is be akartad csukni az ajtót, de valaki megállított.
Megfordulsz, hogy lássd, ki az. - Chishiya! Szükséged van valamire?
-Nem, csak unatkoztam, és tudni akartam, hogy nem akarsz-e elmenni még egy játékot játszani.
-Haha! Vicces vagy! Ma már játszottam egyet. És nincs kedvem másikhoz! - Mondod majd , lehuppansz az ágyra.
- Hm, akkor mi lenne, ha itt maradnék veled, és olvasnánk.
- Igen, ez sokkal jobban hangzik!
Meg fogod a könyvet, amely az éjjeliszekrényen volt, és Chishiya felkap egyet a szoba túloldalán lévő polcról.
- Szóval milyen könyvről van szó? - kérdezi rád nézve, miközben az ágyon ül.
- Az egy lovas könyv ami nálad van.
-Ó az szuper.
Elhelyezkedsz, Chishiya pedig az ölében támasztja a fejét, kicsit elpirulsz, és elrejted az arcodat a könyvben.
Egy idő után arra ébredsz, hogy elaludtál, és lenézel, és látod, hogy Chishiya még mindig az ölében fekteti a fejét, könyvét a mellkasán, és mindkét karját keresztbe teszi rajta.
-Ajj, milyen aranyos. - gondolod, miközben kissé lehajolsz, hogy megcsókold a homlokát. Csak már nem olvas hanem alszik.
Ezután kissé , lejjebb mászol és mellé fekszel.
- Ó, fent vagy.
- Igen, sokat mozogtál. - mondja a szemét dörzsölve.
- Ó bocsi, pedig próbáltam óvatos lenni. - mondod halkan.
A szemedbe néz, a mellkasához húz, és mindketten elalszotok.
______________________________
Hali! Szóval most elégé van ikhletem vagy mim és most lehet hogy még kirakok majd egy részt ma 😅😊remélem tetszik a story. <333
ESTÁS LEYENDO
Heart To Heart |Chishiya X Reader | (complited)
FanficHali mindenkinek! Szóval nem túl sok magyar Chishiyás story van ezért gondoltam csinálok egyet. Remém tetszeni fog 😊 A középiskola óta a legjobb barátok vagytok Arisuval, Karubével és Chōtával. Azon a napon, amikor minden megtörtént, mindannyian eg...