Nem sokkal később megérkezett a nővér és lecsapolt mind a kettőnket. Amúgy eléggé ügyes volt meg ez a krém is jó volt mert nem nagyon fájt. Mikor csinálta Chishiya mellettem volt.
-Holnap reggelre lesznek meg az eredmények. - mondta a nővér majd el is ment.
-Még élsz? - kérdezte Chishiya mosolyogva.
-Nem már csak egy szellem vagyok. - mondtam neki nevetve.
-És már emlékszel rám?
-Hát egy két emlék megvan, de még nem tisztán. - válaszoltam neki.
-Rendben. Remélem minél hamarabb eszedbe jut. - mondta és egy kis szomorúságot vettem észre rajta.
-Én is. - mondtam majd rádőltem a vállára. Abban már biztos voltam, hogy nem csak barátok voltunk, ez nyilván való volt.
-Kimegyünk sétálni? - kérdezte Chishiya.
-Igen, mehetünk. - mondtam majd elindultam kifelé az ajtón.
Jó sokat kint voltunk aztán mivel már fájt a lábam elindultunk vissza. Már kezdett lemenni a nap. Még beszélgettünk kicsit aztán megkaptuk a vacsoránk ami most ehető volt. Már többször is felajánlották a nővérek, hogy át raknak egy olyan szobába ahol lányok vannak, de én Chishiyával szerettem volna maradni, ezért mondtam, hogy nem kell.
-y/n, nem szeretnél filmet nézni? - kérdezte Chishiya egy cuki ferde mosoly kíséretében.
-Ez most egy kórházi mozizás lenne? - kérdeztem vissza egy hasonló mosoly kíséretében.
-Nem vagy is talán. - mondta nyugodt hangon.
-Természetesen szeretnék. - mondtam aztán az ágyamra csaptam jelezve, hogy jöjjön ide.
-Mit szeretnél nézni? - kérdezte miközben elhelyezkedett mellettem.
-Van egy olyan érzésem, hogy ha most én választok legközelebb 3szor is átgondolod, hogy nézel velem filmet vagy sem. - mondtam neki.
-Szóval lesz legközelebb? - persze hogy ilyet kell kérdezned.
-Talán. - mondtam majd rádőltem a vállára.
-Mire emlékszel velem kapcsolatban? - kérdezte miközben a gyönyörű szemeivel nézett.
-Abban biztos vagyok, hogy nagyon fontos vagy számomra és, hogy nem csak barátok vagyunk, de még nem minden tiszta.
-Na ezek teljesen igazak. De térjünk is vissza a filmre.
-Rád bízom, igazából mindent szeretek.
-Akkor legalább műfajt mondj.
- Akkor legyen mondjuk romantikus. - erre egy pillanatra vér szökött az arcába, de pillanatok alatt rendezte vomásait.
-Rendben. - mondta majd keresett egy filmet.
A film vége felé én viszont elaludtam. Hirtelen nagyon álmos lettem.
Reggel Chishiya ölelésében ébredtem megint, viszont most már tudtam. Minden eszembe jutott,hogy mi volt köztünk, hogy történt, és miden más egyéb dolgot.
Chisiya még aludt viszont én nagyon el akartam mondani neki ezért egy puszit nyomtam az arcára hátha felébred tőle. És hát sikeres volt mivel fel is ébredt.
-y/n?
-Igen?
-te most tényleg megpusziltál?
-Igen. - mondtam kuncogva. - már emlékszem mindenre. - mondtam nagyon boldogan.
KAMU SEDANG MEMBACA
Heart To Heart |Chishiya X Reader | (complited)
Fiksi PenggemarHali mindenkinek! Szóval nem túl sok magyar Chishiyás story van ezért gondoltam csinálok egyet. Remém tetszeni fog 😊 A középiskola óta a legjobb barátok vagytok Arisuval, Karubével és Chōtával. Azon a napon, amikor minden megtörtént, mindannyian eg...