"Talán nem mindenki az akinek gondoltam"
Másnap reggel a már megszokott módon Chishiya karjaiban ébredtél. Téged nézett a fiú.
-Jó reggelt. - mosolygott rád és egy puszit nyomott az arcodra.
-Neked is. - mondtad elpirulva. - Ma végre bulizhatunk. Már olyan régóta szerettem volna csak mindig közbe jött valami. - mondtad nevetve.
-De ne igyál sokat mert velem ellenbe te nem bírod az alkoholt. - nevetett a fiú.
Te csak a szemedet forgattad
-Na megyek átöltözök. - mondtad és indultál is a fürdőbe.
Mire kiértél már csak a fiú hült helye fogadott.
-Chishiya itt vagy? *hülye kérdés nyilván nincs itt* a szekrényhez mentél egy farmer sortot kutatva.
-megvan. - találtál egy feketét ami pont illet a fürdő ruhádhoz.
KOPP KOPP
-Nyitom. - kiabáltad.
-Csak én vagyok. - mondta Chishiya miközben bejött a szobába.
-te meg hova tűntél?
-Kötszer. - lóbálta meg a kezét.
-hh-sóhajtasz fel.-kicsit nagyobb örömet hogy nem halsz meg vérfertőzésben. - mondta nyugodtan.
-nagyon köszönöm doktor úr. - mondtad gúnyos vigyorral.
Át is kötözött aztán elindultatok reggelizni.
-Ülj le valahova én meg hozok neked enni. - mondta a fiú - mit kérsz?
- rádbízom. - mosolyogsz rá.
-akkor mindjárt hozok valami finomat.
-oké. - *ilyet sem csinált még*
-y/n y/n y/n. - kiabál Kuina.
-Sziasztok! - köszönsz neki és Usaginak. - Arisu hol van?
-még alszik, majd viszek neki enni. - mondta Usagi.
-Te nem eszel semmit? - kérdi Kuina.
-de csak Chishiya hozza.
-Chishiya? Az a Chishiya akit mi is ismerünk? - kérdezi Kuina tágra nyílt szemekkel.
-Na itt is vagyok. - mondta a fiú és letett elég egy tál gyümölcs joghurtot amit nagyon feltúrbózott.
-Azta te aztán jól bele szerettél y/n-be - nevetett Kuina.
Chishiya elvörösödik és csak némán helyet foglal.
-Van tervetek mára?- kérdezed terelve a témát.
-Nem nagyon
-Nektek?-Én ma már nagyon szeretnék egy kicsit lazulni és iszogatni. Minek van 6 nap vízumunk ha ki sem használjuk? Vagy is mostmár csak 5. - mondod a lelkesítő beszédet.
-na ez a beszéd csajszi. - mondta Kuina
-természetesen mi is csatlakozunk Arisuval.
-hát akkor este csapassuk. - mondtad boldogan.
Reggli után még elfoglaltátok magatokat Chishiyával aztán szépen mentetek ebédelni. Amikor meg láttad Niragit ahogy éppen fenyeget egy baseball sapkás fiút mert véletlen ráöntött egy pohár vizet.
-most nézd meg mit csináltál. Tiszta víz lettem miattad. (alig ment rá 6 csepp)
-N-n-ne haragudj. Nem akartam. - mondta a fiú szinte már sírva.
-Kurvára kinyírhatnálak ezért. - szegezte a fiúra a fegyverét.
-Niragi. - szólsz oda neki
-y/n ne avatkozz bele-mondja Chishiya de már túl későn mivel Niragi már rád figyel.
-Mit akarsz? - mondja nyersen amitől egy kicsit meglepődsz mivel elvileg nem vagytok rosszba sőt barátok vagytok vagy is azt hitted. A fiú látta rajtad a megleppetséget.
-Mi van? - kérdezi ugyan olyan bunkón.
-Rohadtul nem halsz bele egy kis vízbe nem a H2O - ban vagyunk és nem leszel sellő tőle. - mondtad gúnyosan.
-Mit beszélsz kiscsaj?
-Azt mondtam hogy nem kéne kihasználnod azt hogy van fegyvered, és hogy düh kezelési problémáid vannak.
-erre nagyot nézett Niragi.-Nagy a pofád de te is tudod hogy bármelyik percben szétlőhetlek. - mondta ingerülten
-Fékezd magad Niragi-száll be a kiabálásba Chishiya is csak ő a megszokott nyugodságával beszélt.
-Rohadtul nagyobb gondjaink vannak éppen mint hogy azzal baszakodjunk hogy vizes lettél. - mondja- Ha nem vetted volna észre éppen élet veszélyes játékokon kell részt vennünk hogy ne egy sugár lőjjön fejbe és minden nap fogynak az emberek. - mondta méh mindig nyugodtan.
-Chishiya neked az a szórakozásod hogy engem basztatsz? - kérdezi Niragi
-Meglehet. - mondta nyugodtan szórakozott fejjel
Jön a kalapos.
-Mindenki nyugodjon le. - mondta Takeru, azzal távozott is.
-Ti ketten- mutatott rátok a fegyverével Niragi. - még számolunk. - azzal el is ment Last bossal a nyomában.
-Köszönöm! - ment oda hozzátok még mindig a félelemtől reszkető fiú.
-Ez csak természetes. - mondod mosolyogva.
-Tatta vagyok.
-Én y/n ő pedig Chishiya.
-Nagyon cukik vagytok. Együtt vagytok?
Mindeketten elpirulva egymásra néztek és Chishiya bólint.
-örülök hogy megirmerhetlek titeket. - mosolygott Tatta.
-Este lazulunk egy kicsit lent a medencénél. Ha szeretnél akkor 10kor találkozzunk a bárnál. - mondod.
-Ott leszek, köszönöm. - mosolyog rátok. - viszont én most megyek mivel én vagyok az egyik karbantartó és Ann hívott.
-Ann? Nem érte van teljesen oda Kuina? - kérdeztem Chishiyát.
-Szerintem de.-esetleg elhívnád őt is a bárhoz? Mond hogy Kuina üzeni. - kacsintottál.
-Persze átadom. - mondta és még intett egy utolsót azzal el is ment.
Ti szépen megebédeltetek aztán meglátogattátik Arisut és Chishiya átkötözte őt és Usagit is aztán meg dumcsiztatok egy kicsit és menetek készülni mert már eléggé késő volt.
______________________________
Hali! Már nem merem mondani hogy mikor rakom ki a kövit mert úgy sem tudom akkor 😂 nagyon nagyon köszi a vote-okat szuperek vagytok.
YOU ARE READING
Heart To Heart |Chishiya X Reader | (complited)
FanfictionHali mindenkinek! Szóval nem túl sok magyar Chishiyás story van ezért gondoltam csinálok egyet. Remém tetszeni fog 😊 A középiskola óta a legjobb barátok vagytok Arisuval, Karubével és Chōtával. Azon a napon, amikor minden megtörtént, mindannyian eg...