"Vajon a Borderland-be is vannak szülinapok?"
- Ez a vörös golyó? - kérdezi a másik lány
- Csak egy módja van annak, hogy megtudjuk. - Mondod majd felmászol az asztalra és felnyúlsz érte.
Leveszed, és látod a fegyvert, kinyitod a töltényt, és látod a piros golyót, amit kihúzol, hogy megmutasd mindenkinek
-Hurrá! - kiáltja az egyik lány
-Várjunk csak.- Kuina lenéz a telefonra- nem kellene azt mondania, hogy a játék teljesítve?
- Ó, valamit még meg kell hogy említsek. - mondja a lány.
Mindannyian ránéztek.
- Nem ez az egyetlen vörös golyó. - mondja a másik lány.
-Hogy érted ezt? - kérdezi Usagi.
A lány megmozgatja(ezt nem tudtam máshogy leírni xd) a haját, felfedve egy heget egy golyóval a bőrébe tapadva
-Mi a fene?!- mondja Kuina és egy kicsit hátrébb lép
A lány elmosolyodik: - ti ezt nem fogjátok megnyerni .
Ránézel mindenkire és ravasz vigyorra húzod a szád.
-Mire gondolsz?- kérdezi Chishiya
-ne csinálj semmi hülyeséget!-kiabálja Arisu.
- együtt megtaláljuk a kiutat ebből.Ránézel. - Arisu- "Arisu"-ra. Azt mondod:
- A legjobb barátom vagy és ti 4-en maradtatok csak nekem. Nem fogom hagyni, hogy egy hülye játék elvegye ezt.- Odalépsz a lányhoz, és megfogod a fegyvert. Azt mondod, hogy készen állsz meghúzni a ravaszt."CSAK MERT EZT RÁNK KÉNYSZERÍTETTÉK, NEM JELENTI AZT HOGY NEM IGAZI EMBEREK! - kiáltja Arisu.
- Nem érted Arisu. Nem igaziak, ezek csak robotok. Észrevettem, amikor megmozdította a haját.- Ránézel a lányra, aki rád szegez egy pisztolyt- rajtam a sor, hogy meghúzzam a ravaszt.-Mielött a robot lőhetett volna te meghuztad a ravaszt, és lelőted.
Füst jön ki a szájukból, és lelövöd a másik lányt is.
*A játék teljesítve. 5 játékos maradt életben.*
Mondta a már jól ismert hang.
Hátranézel és Arisuhoz sétálsz, és édesen mosolyogva átöleled őt
- mondtam.- Visszaölel és mosolyogAmikor mindketten elengeditek egymást, Chishiya visszahúz
- Rajtam a sor, hogy megöleljelek. Mondja.És mindannyian nevettek
A játék után hazaindultatok és mivel fáradtak voltatok mindenki elment aludni. Ismét Chishiyas karjaiban ébredtél, meleg volt és megnyugtató, így közelebb bújtál hozzá.
- Szóval fent vagy?... - kérdezte
-Nem.- mondod behunyva a szemed és mosolyogsz.
- Rendben, akkor elnézést, hogy beszéltem.-Átkarolt, és az állát a fejed tetejére tette.
Mosolyogsz, és szorosabban öleled a mellkasát.
Még aludtál egy kicsit aztán egyszer csak valami nagyon finom illatra ébredsz.
- Ó, végre felkeltél! - mondja Kuina mosolyogva.
Ő és usagi a szobában voltak egy nagy adag japán habos palacsintával voltak.
-Arisu azt mondta, hogy ez a kedvenced, ezért készítünk néhányat!- mondja Usagi mosolyogva
-Hú, izgatott vagyok, egy ideje nem ettem ilyet! De miért csináljátok? Különleges alkalom a mai nap? - kérdezed felülve, és megdörzsölöd a szemed.
- Ó, tudod, csak születésnapod van, nem nagy ügy. - mondja Arisu, aki most jött be a szobába.
- Az ma van? Kérdezed
-Igen ma van. - mondja Arisu az ágy szélére ülve.
-Huh... nem hittem volna.
- Boldog születésnapot álmosfejű! Mondja Chishiya , hogy kilépve a fürdőszobából éppen lezuhanyozott, így levette az ingét.
Kicsit elpirulsz és lenézel a kezeidre
-köszönöm.Mosolyogva odamegy az ágyhoz és lefekszik melléd. Az arcod egyre pirosabb lesz.
-A fenébe Chishiya vegyel fel egy rohadt inget! - kiáltja Usagi, és rádob egy párnát.
Kicsit felnevet, és hozzád hajol, és átölel.
-nah, nem lesz baj.- Rád néz és mosolyog.- Aha... jól van.- Még jobban elpirulsz
-Ki kell mennem a mosdóba!- Nagyon gyorsan felkelsz, és rohansz a mosdóba.Belenézel a tükörbe, és az arcodba fröcskölsz egy kis vizet, majd kimész.
-Boldog születésnapot! -
Kiáltjál egyszerre.Mosolyogsz, és visszamész az ágyhoz
- Remélem ízlik az étel! Kuina mosolyog
Mindannyian esztek és beszélgettek egy kicsit
- Szóval boldog vagy? - kérdezi Arisu
-Természetesen!-Mosolyogsz
-Biztos? Tudom, hogy boldog vagy, de még mindig szomorúnak látszol.- Arisu melléd ül.
-Bárcsak Chota és Karube itt lennének.... - könnyezni kezdesz.
-Igen, én is ezt szeretném... de nem akarják, hogy szomorú legyél a születésnapodon! Szóval nincs több szomorúság a nap hátralévő részében!- Mosolyog és össze kócolja a hajad
-Igazad van!-Mosolyogsz.
Mindannyian jól éreztétem magatokat, és a nap hátralévő részében társasjátékokat játszottatok. Jó volt végre egy normális nap.
______________________________
Hali! Bocsi hogy, most nem voltak részek csak ugye suli volt. Múlt héten beteg voltam és azért tudtam olyan sokat kirakni. El sem hiszem hogy már ilyen sokan olvastátok és voteoltatok rá. Nagyon nagyon nagyon köszönöm és nagyon jól esik. Az elején egy kicsit ebbe az "oroszrulettba" belekeveredtem szóval ott lehet kicsit zavaros. Remélem azért tetszett ez a rész is.
KAMU SEDANG MEMBACA
Heart To Heart |Chishiya X Reader | (complited)
Fiksi PenggemarHali mindenkinek! Szóval nem túl sok magyar Chishiyás story van ezért gondoltam csinálok egyet. Remém tetszeni fog 😊 A középiskola óta a legjobb barátok vagytok Arisuval, Karubével és Chōtával. Azon a napon, amikor minden megtörtént, mindannyian eg...