13.rész

183 23 0
                                    

"Ahol olyan dolgok derülnek ki amiket nem akarsz tudni"

Készüldődtök a szobában de te szomorú vagy.

-Mi a baj? - kérdezi aggódva Chishiya

-Áh semmi. - legyintesz és eröltetetten elmosolyodsz

-Nyilván valóan hazudsz. Niragi a baj? Ő csak egy seggfej ne foglalkozz vele.

-Igen az de...

-De?

-hagyd hogy végig mondjam.

-Jó persze, bocs

-Szóval már régóta ismerem.

-viszonyotok volt?

-Jajj Chishiya ne legyél már nevetséges. Dehogy fuujj.

-Akkor mi volt?

-A bátyám legjobb barátja. És eléggé régóta ismerem. Bár tudom hogy nem a legjobb ember. Sőt velem sem volt túl kedves sosem. De azért ezt mégsem vártam tőle

-Értem. Hát ne hagy hogy ez a fasz elrontsa ezt a napot.

-Jó igazad van.

-Várjunk. Neked van egy bátyád? Miért nem mondtad?

-Nem kérdezted és nem tartottam fontosnak, amúgy most jut eszembe te milyen orvos is voltál?

- Sebész. Miért?

-A bátyám is sebész.

- Mesélj egy kicsit a családodról.

-Hát jó . Aztán muszáj lesz neked is mesélned.

-jó, rendben.

- Anyám elhagyott amikor 3 éves voltam így apám nevelt minket vagy is amikor otthon volt. Apukám üzlet ember és folyton dolgozott. Igaz rengeteg pénzt adott de egy igazi apánk nem volt. Szóval a bátyám volt az aki mindig ott volt és támogatott meg persze Arisuék. Rettentően aggódok hogy most mi van vele. Igazából ennyi lenne. Na most te jösz.

- Apám a kórházban dolgozik anyám meg irodai munkás. Sosem volt szoros a kapcsolatunk. Mindig le voltam szarva. Talán ezért vagyok ennyire érzelem mentes vagy nem tudom,szeretet sosem kaptam tőlük. Tesóm sincs  egyke gyerek voltam. Jó unalmas életem volt. Azért lettem orvos mert érdekelt hogy tényleg a beteg a fontosak vagy sem. Hát csak a pénz számít. Volt egy betegen Hayato volt a neve. 8 éves volt és transzplantációra várt. A lista elején volt és 3 nap múlva hajtottam volna végre az életmentő műtétet. Amikor jöttem ki apám átadott egy papírt. Hayato lecsúszott eggyel és egy gazdag beteg kapta meg az új szervez. Ezt közölnöm kellett az anyjával is. Egy hét múlva Hayato meghalt.

-Jézusom nagyon sajnálom. - odamentél és megölelted.

-Nem kell. - mondta nyugodt hangon.

-Na de én most megyek és átöltözök. - mondta és bevonult a fürdőbe.

-Jó akkor én itt kint öltözök.

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Where stories live. Discover now