33.rész

124 14 2
                                    

Miután elbúszuztam Chishiyától, futottam megkeresni Arisut. Remélem nem esett baja, es azt is remélem, hogy Chishiya nem hal meg mire vissza érek. Meg persze azt is remélem, hogy vissza tudok menni hozzá és nem a földön fogok feküdni a saját véremben.

Szerencsére nem találkoztam a pikk királlyal így viszonylag nyugodt volt az utam.

Nem sok futással később viszont lövéseket hallottam túl közelről ezért menedéket kerestem. Egy ilyen fedett sikátorszerű helyet néztem ki magamnak így hát óvatosan odamerészkedtem. Mikor bementem embereket pillantottam meg. Nem is akár kiket. Arisut, Usagit, Kuinát, Annt, Aguni? Ő még él? és még egy lányt akinek csak egy épp lába volt.

-y/n? - nézett rám Arisu.

-Srácok hát éltek! - szaladtam oda hozzájuk és mindenkit egyesével végig ölelte. Aguni és a lányon kívül akit nem ismertem.

-Kuina. - néztem a lányra kicsit szomorú tekintettel. - neharagudj amiért olyan bunkó voltam veled, pedig te semmiről nem tehettél.-mondtam aztán megint megöleltem.

-semmi baj! - mondta vidáman. Úgy éreztem valaki néz így hátra néztem és láttam, hogy Aguni az.

-Aguni te, hogy, hogy még élsz? - tettem fel a létező legidiótább kérdést a világon.

-Igen. - mondta nevetve, miközben látta elgondolkodó arckifejezésem.

-És téged, hogy hívnak? - nyújtottam kezet a féllábu lánynak.

-Heiya, téged?

-y/n vagyok. - mosolyogtam rá. - na szóval van valami tervetek? - kérdeztem tőlük.

-Még régebben kaptam Chishiyától egy kis kézi bombát és az a terv, hogy abba a drogáriába ami ott van szemben. - rámutatott. - azt Arisu telefújja dezodorokkal és parfümökkel aztán becsaljuk oda a pikk királyt és rárobbantjuk. - mondta a tervet Kuina.

-de akkor Arisu is robban a bombával együtt. - mondtam nekik ijedten.

-mivel a drogéria nincs magasan így még ha a robbanás hatására is elrepülnék kicsit akkor sem halnék meg. - magyarázta Arisu.

-Remélem is. - ütöttem vállon a fiút. - És én akkor mit csináljak?

-Aguni lesz a csali, amíg Arisu bejut a boltba. Mi pedig lefoglaljuk a pikk királyt, hogy legyen elég ideje Arisunak. - magyarázta Usagi.

-rendben. - mondtam nekik. Hát remélem sikerrel járunk, mert még legalább egyszer meg szeretném csókolni Chishiyát ebben az életben.

-tessék! -nyomott a kezembe egy Retray mod 92-es pisztolyt Aguni. - erre szükséged lesz ha életben akarsz maradni és még hasznos is szeretnél lenni. - mondta Aguni.

-Köszi. - mondtam majd megforgattam a kezembe a pisztolyt. Nem először fogok ilyet a kezembe. Szinte az egyetlen közös emlékem apámmal az, hogy még pár évvel ezelőtt megtanított lőni. Nagyon élveztem. Fogalmam sem volt miért, de azt mondta ez még hasznos lesz. És most, ahogy itt állok ezzel a kezembe tudom, hogy igaza volt.

- készen álltok? - kérdezte Aguni amire csak mind bolintottunk. - Akkor indulás!-mindenki a helyére futott.

Arisu sikeresen bejutott a boltba, így megkezdődhetett a terv második fele. Most fel kell tartanunk a pikk királyt. Egy sikátoros részre csalta Aguni ahol mi rejtőztünk. Aztán meg is kezdődött a harc.

Hát annyira fantasztikusan ügyes voltam. Először csak le fagyva álltam és ha Kuina nem húz arrébb akkor szitává lőnek. Aztán mikor észbe kaptam, hogy amúgy nem kéne megöletnem magam elkezdtem én is csinálni valamit. Pontosabban először csak egy kocsi mögül kukkoltam majd amikor Annt majdnem eltalálta rálőttem, de amint látszott meg sem kottyant neki. Úgy tűnik van rajta golyó álló mellény, így nem fogok túl sokra menni a pisztollyal.

A pisztolyom zsebre raktam, nyilván nem beélesítve, és én is beszálltam a verekedésbe. Először ráugrottam a hátára, majd minden lovas tudásom bevetve egy nagyon nagyot rúgtam az oldalába. Abban a pillanatban mindent megadtam volna egy lovas pálcáért.

Nem tudtam a hátán maradni túl sokáig mert levágott a földre.

Egy kis ideig úgy, tűnt mi vezetünk, de aztán bekeményitett.

Kb 20 perce mehetett a verekedés amikor már tényleg nagyon gyorsan haladtunk a vesztünk felé.

Most éppen csak Agunival ütik egymást. Van egy olyan érzésem, hogy ismerhette régen ismerhették egymást. Nagyon keményen verekedtek minden fegyver nélkül, Aguni állt nyerésre majd egyszer csak a pikk király össze szedte magát és földhöz vágta agunit aki nem mozdult ezek után. Mivel eléggé közel voltam hozzá meg tudtam állapítani, hogy még életben van, láttam ahogy emelkedik a mellkasa ahogy, veszi a levegőt.

Most Heiyán volt a sor, hogy, támadjon. Lőtt is a nyilával,de nem volt túl sikeres. Egy eltaláta a pikk király vállát de meg sem kottyant neki.

Most Usagi követte a nem is olyan rég bemutatott hátraugrásom példáját, de hát usagi is úgy végezte mint én. Csak most rá volt szegezve a fegyver csöve.

Baszki ennek nagyon nem lesz jó vége. Usagit mindjárt lelövi. Ezt nem hagyhattam ezért elő jöttem az eddigi búvóhelyemről és a mostmár mellény nélküli pikk királyra céloztam.

-siker! - kiáltottam fel vidáman mikor eltalátam a vállát aminek látszólag ő nem örült és felém célzott fegyverével. Hogy én sosem tudom befogni a számat. Mikor már lőtt volna Ann állt elő aki jó sokat lőtt rá, de sajnos még mindig élt és virult a pikk király, de Ann-nek fogytán volt az ideje. Arisu mit csinálsz már? A pikk király most helyettem Ann felénk kezdett el célozni, majd lőni, viszont én ezt nem hagyhattam tétlenül így ellöktem Annt és a lábamat érte a találat. Rohadtul fájt, de én még így is jobban jártam mint Ann járt volna.

Valahogy sikerült arrébb huzodnom, hogy ne érje több lövés. Természetesen Ann segített és rettentően hálás is volt. Mivel vérzett ezért egy darabot letéptem a pólóm ól és azzal kötöztem be. Még a parton Chishiya megtanított a szorító kötésre, mert tudta milyen ügyes vagyok, hogy mindig történik velem valami.

Túl sok időm nem volt a fájdalommal foglalkozni és kedvem sem volt hozzá mert folytatni kellett amit elkezdtünk.

Párszor rálőttem a pikk királyra, de nem nagyon volt sikeres.

A pikk király a most már kicsit jobban lévő Aguni felé vette az irányt, de Heiya megállította. Viszont nem túl sokáig sikerült neki mert a pikk király szitává lőtte a lányt aki mint egy rongybaba úgy esett a földre.

Most Ann volt a soros aki támadta a királyt, de neki sem sikerült és ő is hasonló sorsra jutott mint Heiya. Miközben ezt a jelenetett láttam ijedten Kuinára pillantottam. Kuina nem csak ijedten és szomorúan nézte miközben Ann a földre hullik. Volt valami más is a tekintetében, de nem tudom mi lehetett. Annyit tudtam, hogy Kuina nem csak barátként tekint Annre.

Kuina is ki lett iktatva. Olyan sokszor szúrta hason és hasi tájon a pikk király, de még életben volt, de nem úgy tűnt, hogy sokáig bírja.

Már csak én és Usagi maradtunk. Usagi megint a hátára ugrott a pikk királynak én pedig előlről vágtam hozzá dolgokat mivel a pisztolyom valahol elhagytam. Természetesen volt a pikk királynál kés ami Kuina vérétől volt piros. A kését használva Usagi egyik majd másik combjába szurta utána pedig könnyedén a földre dobta.

Most engem kezdett el támadni. Pár parcig ki tudtam cselezni a támadásait viszont utána éles fájdalmat éreztem a kezemben. A kést jó mélyen végig húzta a kezemen ami mostmár vérzett is. Mivel hirtelen oda kaptam a fejem a kezemre nem vettem észre, hogy mire készül, vagy is készült volna, ha Aguni nem éled újra fel és kezd el harcolni a pikk királlyal ezzel megmentve az életemet.

______________________________

Hali! Itt is lenne a kövi rész. Remélem tetszett 😊
Puszi💞🥰

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora