Reggel Chishiya ölelésében ébredtem. Rég volt ilyen. És mit ne mondjak fantasztikus érzés volt. Mielőtt szakítottunk vagy is én szakítottam vele szinte minden reggel így keltem és akkor is nagyon jó érzés volt, de most valahogy meg jobban esik. Főleg a tegnapi nap után. Tudom, hogy nem ismertem Ippeit régóta, sőt tegnap ismertem meg, de valahogy annyira a szívemhez nőtt az alatta a pár óra alatt és annyira hihetetlen volt, hogy így haljon meg. Túl jó ember volt.
Próbáltam volna felkelni, de Chishiya túl erősen ölelt, így maradtam mellette és őt néztem. Nagyon cuki volt. Nem telt el sok idő és kezdte nyitogatni azokat a csodálatosan szép barna szemeit. Mikor már kinyitotta mind a kettőt rám nézett és elmosolyodott
-Jó reggelt y/n!-mondta majd ha még lehetett a mostaninál is közelebb húzott magához majd egy puszit nyomott az arcomra.
-neked is! - mosolyogtam vissza. - kérsz kávét? - kérdeztem tőle.
-Nem köszi.
-hát jó, én viszont hozok magamnak. - mondtam majd indultam volna abba a boltba ahol láttam ilyen fém dobozos kávét, de mikor fel álltam volna Chishiya vissza húzott és át ölelt.
Miután kiszabadultam az öleléséből elindultam a bolt felé majd nagy örömömre nem volt romlott a kávé így azt szorongatta tértem vissza arra a részre ahol Chishiya volt.
Nagyon Boldog vagyok, hogy kibékültem Chishiyával, de nem tudom, hogy ő, hogy érez. Most vajon együtt vagyunk vagy sem? Bár ugye eléggé sokat csókolóztunk tegnap óta, de azért jobb lenne tisztázni, hogy ő, hogy is érez pontosan.
Mikor vissza értem hozzá össze szedtem minden bátorságom és feltettem neki a kérdést.
-Chishiya..
-Igen? - nézett rám azzal a csodás barna szemével.
-Akkor mi most... - nem hagyta, hogy befejezzem.
-Eggyüt vagyunk-e? Őszintén nem tudom. Én nagyon szeretnék veled lenni, de ha te nem akarsz akkor... - most rajtam volt a sor, hogy félbe szakítsam.
-shhh, túl sokat beszélsz. - mondtam neki és közelebb mentem hozzá majd meg csókoltam.
-Jólvan, akkor ha így állunk, lennél újra a barátnőm? -kérdezte miután abba hagytuk a csókolózást. Erre széles mosolyra húztam a szám és a nyakába ugrottam. - igen! - mondtam neki vidáman.
- Mi lenne ha ma elmennék játszani? - vetette fel a kérdést miután leszálltam róla.
-Csak ma ne, kérlek. - mondtam neki majd arra lettem figyelmes, hogy a szám lefelé gördül és folyadékkal telik meg a szemem. Ezen eléggé meglepődtem. Az előbb még boldog voltam most meg ilyen állapotba kerülök. Ez a világ telejesn kikészít néha, néha meg nem is olyan rossz. Ahhh mondom, hogy kikészít.
-jól van, nyugi ha nem akarod akkor ma, de holnap megyek. Oké? - mondta teljesen nyugodt hangon miközben megölelt.
-Ha meghalsz akkor kicsinállak. - mondtam neki már kicsit jobb kedvre derülve.
Pár percig így voltunk csöndben.
-Éneklnél valamit? - törte meg a csendet Chishiya.
-tessék? - néztem rá értetlenül.
-énekelj valamit, kérlek. - érlelt tovább.
-és még is mit?
-idol vagy, szóval gondolom több dalod is van.
-Igen van, de még is melyiket akarod hallani?
-fogalmam sincs. Amelyik a kedvenced.
-Szóval egyet sem ismersz? - kérdeztem sértődés szinlelve.
-nem, vagy is nem vagyok otthon a médiában. - mondta nyugodtan, de közben folyton a hajammal babrált.
-nyugi nem vártam el, hogy ismerj. - mosolyodtam el rajta.
-na akkor énekelsz vagy nem? - terelte picit a témát. - de táncolj is hozzá, kérlek. - nézett rám boci szemekkel.
-Szóval akkor most tartsák itt neked egy mini koncertet? - kérdeztem szórakozottan.
-hát ha már egy idol vagy akkor jár az ingyen koncert, nem? - nézett rám mosolyogva.
-jó. - mondta majd felálltam és elkezdtem énekelni és táncolni. (ezt rátok bízom, hogy mit énekelt y/n)
-wow! Te aztán nem véletlen lettél idol. Nagyon szépen énekelsz. - mondta majd felálltam földről és a derekamnál fogva magához húzott és egy puszit nyomott a homlokomra.
A nap folyamán még beszélgettünk sokat és találtam kártyákat egy boltba így azokkal is játszottunk.
Este felé elkezdtünk kaja után kutatni és találtunk is egy-két dolgot aztán amikor mentünk volna vissza abba a "szobába" ahol "laktunk" megláttam 3 üveg vörösbort.
-Chishiya nézd. - ugrálva mutattam neki az üvegre amiért gyorsan el is szaladtam.
-szerintem nem jó ötlet. - mondta, de én természetesen nem hallgattam rá. - lesz olyan amikor hallgatsz rám? - kérdezte a megszokott nyugodt hangján.
-talán. - kuncogtam.
Nagy örömömre találtam két boros poharat így kitöltöttem magamnak és Chishiyának is a tiltakozása ellenére. Viszont nem ivott szóval az övét is meg ittam. Ahogy beszélgettünk egyre jobban fogyott és végül ki is ürült az első üveg. Egy egész üveget én ittam meg. Ha most normál körülmények között lennénk akkor max két pohárral fogyasztottam volna el és semmi bajom nem lett volna, de egy teljesen másik világban vagyunk így elszakadt velem a ló.
-y/n szerintem elég lesz. - mondta Chishiya mikor már a második üveg felénél tartottam. Ahhoz képest, hogy viszonylag jól bírom a piát, de ez kezdett beütni,de azért még megittam a poharamban lévőt.
Kis idő múlva Chishiya elment WC-re így gyorsan megittam a maradékot az üvegből és lehet, hogy egy picit a másikból is.
Mikor vissza jött már eléggé beütött és szépen szólva is be voltam rúgva.
-annyit ittál amíg nem voltam itt? - kérdezte
-neeeeem tudoooom. - nyújtottam el a szavakat. - én nem is ittam csak a boorooocskaa mászott a számba. - nevettem.
-szerintem ideje lefeküdni aludni. - mondta majd felemelt és betett az ágyba.
Nem feküdt mellém. Fogalmam sem votl hol van, de nem is votl időm ezzel foglalkozni mivel nagyon hamar elnyomott az álom.
Az alvásombol felébresztett az, hogy, hányom kell. Rohantam ki a WC-re ami szerencsére nem volt messze a mi helységünktől.
Épp, hogy kiértem a WC-re.
Valaki megfogta a hajam. Chishiya volt az.
-mondtam, hogy ne igyál annyit. - kezdett el leszidni, de hánytam így abba is hagyta gyorsan és szidás, helyett a hátam kezdte el simogatni. - jól van, semmi baj. - mondta nyugodtan, majd mikor befejeztem egy pohár vizet nyújtott felém. - tessék ettől jobb lesz. - mondta, én pedig elvettem tőle és még ittam.
-köszönöm. - mondtam, majd Chishiyának dőltem.
Chishiya felemelt és vissza vitt a szobába majd lerakott az ágyra és mellém feküdt.
Nem sokkal később már aludtam is a karjai között.
______________________________
Hali! Nagyon sorry sorry sorry, hogy nem volt rész ilyen sokáig csak elutaztunk. Remélem tetszett ez a résu😊
További szép estét/napot mindenkinek!
Puszi 💞🥰
BINABASA MO ANG
Heart To Heart |Chishiya X Reader | (complited)
FanfictionHali mindenkinek! Szóval nem túl sok magyar Chishiyás story van ezért gondoltam csinálok egyet. Remém tetszeni fog 😊 A középiskola óta a legjobb barátok vagytok Arisuval, Karubével és Chōtával. Azon a napon, amikor minden megtörtént, mindannyian eg...