Chishiya már egy ideje kint volt a konyhába, fogalmam sincs mi tartott neki ennyi ideig. Aztán végre megérkezett két kávéval a kezében és egy.... Aaa Chishiya te sosem változol. Szóval kötszerrel a kezében. Ennek a fiúnak ez a mániája?
-Itt vagyok. - mondta mosolyogva.
-Végre. Már kezdtél hiányozni. - mondtam neki majd elvettem a kávémat.
-remélem izleni fog. - mondta Chishiya. - ha meg ittad akkor meg...-nem tudta befejezni.
-átkötözöl. Tudom. Bár nem értem minek mert teljesen jó ez a kötés, de nem vitatkozok mert felesleges. - mondtam miközben belekortyoltam a kávémba. - ez nagyon finom lett.
-örülök neki, hogy ízlik. És ne is vitatkozz. Nekem van itt orvosi végzetségem.- nevetett a fiú.
Megittuk a kávét és természetesen átkötözött, aztán még beszélgettünk egy kicsit.
-Y/n nekem mostmár mennem kéne. Köszönöm, hogy itt maradhattam. Majd beszélünk és jövő héten elviszlek valahova. - majd megcsókolt.
-Muszáj menned? - kérdeztem miután abba hagytuk a csókolózást.
-Igen, sajnos, de ha bármi van hívj. - mondta Chishiya majd elbucsuztunk és ő meg elment.
Arisu kicsit átjött. Felidéztünk nagyon sok jó emléket Karubével és Chōtával aztán egy nagyon szomorú dologról kellett beszélni. A temetésükről. Mind a kettőjük temetésébe be szeretnénk szállni anyagilag, mivel tudjuk, hogy a családjuk nem úgy áll, hogy egy olyan színvonalú temetést tudna rendezni mint amit megérdemelnek.
Aztán miután mindent megbeszéltünk Arisu is elment. Próbáltam elfoglalni magam, de valahogy nem tudtam pedig ilyen nem volt még sosem. Nagyon hiányzott Chishiya.
- mi a baj? - kérdezte Chishiya a telefonba amikor felhivtam
-Nagyon hiányzol. - mondtam neki. - nem tudnál megint átjönni?
-Még van egy kis dolgom, de aztán megyek. - mondta Chishiya.
-rendben. Várlak.
Nem sokkal később, olyan este fél nyolc körül megérkezett Chishiya akinek a nyakába ugrottam.
-Nem akarom, hogy elmenj többet. - mondtam neki miközben még mindig öleltem.
-Én sem akarlak itt hagyni. - mondta majd megcsókolt.
-Akkor erre csak egy megoldás van. - mondtam neki mosolyogva. - költözz ide.
-Biztos? Tényleg ezt szeretnéd? - kérdezte Chishiya.
-Hát persze. - mondtam neki. - Van itt bőven hely ahogy látod. - egy nagyon nagy házban laktam, még egy nagy kertje is volt.
-Rendben, ide költözök, de csak akkor ha mostantól jobban vigyázol magadra. És ha bármi bajod van akkor szó nélkül hagyod, hogy ellássalak. - mondta nevetve.
-hmmm. - tettettem a gondolkozást.-rendben. - mondtam majd megint megcsókolt. - de ma már ne menj el. Majd athozod a cuccai másokor.
-rendben nem megyek el.
-Amugy....
-Igen? - kérdezte Chishiya
-van egy kutyám, csak most amíg még pihenek a házi néni vigyáz rá.
-tényleg van egy kutyád? Mindig is szerettem volna egy kutyát. - mondta Chishiya.
-ha szeretnéd már holnap itt lesz. Így ha itt vagy nem kell nekem egyedül gondoskodni róla. - mondtam vidáman.
ESTÁS LEYENDO
Heart To Heart |Chishiya X Reader | (complited)
FanficHali mindenkinek! Szóval nem túl sok magyar Chishiyás story van ezért gondoltam csinálok egyet. Remém tetszeni fog 😊 A középiskola óta a legjobb barátok vagytok Arisuval, Karubével és Chōtával. Azon a napon, amikor minden megtörtént, mindannyian eg...