Másnap játszanod kellett, mert hamarosan lejár a vízumod. Az emberek nagy része utált játszani viszont te szerettél játszani. Szeretted az izgalmakat.
- Arisu, Usagi! Szólsz nekik feléjük futva.
-Látod, hogy fut azokban?! mondja Arisu zavartan Usagira nézve.
- Mint mondtam, ennél magasabb sarkú cipőt kellett viselnem. Szóval ez van. Semmi.-Mondod magabiztos vigyorral az arcodon.
- Indulnunk kell, nehogy lemaradjunk a játékról.-Usagi hátranéz kettőtökre, és mindketten bólintotok
- Mi vagyunk az egyetlenek a parton akik ma játszanak? - Bár nem vetted észre, miközben lefelé nézel, összefutottál valakivel.
- Ó, istenem, annyira sajnálom! - Mondtad kicsit rémülten.
-Nem probléma.- mondja egy ismerősen nyugodt hang.
Felegyenesedtél és mosmár láttad az elötted álló két embert.
-Ó Chishiya és Kuina! Ti is jöttök játszani?
-Igen! Nem lenne baj ha csatlakoznánk hozzátok?- kérdezi Kuina hármótokra nézve.
-Minél több, annál jobb!- mondja Usagi mosolyogva.
-Nagyszerű! - mondja Kuina mosolyogva.
Arisu és Chishiya elöl sétáltak, míg te Usagi és Kuina mögöttük.
- Szerintetek milyen játék lesz? - kérdezi Usagi rád és Kuinára nézve.
- Nem érdekel milyen, amíg nem körjátékról van szó.
- Igen, remélem hogy pikk lesz mert ezek általában egyszerűek. - mondja Kuina, és a nyaka mögé teszi a kezét.
A játékarénában:
Mindannyian elvesztem egy telefont az asztalról és be is regisztrálódtok.
*A játék típusa pikk. szint 6. Összesen 5 játékos. együtt kell dolgozniuk, hogy megöljék a robotokat. A kis robotok 10 pontot érnek, a nagyobbak 30 pontot érnek, 30 percük van a játék teljesítéséhez, különben a robotok felrobbannak és velük együtt a játékaréna is .* A játék most kezdődik*
Fejezte be a mondandóját a már jól ismert hang.- Nos, azt hiszem, el kellene kezdenünk felfegyverkezni majd támadni.- Mondod, majd felveszed az egyik fegyvert, ami az asztal fölött van.
- Nem hisuem, hogy lenne van más választásunk. - Mondja Kuina majd ő is választ egy fegyvert.
- Szét kéne válnunk hogy egyszerre többet tudjunk kiiktatni. - mondja Arisu és közben a többiek is felfegyverkeznek
-Biztos vagy ebben? - kérdezi Usagi.
- Arisu soha nem téved, ha játékokról van szó.- Nyugodtan mondod Arisura nézve. - ha találsz valamit, szólj nekünk.
Bólint, és mindannyian szétváltatok. Körülbelül 6 perccel a játék kezdete után Arisu azt kiabálja, hogy van még körülbelül 50 robot, amelyek nagyobbak, és közülük körülbelül 10 már halott.
- Tehát még 40et ki kell iktatnunk.
Egyszer csak lépteket hallottál magad mögül, így gyorsan megfordultál és támadni készültél.
- Ne aggódj, csak én vagyok. Mondja Chishiya miközben kisétál az árnyékból. És a maga szokásosan nyugodt hangján mondja. - Láttam, hogy Arisu, Usagi és Kuina mind együtt vannak, ezért gondoltam, hogy én meg veled megyek.
Bólintasz és leengeded a fegyvered.
- A tegnapról... - mondja Chishiya melléd sétálva - sajnálom.
-Miért kérsz bocsánatot? Zavartan nézel rá.
- Azért, hogy így megpusziltalak...-nem értem hogy még bocsánat kérés közben is hogy lehet ilyen nyugodt a hangja. Gondoltad magadban.
Egy kicsit kuncogsz majd elvörösödve így szólsz.
-jól van.-Ránézel.
- megismételhetnéd, ha akarod.-kacsintasz.Chishiya gyorsan elfordítja a tekintetét.
-egy idióta vagy.- motyogta. Megint felnevetsz.
-hát technikailag ezt kihagyhattad volna .- Arcon csókoltál.
-Újra mosolyogsz, és megfogod a karját, visszahúzva őt, hogy lelőd a sarkon közeledő robotot.
- igen tudom.- Heh - sóhajt fel.
10 perccel később
*A játék teljesítve*
-Hurrá!- kiáltja Usagi.
______________________________Hali! Nagyon köszönöm az eddigi visszaéléseket nagyon jól esett. Ma még fogok kirakni egy részt ha sikerül befejeznem.
YOU ARE READING
Heart To Heart |Chishiya X Reader | (complited)
FanfictionHali mindenkinek! Szóval nem túl sok magyar Chishiyás story van ezért gondoltam csinálok egyet. Remém tetszeni fog 😊 A középiskola óta a legjobb barátok vagytok Arisuval, Karubével és Chōtával. Azon a napon, amikor minden megtörtént, mindannyian eg...