8.rész

248 20 1
                                    

Kis idővel késöbb vissza jött Chishiya egy nagy tál műzlivel és egy adag kötszerrel.

- Megjöttem. -mondta a fiú.
- Arisuék majd nemsokára jönnek meglátogatni. Nagyon aggódnak érted.

-Már várom őket. Hány nap vízumod van még?

- 3.

-akkor nemsokára játszanod kell. - mondod aggódva.

- Ne aggódj értem én megleszek. - mosolyog, a kezébe veszi a kezed és elkezdi átkötözni.

KOPP KOPP

-Nyitom! - mondja a fiú és lerakja a kezed.

Az ajtóban Kuina állt.

-Sziasztok! Hogy vagy csajszi? - kérdezi egy aggódó pillantást vetve a kezedre

- Köszi már jobban Chishiyának hála.

-Chishiyának?

- Igen. Orvos volt a normális világunkban.

-Ezt nem is tudtam. - löki oldalba a fiút aki téged néz.

Nem sokkal később Arisu és Usagi is megérkeztek. Sokat beszélgettetek és elmeséltél mindent hogy hogy történt a kezeddel. Késő estig szórakoztatok aztán elköszöntek és Chishiya kikísérte őket. Aztán melléd feküdt az ágyban és te meg hozzá bújtál és el is aludtatok.
______________________________
Sziasztok! Igen tudom hogy ez egy nagyon rövid rész lett viszont próbálom majd hozni minél hamarabb a folytatását. Sajnos nagyon sokat kell tanulnom és nem volt időm írni túlságosan. Viszont a kövi részhez már meg van az ötlet. Remélem azért tetszett ez a rész is.
______________________________

Arra gondoltam hogy neki kezdenék majd ha lesz elég időm egy Niragis könyvnek is. Mit gondoltok erről?

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Onde histórias criam vida. Descubra agora