Ugrunk egy kicsit az időben. A szülinapod óta eltelt pár hét. Te éppen tegnap játszottál egy pik 10es játékot szóval most van 10 nap vízumod. A többiekkel úgy döntöttetek hogy most nem fogtok együtt játszani mivel féltek hogy kör játékot kaptok.Halálosan unatkozva ültél az ágyadon, és azon gondolkoztál, mit tehetnél. Annyi különböző könyvet olvastál, és minden játékot játszottál, ami elérhető volt, nem tudtad tovább ugratni Arisut... úgy értem... múltkor majdnem leesett a tetőről ... és Usagival szórakoztató szórakozni, de mindig el akar menni edzeni, miután beszélgettetek, ez néha szükséges és frissítő, de máskor egyszerűen kimerítő. Kuina mindig is ott volt, és nagyon szórakoztató volt vele társalogni, de néha mindenkinek szüksége van egymásra, és mindketten annyit lógtatok egymással, hogy mindkettőtöknek pihennie kellett már mint Kuina holnap játszik ezért most pihen. És végül, de nem utolsósorban ott volt Chishiya, de egy játékban volt, és ma neked nem kellett játszanod. Szóval unalmasan kezdődött a nap.
KOPP KOPP
Felkelsz az ágyadból, és kinyitod az ajtót.
-Ki az? Oh Niragi! Már egy ideje nem találkoztunk, mi újság? Teljesen kinyitod az ajtót, és beengeded a szobába.
- Csak egy kicsit unatkozom, ennyi az egész. Azt mondja, és bemegy a szobába.
-Ugyanez! Nincs semmi, ami miatt úgy érzem, hogy meghalok az unalomtol. Felsóhajtok.
- Nos, ha akarsz, jöhetsz velem. Éppen sétálni készültem pár háztömbnyire a parttól. Rád néz.
-Persze! Jó mókának hangzik!- Mosolyogsz:
- Mindjárt indulhatunk csak átöltözök. Felkapod a ruháidat, és bemész a fürdőszobába átöltözni.Kilépsz a fürdőszobából, és meglátod Niragit az ajtóban várakozni
-Indulásra kész?- Kérdezi miközben téged néz.
-Aha!-Mosolyogsz, és az ajtóhoz sétálsz.
Mindketten elhagyjátok a szobát, végigsétáltok a folyosón, majd le a lépcsőn és ki az ajtón.
Mindketten kiléptek a partról, és elindultok a városba.
- Ma süt a nap. Niragi felnéz az égre, és bal kezét a szemére teszi
-Igen . Szép, de határozottan jobban szeretem az esőt, mint a napot!- Mosolyogva nézel fel az égre, majd vissza a földre.
- Akarsz a folyóhoz menni? Kérdezi.
Ha balra nézel, látod a kis folyót
- Persze! Mosolyogsz.Mindketten átsétáltok a folyóhoz, és ott maradtok, hogy egy kicsit beszélgessetek. Egy idő után hűvös szellőt érzel, és felnézel az égre, a nap lemenőben van, és rájössz, hogy egész nap kint voltál Niragival. Ránézel, és látod, hogy ő is az eget néz, aztán rád néz.
- El kellene indulnunk visszafelé. - mondod, miközben felállsz.
- Szerintem is.-válaszol ő is felállva.
De miközben el akartál indulni megbotlottál egy ki álló gyökérben és elestél.
- Úristen y/n jól vagy? - Kérdezi aggódva Niragi és szalad oda hogy felsegítsen.Felálltál és vele hasított valami a kezedbe de nagyon. Ránéztél a kezére és ömlött belőle a vér. Egy hatalmas seb volt rajta. Ezt Niragi is észre veszi.
-El kell szorítanunk a vérzést mert különben itt vérzel el. - mondja aggódva Niragi. A fájdalomtól bekönnyezve nézed miközben a fiú leveszi az ingjét és szorító kötés rák a kezedre.
DU LIEST GERADE
Heart To Heart |Chishiya X Reader | (complited)
FanfictionHali mindenkinek! Szóval nem túl sok magyar Chishiyás story van ezért gondoltam csinálok egyet. Remém tetszeni fog 😊 A középiskola óta a legjobb barátok vagytok Arisuval, Karubével és Chōtával. Azon a napon, amikor minden megtörtént, mindannyian eg...