11.rész

198 23 0
                                    

"na akkor futás Arisuhoz"

Chishiya meg fogta a kezed és segített újra fel állni. Kézen fogva indultatok el és kezdtetek el futni Kuina után.

-Nem értem miért kell ennyire sietni. - lihegi Chishiya.

-Csak gyeree. - húzod magad után így kénytelen futni.

Meg is érkeztetek Arisu szobájához.

KOP KOP

-Nyitom - kiáltott Usagi.

Azonnal oda rohantál Arisuhoz és szorosan megölelted. Könnyek szöktek a szemedbe.

-Jó jó y/n én is nagyon szeretlek de ez már fáj. - mondta erőtlenül.

-Jajj bocsi csak hát annyira aggódtam. - mondod miközben elengeded és meg törlöd a szemedet.

-Mostmár megmaradok. - mondta mosolyogva. - Köszönöm Chishiya. - és már kezdett is volna felállni.

-Nagyon szívesen, viszont ha most felállsz akkor lehet hogy a varratokra szánt idő kárba vész, szóval csüccs vissza és leghamarabb reggel kelhetsz ki az ágyból (most 22:15 van)

-Igen is doktor úr. - mondja nevetve - Viszont nagyon éhes vagyok, hozna valaki valami kaját.

-Na látom Arisu már semmi bajod. - nevetsz.

-Mit kérsz?-Kérdezi Usagi.

-Jó lenne egy Kis ramen, de igazából bármi jó amit találsz.

-Nem sokára itt leszek. - és ezzel ki is kocogott a szobából.

-És te hogy vagy? Usagi mesélte hogy össze kellett varni téged is. - kérdezi Arisu.

-Én meg vagyok köszi! Chishiya tudja a dolgát. - rákacsintasz a fiúra aki most is téged néz.

-Köszönöm Arisu. - mondod.

-Mit? - kérdezi a fiú.

-Azt hogy megmentettél. Ha te nem vagy ott akkor én már nem lennék az élők között...

-Erre vannak a barátok. -mosolyog büszkén. - Aztán Karubénak és Chotának még várni kell rád. - mondja nevetve a fiú de te tudtad, hogy elszomorodott.

-Meg jöttem. - mondta Usagi aki egy kiskocsit húzott maga után.

-Ez meg mi? - kérdezi Kuina majd meglátja rajta az 5 gőzölgő rament.

-oo hát ránk is gondoltál? - kérdezi a lány.

-hát persze.

Meg ettétek a levest és még szokás szerinte sokat dumcsiztatok és olyan egy körül vissza mentetek Chishiyával a szobába.

_____________________________
Hali! Szóval ez nagyon rövid lett viszont megigértem hogy ma még rakok ki részt és ezért rakom ki. Meg igazából úgy éreztem hogy ezt most itt kell befejeznem 😂. Nagyon köszönöm a voteokat nagyon feldobtátok a napom. Megpróbálom hozni holnap az új és remélhetőleg hosszabb részt. Addig is jó éjszakát/reggelt/délelötöt/délutánt

Heart To Heart 	|Chishiya X Reader | (complited) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon