හතරවෙනි කොටස

1.1K 227 109
                                    

        📌️මෙය මාගේ හිතලුවක් පමනි.
     කරුණාකර මෙම කතා මාලාව copy
                   කිරීමෙන් වළකින්න..

                                   *
                                   *
                                   *

ඊයෙ මම කියපු විදිහටම සල්ලි අයිතිකාර කොලුවගෙ බෑන්ක් අකව්න්ට් එකට දැම්ම.. හොටෙල් රූම් එකට ආපු වෙලේ ඉදන් බඩු ටික අස් කරගෙන මම රෙදි තියන ලැගේජ් දෙකක්ම උස්සන් අද උදේම මේ භූත මන්දිරයට ආවා.. භූත මන්දිරය කියන්නෙ ඉතින් මේ මනුස්සය මේ ගේ තියන් ඉන්න විදිහට අනේ..

"" හපෝ මේ මිනිහ ටොයිලට් එකක්වත් අතුල්ලලා හෝදන් නැද්ද මන්ද..""

ටවල් එක පිටින් බාතෲම් එකට ගිය මගේ මූණ ඇද වෙලා ගියේ කහට පාටට තිබ්බ කොමඩ් එක දැකල..

ඒ යකාගෙ අම්ම මුත්ත කිරිකිත්තගෙ ඉදන් මතක් කරල බැන බැනම මම කොමඩ් එක ඇතිල්ලුවෙ ටවල් එක නැතුව නිරුවත්ව.. කවුරුත් බාතෲම් එකට එන් නෑනෙ අප්ප ඉතින්..

"" ආහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්""

"" අම්මෝඕඕඕඕ...""

මම හිතපුව සුනු විසුනු වෙලා ගියා.. නොහිතපු විදිහට කොමඩ් එක උඩ කකුලකුත් තියන් වලට මූණ ඔබාගෙන බ්‍රශ් එහෙකින් අතුල්ල අතුල්ල හිටපු මගේ ලේ වතුර උනේ.. ගෙදර අයිතිකාර නොසන්ඩාලයා ඇහිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතුව දොරත් ඇරන් බාතෲම් එකට ආව නිසා.. මාව දැක්ක එයා මහ හයියෙන් කෑ ගහද්දි.. මාත් මගේ යට එක අල්ලන් එයාට වඩා හයියෙන් කෑ ගහද්දි.. එයා දොරත් වහන් එලියට ගියෙ මම එතන තිබ්බ බිත්තියට ඔලුව ගහන් වෙච්ච දේ මතක් කර කර කන් කෙදිරි ගාද්දි..

"" දොරට තට්ටු කරන්නෙත් නැතුව මීහරකෙක් වගේ ඔහොම බාතෲම් වලට එනවද..දැන් මම කොහොමද ඒකට මූණ දෙන්නෙ.. මගෙ ඔක්කොම එයා දැක්කනෙ.  හයියෝ මගෙ අම්මේ....""

මම බිත්තියට ඔලුව ගහන් මගෙ කොණ්ඩෙ අත් දෙකෙන් ඇදන් මැරෙන්න හැදුවෙ වෙච්ච අකර තැබ්බ දරා ගන්න බැරුව..

පැයක කාලයක් බාතෲම් එකේ හිටපු මම එලියට ඔලුව දාල බැලුවෙ හරියට හුබහකින් එලියට එන නාගයෙක් වගේ.. වටපිට බලල ඉක්මනට කාමරේ දොර ලොක් කරල දාල කලිසමට ශර්ට් එක දාගෙන මගේ කණ්ණාඩි කුට්ටමත් දා ගත්තා.. මොකද මට ඇස් පේන් නෑ අප්ප.. ඩොක්ටර් කෙනෙක් වෙලත් බලන්නකො ඉතින්..

⛓️HIDDEN MAN_🔫( Completed )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz