📌️මෙය මාගේ හිතලුවක් පමනි.
කරුණාකර මෙම කතා මාලාව copy
කිරීමෙන් වළකින්න..*
*
*"" බබා ඔයා හොදින් නේද..""
"" ඔව්..""
හොස්පිටල් එක ලගට මාව ගන්න ආපු එයා හැමදාම අහන ප්රශ්නෙ අදත් ඇහුවා.. හීනියට හිනා උන මම බයික් එක පිටිපස්සෙන් නැගැල එයාගෙ උරහිසට හාදුවක් දුන්නමයි එයා කූල් වෙන්නෙ..
ගෙදර එනකන්ම නිහඬව හිටිය අපි දෙන්නම.. බයික් එකෙන් බැහැල මම ගේ ඇතුලට යද්දි.. එයත් පිටි පස්සෙන් ආවෙ මගේ.. සාලෙ දොරත් ලොක් කරගෙන..
"" අද එකට නාමු..""
ටවල් එක අරන් මම බාතෲම් එකට යන්න යද්දි.. එයා සද්දෙන් මට කියපු දෙයින් මගෙ කන් දෙකම රතු වෙලා ගියා..
"" රතු වෙන්න නෙමෙයි කිව්වෙ..""
මගෙ කනකට බර වෙලා කියපු දෙයින් මට තවත් ලැජ්ජ හිතෙද්දි.. එයා අන්ඩවෙයාර් එක පිටින්ම බාතෲම් එකට ගියා..
මම බාතෲම් එකට යද්දිම එයා මාව ඇදල අරන් දොර ලොක් කරල දාල.. මාව දොරටම හේත්තු කරන් මගේ බෙල්ල දිගේම හාදු තියන්න ගත්තෙ වෙනදට වැඩිය තදින්..
තොල ලගම තියෙන මෝල් එකටත් පුංචි පුංචි හාදු තියන එයාගෙ උරහිස් දෙකම මම තදින් අල්ලගෙන ඇස් දෙකම පියාගෙන හිටියෙ..
"" අහ්ම්ම්ම්ම්....""
කන් පෙත්තක් හපන ගමන් කනේ සිදුරට දිව ඇතුල කරමින් කලතද්දි. මගේ කටින් ඉබේටම කෙදිරියක් පිට උනේ.. මගේ රාගික හඬට හැගීම් උත්සන්න කර ගත් ලියෝන් මාව උස්සල ගද්දි.. මම එයාගෙ ඉන දෙපසින් කකුල් දාල තවත් එයාගෙ බෙල්ල බදා ගත්තා..
ශවර් එක ඇරපු එයා මාව බිත්තියටම හේත්තු කරන් මගේ සිහින් දෙතොල් සිප ගත්තේ උඩු තොල සහ යටි තොලේ තමන්ගේ අයිතිය පෙන්වමින්..
"" ආව්...""
ගෙල දිගේම තොල් අතුල්ලගෙන ගිහින් එයා මගෙ දම් ගෙඩි සයිස් නිපල් එකක් දත් වලින් ඇල්ලුවෙ මට කෑ ගැස්සෙන්නමයි..
මගෙ ඇස් දිහා බලපු එයා කට කොනින් හිනා වෙලා.. ශැම්පො බෝතලෙන් ශැම්පො ටිකක් අතට අරගෙන එයා මගෙ ඔලුවෙ ගෑවෙ එයත් ගාගන්න ගමන්..සබන් කෑල්ලෙනුත් මගේ ඇගේ අංගයක් අංගයක් ගානෙම සබන් ගාපු එයා මාව එයාගෙම ඇගට තද කරන් අතුල්ලන්න ගත්තෙ මම ඒ ඇගේ ලිස්සි ලිස්සි යද්දි..
STAI LEGGENDO
⛓️HIDDEN MAN_🔫( Completed )
Fanfictionලොවකින්ම සැඟව සාහසික මිනීමැරුම් කරනා ඝාතකයෙක්..ඔහුගේ ජීවිතයට නොහිතූ ලෙස පැමිණි පුද්ගලයට පෙමින් බැඳුනොත්...කුමක් සිදුවේවිද මෙහි අවසානය..?⏳⏳