📌️මෙය මාගේ හිතලුවක් පමනි.
කරුණාකර මෙම කතා මාලාව copy
කිරීමෙන් වළකින්න..
*
**
"" හලෝ ආන්ටි.. ""
"" දරුවො අපේ ගෙදර එන්නකො දැන්ම මම රස කෑමක් හැදුවා..""
"" ආහ් මම දැන්ම එන්නම් ආන්ටි..""
ෆෝන් එක කට් කරල ඇඳෙන් බිමට පැන්න මම දත කට මූණ හෝදගෙන ඇදුමක් දාන් ෆෝන් එකත් අතට අරන් පල්ලෙහාට දුවද්දි මතක් උනේ ඊයෙ ඕනර් පිසාචයා ඉස්සරහ මගෙ රෙදි ලෙෆ්ට් උනා නේද කියල..
අනේ එයා හිටියත් නැතත් මට මොකද අනික එයා මාව ඇදුම් නැතුව දැකල තියෙනවා කියලැයි.. අහ් හත්තික්කෙ මේ මිනිහ මාව එහෙමත් දැක්කනෙ.. අනේ ශාන් උබ මීට හොදයි ගූ තලියක් කටේ ඔබා ගත්ත නම්.. උබව කොහෙත්ම ගැලපෙන් නෑ දොස්තර කමට.. තෝ හොදයි ඩැනේජ් සුද්ද කරන එකෙක්ට ගියා නම්.. ගොං හරක් මූකලන් බස්සෙක්..
මම මගේම නලලට අතින් ගහගෙන පල්ලෙහාට බහිද්දි. අර යකා නම් පේන්න හිටියෙ නෑ.. උදෙන්ම වැඩට යන්න ඇති සමහර විට.. ඒත් අද නිවාඩු දිනයක්නෙ.. අනේ ශාන් උබට මොකටද උගෙ රෙද්දවල්.. උබ උබේ දෙයක් බලාගෙන ඉදපන්..නිකන් ඉල්ලන් ඇර ගන් නැතුව..
දන්න කාලෙ ඉදන් මම හැමෝටම කියල ඇරගෙන දැන් බෙට්ටත් හරි ඉක්මනට යනවා.. මොකද අපි ලග හිටපු උන්ම අපිට කෙලවලම යන එකේ පිට මිනිස්සු නම් සත පහකට ශුවර් කරන්න බෑනෙ.. ඉතින් මම දැන් ගොඩක් මිනිස්සුන්ට හොද කරන්න යන් නැත්තෙ මන් ගැනම හිතල තමයි..
"" ආහ් පුතා එන්න..""
ආන්ටි මාව ගේ ඇතුලට එක්කරන් ගියෙ පුදුම සතුටකින්..
"" ඉදගන්න දරුවො..""
Dining room එකට මාව ආන්ටි එක්කරන් ගිහින් පුටුවක් ඇදල ටේබල් එකෙන් ඉද ගන්න කියද්දි.. මම හරි බරි ගැහිල ඉද ගත්තම ආන්ටි ටේබල් එකේ වහල තිබ්බ බෝල් එක ඇරියෙ මගෙ ඇස් තරු කැට වගේ දිලිසෙද්දි..
"" වටලප්පන් මම කැමතිම කෑමක්..""
أنت تقرأ
⛓️HIDDEN MAN_🔫( Completed )
أدب الهواةලොවකින්ම සැඟව සාහසික මිනීමැරුම් කරනා ඝාතකයෙක්..ඔහුගේ ජීවිතයට නොහිතූ ලෙස පැමිණි පුද්ගලයට පෙමින් බැඳුනොත්...කුමක් සිදුවේවිද මෙහි අවසානය..?⏳⏳