187 18 9
                                    

5 Şubat 2023
Pazar - 01:49








"Bir zamanlar yürüdüğün
yola bile tapardım. " **



 " **

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




" vakit akşamdı.
ikinci gün
vakit akşamdı.
birden bazı yerlerde ışıklar yandı
ayrıldım.
eve döndüm
evi buldum."***






Yüreğin Antolojisi:

Hiçbir şey uzak durmaya çalışmaktan daha zor değil. Ben uzak durmaya çalıştıkça tutkum daha derinleşip beni içine çekiyor gibi.

Şimdi yüreğimi çıkarıp buraya bırakacağım. Onun içindekileri de buraya bırakacağım. Belki pişman olacağım ama yine de yapacağım bunu.

Ona, uzaktan bile olsa, baktığımda göğsümün içinde bir şeylerin değiştiğini hissetmekten nefret ediyorum. Keşke hiç öyle hissetmesem. Keşke şu dünyadaki her varlığa baktığım gibi ona da ilgisizce ve kayıtsızca bakabilsem! Keşke kendimi durdurabilsem!

Keşke hiç keşke demesem. Ama benim yaşamımın en belirgin özelliği bu: dudaklarmın arasından çıkan her cümle keşke ile başlıyor. Ve buna sebep olan da benim farkında olduğum halde engel olamayan da benim.

Ama yoruldum.

Hislerime söz geçirememek beni yoruyor, nasıl hissedeceğimi seçememek beni yoruyor, duygularımın ve aklımın bu kadar çelişmesi beni yoruyor. Her şey beni yoruyor.

Ona dair her şey tüm gücümü sömürüp beni yoruyor.

🎐

🎐

🎐

🐳: Evet, saat henüz 1 ve aniden aklıma geldiği için üşenmeden yazıyorum.

** ( Matt Maltese)

Bu kitap için oluşturmadım ama kitabın temasıyla uyuştuğunu fark ettiğim için çalma listelerimden birini buraya bırakacağım. Müzikle okumayı sevenler varsa dinleyebilir.

Spotify: Bad Contestant

Çalma listesi:  to put you so far away



Curl Up & Die Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin