Merhaba!
Buraya kadar geldiğin için teşekkür ederim. Okuduklarının hoşuna gitmesini umuyordum. Ama şimdi pek emin değilim. Seni hayal kırıklığına uğrattıysam özür dilerim. Eğer bu bana ilk rastlayışın değilse mutlu son yazmakta ne kadar beceriksiz olduğumu bilirdin. Bunu yapamıyorum. Belki de bu kitabı yazmak pek iyi zamanlarıma denk gelmediği için. Ben sadece mutsuz sonlar yazabilirim.
Okuldan sonra kaldırımda bekliyordum ve önümden biri geçti. Sonra onu dün de ondan önceki günde ve ondan da önceki günde de gördüğümü fark ettim. Her gün ben orada beklerken o da önümden hızlıca geçip gidiyordu. Yüzü hep durgundu. Aslında sadece o değil. Her gün oradan hep aynı insanlar geçiyordu. Bazen sadece bakmak gerekiyordu. İçimde kocaman bir boşluk kaldı. Bazen... hayır, çoğu zaman bu insanların yüzleri farklı olurdu. Birileri gülerken birileri dalgın olurdu. Ve ben ne düşündüklerini merak ettim. O zamanlar aklımda böyle bir şey olmasa da şimdi o yüzünü unuttuğum yabancı bu kurguyu yazmamda çok yardımcı oldu. Ve de bir de bu her dinlediğimde beni yeniden ilk dinlediğim ana götüren bu şarkı:
Senden ricam beni bu kitaptaki kimseyle bağdaştırmaman. Bu bir otobiyografi değil ve bu yüzden buradaki hiçbir şey benim düşüncelerimin ürünü değil. Sadece kendimce karakterler yarattım ve onları kendi kişiliklerine göre yönlendirdim. Onun yerinde olsaydım yaptığı hiçbir şeyi yapmazdım. Senin de yapamanı istiyorum. Biliyorum, senden istediğim şey ve bu kitap fazla çelişiyor ama yine de mutsuz olmanı istemiyorum. Bazen yüreğine aniden dolan bir hissin sebebini bilmesen bile, seni kötü hissettirse bile yaşamaya devam etmelisin. Dün canın yandığını hissettin. Sonra bugün de aynı acıyı hissettin. Bunun hep böyle kalacağını düşündün ama belki yarın geçecektir. Bu yüzden beklemelisin.Ben hala bekliyorum. Ve senin de yarını beklemeni istiyorum.
Hoşçakal.
-Orenda
✪
©️2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Curl Up & Die
FanfictionVe biliyor musun, bu sabah boynuna doladığı mavi atkı hayatımda gördüğüm en çirkin atkı olabilirdi. Tekrar iyi geceler. Başlangıç: 5 Şubat Bitiş: ?