▪︎
"Bugün yine seni gördüm.
Bu halini aklımda tutabilecek miyim?"( en iyi parça )
' hatırlamak '
Sevgili M.C. *
Bugün pazartesi. Büyük ihtimalle bu mektubu almanızın tam tamına iki hafta öncesindeki pazartesi.Bu sabah yağmur yağdı. Toprak hafifçe ıslandı. Çimlerde, taze yapraklarda küçük damlalar kaldı. Yağmur sona erdi. Sanki her yerde gözlerimi alan bir ışıltı vardı. Burnuma ıslanmış sokağımın kokusu doldu. Pek hatırlayamıyorum. Ama sanırım ya dündü ya da önceki gündü. Hem güneş vardı hem yağmur yağıyordu. İki gökkuşağı iç içe geçmiş parlıyordu. Şöyle düşünmüştüm: Böyle güzel bir bahar gününde ölmek istemezdim.
Sonra yağmur altında kaygısızca yürüyen sizi gördüm. Yürüyordunuz ve yağmur etrafınızda dönüp duruyordu. Her adımınızda kaldırımdaki çukur yerlere birikmiş kirli sular etrafa saçılıyordu. Epey yavaş yürüyordunuz. Sanki yağmurdan kaçmak istemiyordunuz. Pek ince giyinmiştiniz. Ancak üşür gibi bir haliniz yoktu. Hasta olmanızdan endişe ettiysem de bir şey yapamadım. Sanki bir güç beni olduğum yere mıhladı. Sonra kaldırımın ortasında durdunuz. Yalnızca öylece durdunuz. Yağmur damlaları hiç durmadan sırtınıza vurdu. Sırılsıklam saçlarınızdan süzülen yağmurun ıslattığı o koygun gözlerinizin bir kerecik bana bakmasını öyle çok istedim ki! Yüzüme baktığınızda yüreğimi sızlatan o tuhaf hissi yeniden hissetmeyi istedim. Ancak yanınıza gelmeye bir türlü cesaret edemedim. Çokça şey düşündüm. Ama en çok neyi düşünmek acı vericiydi biliyor musunuz?
Bugün sizi gördüm ve bu halinizi hatırlayabilecek miyim bilmiyorum. Bugün, tam da oturmuş, bu mektubu yazdığım şu saatte içime ığıl ığıl yakıcı bir hissin aktığını hissettim. Keşke size bunun neye benzediğini anlatabilseydim!
Bugün sizi gördüm. Bu halinizi aklımda tutabilecek miyim?
Sizi unutmaktan korkuyorum. Eğer bir gün mutlu olduğum zamanları hatırlamak istersem ve sizi, o güzelim sizi, anımsayamazsam bunun farkında olur muyum? Varlığınızı hatırlayıp yüzünüzü mü unuturum, yoksa hatıralarımın arasından tamamen kaybolup gider misiniz? Bilmiyorum. Ama şunu söylemek isterim ki her iki türlüsü de içime onulmaz bir endişe dolduruyor. Ya sizi unutursam? Ya hiç hatırlayamazsam?
Zaman daraldıkça yüreğimde öyle çok korku birikiyor ki! Ancak bu korkulardan bahsetmenin ziyanı yok. Nasıl olsa daha fazla zamanınızı almaktan başka bir şey yapmış olmayacağım. Fazla zamanınızı almak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Curl Up & Die
FanfictionVe biliyor musun, bu sabah boynuna doladığı mavi atkı hayatımda gördüğüm en çirkin atkı olabilirdi. Tekrar iyi geceler. Başlangıç: 5 Şubat Bitiş: ?