!!Seferberlik!!

64 3 2
                                    

Arkadaşlar merhaba,

Buraya böyle bir yazıyla gelmek kalbimi çok kırıyor. Bildiğiniz gibi ülkemizde yaşanan deprem felaketi nedeniyle on binlerce canımızı yitirdik, yitirmeye devam ediyoruz. Bu uğurda hayatını kaybeden yakını olan varsa öncelikle baş sağlığı dilerim.

Hepimiz elimizden geleni yapmak için büyük bir çaba içerisindeyiz. Kimimiz oraya gidip bizzat destek oluyor, kimimiz yardım merkezlerinde çalışıyor, kimimiz yardım için parasını veriyor. Her yaştan insan olarak, öğrencisi, işçisi, öğretmeni, doktoru devasa bir seferberlik içindeyiz. Keşke olmasaydı ama keşke demek yiten canlarımızı geri getirmiyor.

Bundan sonra yapabileceğimiz tek şey elimizden ne geliyorsa onu yapmak. Bölgenin ne durumda olduğunu şahsen bilmiyorum, gidenlerden duyduklarımızla, izlediklerimizle görebiliyorum durumu ama eminim bizim gördüğümüz buzdağının görünen kısmından fazlası değil. Bu nedenle SU, GIDA (paketlenmiş, bozulmayacak ve mümkünse özel durumu olan insanların da tüketebileceği) SAĞLIK VE HİJYEN ÜRÜNLERİ (hijyenik ped, bebek bezi, hasta bezi, kağıt havlu ve tuvalet kağıdı gibi kağıt ürünleri, bandajlar, ilaçlar vs.) ve KALIN KIŞLIK GİYSİLER (kazak, mont, atkı, bere, eldiven, çorap) olmak üzere elinizden gelen yardımı yapmanızı sizden yazarınız olarak istemek boynumun borcu.

Güncelleme:
Yaşayan canlarımız gibi maalesef yitirdiğimiz on binlerin konulabilmesi için kefen ihtiyacı da bulunmakta, bu hususu da atlamayalım isterim.

Güncelleme:Yaşayan canlarımız gibi maalesef yitirdiğimiz on binlerin konulabilmesi için kefen ihtiyacı da bulunmakta, bu hususu da atlamayalım isterim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu günleri asla unutmayacağız ama bir kişinin bile ihtiyacını karşılayabilirsek insanlığımızı yapmış oluruz, unutmayalım. Maddi olarak destek olamayanlar da Twitter'daki yardım çağrılarını paylaşarak çok şey yapabilirler. Benim yapmamla be olacak demeyin, sosyal medya günümüzde çok hayat kurtarıcı bir unsura dönüştü. Bir saniye bile çok önemli.

Bu yaralar asla sarılamayacak ama uğraşacağız, elimizden geleni yapacağız. Gidenleri geri getiremeyiz, kayıplarımız için bize dilediğim tek şey sabır. Milletimizin başı sağ olsun.

Azad ~ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin