מה הקטע שלה?
אני ואוליביה, הילדה שבטעות דחפתי למים חלקנו שני שיעורים במערכת - אנגלית והסטוריה .
אל תשאלו למה שמתי לב לזה .
איידן , אחד מהחברים הכי טובים שלי שלח אותי אתמול לחפש את לייה חברה שלו כי הוא לא מוצא אותה . אני ולייה ממש סבבה אחד עם השני . היא יפה ממש ולא מפריעה כל כך לחבורה של החברים ככה שהיא גם לא מפריעה לי . בקיצור חשבתי שראיתי אותה מרחוק באגם ורציתי לנסות להבהיל אותה . אז התחלתי לרוץ מהר מרחוק ולא הספקתי לבלום את עצמי כשקלטתי שמי שאני מתנפל עליה זאת אוליביה משיעור אנגלית .
הכל קרה כל כך מהר ששנינו פשוט הדרדרנו יחד לאגם .
כשאוליביה גילתה שלא רק שכולה רטובה , אלא שגם הספר שלה הלך , היא התחרפנה סופית . אני נשבע לכם בחיים לא ראיתי מישהי צורחת ככה ובמיוחד על ספר קטן . כאילו צ׳יל אחותי ... אז נפל הספר , תקני חדש .
בקיצור הילדה לא הפסיקה להשתגע אז משכתי אותה קרוב אליי ״ששששש...״ היא לא הורידה ממני את המבט , והמתח שנוצר באוויר ... אני אומר לכם היה אפשר להריח אותו ( או שזה משהו מקולקל שאכלתי בצהריים ) .
לא שלטתי בזה והמבט שלי עבר לשפתיה , ואז שוב לעיניה .
״הי״ נפלט לי מהפה .
אני באמת לא יודע מה עבר עליי שהחלטתי לנשק את הגוש כעס הזה אבל את האמת שאני לא מתחרט .
אני לא מתחרט שמשכתי אותה אליי ואני גם לא מתחרט שנישקתי אותה . אני כן מתחרט על זה שלא עצרתי אותה לפני שיצאה מהאגם .
אני מפחד שפגעתי בה .
אני מוכן לפגוע במי שצריך ומתי שצריך אבל לה זה לא הגיע. זאת הייתה אשמתי .
אני זה שהפלתי אותה למים, אני זה שנישק אותה, ואני זה שהיא בטח עכשיו אוכלת סרטים על מה לעאזאל קרה שם .כשחזרתי לחדר שלי , פתחתי את המחשב שלי ונכנסתי לאמזון והזמנתי את הספר שקראה . שמתי לב מה השם שלו היום בבוקר בשיעור אנגלית כשהיא נכנסה לכיתה .
לחצתי על האופציה למשלוח עד 24 שעות וקיוויתי שיגיע עד מחר בבוקר כדי שאוכל לתת לה אותו ולבקש סליחה .***
בארוחת הבוקר , ניסיתי לאתר את אוליביה במבטי אך החיפוש לא צלח . לאחר ארבע שעות של שיעורים החלטתי לצאת לחפש אותה כדי לבקש סליחה בלי בגדים רטובים ולתת לה את הספר שהגיע לפני שעתיים עם השליח לבית הספר .
חיפשתי אותה בגינה האחורית אך לא מצאתי .
גם ליד האגם אבל לא מצאתי .
חיפשתי בספרייה אבל נחשו מה , לא מצאתי .
נשאר רק מקום אחד שבנות חננות שאוהבות לקרוא ספרים הולכות לשם . גן הורדים .
את האמת שאני מכיר את המקום בתור ״גן המזמוזים״ .
אבל בסדר כל אחד ותחום ענייניו .
בכניסה לגן ראיתי דמות עם הפנים למטה .
את האמת שנבהלתי בהתחלה אבל כשהתקדמתי, ראיתי שזה הראש של אוליביה נעוץ בתוך הספר שלה .
היא שמעה איזה מוזיקה מוזרה באוזניות שלה ועל עוצמה ממש גבוהה . לא הבנתי למה , הרי אין אף אחד שעושה רעש אבל נזרום עם המוזרה .
אחרי איזה שלוש דקות שאני מחכה שהיא תרים את הראש , היא קולטת אותי וצורחת .
אני מושיט לה את הספר והיא בסופו של דבר דוחה אותי אחרי שאמרתי לה שאני רוצה לפצות אותה .
את האמת שנעלבתי קצת ואם חברים שלי ידעו שהבחורה הקטנה הזאת צועקת עליי ודוחה אותי פעמיים ברצף , הייתי נהפך לבדיחה הרשמית של החבורה .
אבל בעצם . למה אני צריך להעלב ? היא לא רוצה את הספר ? בעיה שלה! .
למה בכלל נלחמתי ? היא לא חברה שלי ואפילו לא דיברנו פעם אחת לפני שכמעט טבענו יחד .
אני את הסליחה שלי ביקשתי .
YOU ARE READING
דחיפה אחת למים
Romanceהכל היה בסדר לפני שפגשתי אותו. הייתי בעולם שלי עם הספרים שלי והאוזניות שלי עם המחשבות שלי והלבד שלי. הייתי יכולה להמשיך להצטיין בכל דבר ולהיות רוח רפאים. עד שיום אחד הוא הגיע בלי התראה ובהפתעה גמורה דין סמית׳. הגבוה,המעצבן, השטותניק,הבחור עם החיוך ה...