כל כך פחדתי לדבר איתו .
להסתכל בעיני הדבש האלה ולהיכנע לו ולספר לו הכל , זה היה אסור לי .
אז הפתרון היחיד שיש לי הוא לברוח ולהתחמק כמו ילדה קטנה שרודפים אחריה , במקום לדעת לעמוד על שלי .
אני צריכה לעבוד על זה ,.
רק עוד כמה ימים ואז אני אדבר עם דין .
המשפט הזה חוזר בראשי בכל פעם כשאני נזכרת ברגע שמבטו פגש בי מקצה המסדרון .
הלב שלי רטט מלהט , פחד , רגש ...
וגם חרדה .
בכל זאת למה הוא רודף אחריי? אני הרי עוד אחת מהבחורות שהוא נישק וזרק , לא?
הוא הוכיח את זה כשרקד עם ג׳ייס במסיבה ובכלל לא טרח להסתכל אם עוד נשארתי בחדר , אחרי כמה שעות הוא בא לחדרי באמצע הלילה .
וכמובן איך אפשר לשכוח את זה שהוא לא הפסיק לדפוק על הדלת שלי כדי שאפתח לו ונוכל לדבר , אבל כשלא הייתי מוכנה הוא הלך לשתי דלתות מחדרי וניסה לשכב עם אותה אחת שרקד במסיבה .
אני כל כך כועסת עליו , למרות שאנחנו בכלל לא יוצאים ולא התחייבנו לכלום ... הניצוץ שנדלק כל פעם מחדש שמבטינו נפגשו אומר משהו אחר לגמרי...
אני רוצה לנשק אותו ולהרביץ לו באותו הזמן , זה הגיוני?
עכשיו , ישבתי בגן הורדים לבד , בשעת ארוחת הצהריים -כרגיל .
הפעם על חלקת דשא קטנה מתחת לעץ גבוה וגדול .
רוח ליטפה את פניי .
נשענתי על גזע העץ העבה וקראתי את ספרה החדש של מייה לוין . סופרת שאני מאוד אוהבת שכותבת על חייה האישיים .
הבטן שלי התחילה לקרקר , אך ללכת לחדר האוכל במחשבה שאולי אתקל בדין ...
עדיף לי כבר לגווע ברעב .
למרות שכשאני חושבת על ההתנהגות שלי בימים האחרונים , זאת ההתנהגות שהכי לא מתאימה לי .
אני תמיד נלחמת ויודעת לעמוד על שלי , אז למה אני מסתתרת כאילו עשיתי איזה פשע ואני מפחדת שיתפסו אותי .
כשהמחשבה הזאת עולה לי בראשי אני לא חושבת יותר מדיי , הכל קורה כל כך מהר ואני כבר על הרגליים בדרך אל חדר האוכל , אחרי שסגרתי את הספר והחזרתי את מגפי העקב שלי בחזרה אל רגליי .
ההליכה שלי נעשית מהירה , וגם מחשבותיי .
דין הוא האפס כאן , הוא זה שצריך להתבייש ! לא אני .
אני אומרת לעצמי .
הוא זה שמתחנן שאענה לו ואחר כך הולך לבנות אחרות .
ברור שהוא הולך לבנות אחרות , את כל הזמן דוחה אותו. קול אחר אומר בראשי .
אתם בכלל לא ביחד , אתם בקושי מכירים !
מתווסף עוד קול .
פשוט דיי ! הלוואי והייתי יכולה להשתיק את הקולות האלה בלחיצת כפתור .
החיים היו טובים יותר בלעדיהם . לגמרי יותר טובים .
הגעתי אל הדלת הגדולה שמובילה אל חדר האוכל .
מבחוץ עמדתי בגב זקוף וראש מורם , אך מבפנים הייתי צריכה לשכנע את עצמי כל כך הרבה פשוט לא לקום ולברוח כמו שאני רגילה לעשות כשאני לא רוצה להתמודד עם משהו .
טוב , זהו זה , אני נכנסת .
צעד אחד ועוד צעד , המבט נשאר קדימה , אני נושמת עמוקות אך מנסה שלא יראה בולט .
אני רואה בזווית העין שולחן ריק ויחסית רחוק מכולם ,
אני מתקדמת לכיוונו ואחרי הליכה של כמה שניות , כשבפנים זה מרגיש כמו שעה , אני מגיעה אל המקום .
אני מניחה את התיק שלי על הכיסא כדי לסמן לאנשים שמישהו יושב במקום הזה וניגשת אל המזנון כדי לקחת אוכל .
היום בתפריט בשר ועוף , תפוחי אדמה ואורז וכמובן גם שמזנון הסלטים פתוח .
אני לוקחת קצת מכל דבר , ומסתובבת כדי לחזור למקום .
במבטי אני רואה חבורת בנים שהתיישבה בשולחן שתפסתי לעצמי .
נהייתי חמה מבפנים ולא בקטע טוב .
עכשיו לנסות להתמודד איתם? אחת מול ארבעה ?
קטן עליי .
אני מגיעה אל השולחן עם מגש האוכל שלי ומניחה אותו בעוצמה חזקה אך לא מדיי .
כל תשומת הלב מוקדשת לי .
״אני חושבת שתפסתם לי את המקום״ אני נועצת מבט באחד מהבנים עם השיער הקצוץ .
״מה גורם לך לחשוב ככה?״ מגחך אחד הבנים , נראה שהוא הכי צעיר מבינהם בגלל הגובה .
״כשמישהו שם את התיק שלו על הכיסא זה אומר שיושבים פה , עד כדי כך אתה קשה הבנה?״ אני מרימה גבה .
״את רואה פה תיק?״ שואל אחד הבחורים ששיערו בצבע בלונדיני .
אני מחפשת את התיק שלי , היכן שהנחתי אותו ממקודם אך הוא לא היה שם .
״מחפשת את זה?״ הבחור שגיחך מקודם הוציא את התיק שלי ממתחת לשולחן .
״תחזיר לי את זה״ , ניסיתי לקחת את התיק מידו אך הוא מסר את התיק אל הילד הבלונדיני בצד השני של השולחן.
״תמצצי לי קודם ואז תוכלי לקבל את התיק בחזרה״ אומר המנהיג שלהם , הבחור המגחך .
כל הבחורים מתחילים לצחוק , אבל אני לא נותנת לזה להשפיע עליי , לפחות חיצונית .
״אני מעדיפה למות מאשר לגעת בך חתיכת מטומטם״ .
״איי איי איי... חבל״ חיוך מרוח על פניו .
״וואו לא פלא שאף אחת לא נוגעת בך , גם היופי וגם האופי , שניהם מכוערים״ . אני מחייכת בחזרה בחיוך מאולץ .
פתאום אני מרגישה יד על גבי התחתון , מה שמבהיל אותי וגורם לי לזוז מהר הצידה ולהסתכל אחורה .
״מה זה , מה קורה כאן?״ דין מושך אותי בחזרה בעדינות כשמבטי עדיין פונה אל חבורת הבנים הדוחה .
אני מרגישה את חום גופו על גופי . הוא נצמד אליי אבל לא יותר מדי , אגודלו מלטף את גבי התחתון במעגלים .
המעשה נותן לי ביטחון ולרגע אני שוכחת מכל הכעסים שלי עליו ועל הבנים שלידי .
״לא קורה כאן שום דבר״ אומר הילד עם השיער הקצוץ .
״קדימה תביא את התיק לפני שאני מגישה עלייך תלונה למשטרה , מדווחת להנהלה והורסת לך את כל האופציות להתקבל לקולג׳ ״.
חיוכו דעך , הנה זה בא הניצחון .
אני חוטפת ממנו בחזרה את התיק ומסתובבת להסתכל על דין .
השיער המבולגן שלו גלש על פניו , ופתאום כל מה שרציתי היה להעביר את ידי בשיער היפיפיה הזה .
הסצנה של ג׳ייס צורחת במסדרון מבזיקה אל ראשי ותחושת הכעס חוזרת ובגדול .
אני פונה אל היציאה מחדר האוכל בידיעה שגם נתקלתי בדין וגם לא הספקתי לאכול .
יש יותר חרא מזה?
YOU ARE READING
דחיפה אחת למים
Romantizmהכל היה בסדר לפני שפגשתי אותו. הייתי בעולם שלי עם הספרים שלי והאוזניות שלי עם המחשבות שלי והלבד שלי. הייתי יכולה להמשיך להצטיין בכל דבר ולהיות רוח רפאים. עד שיום אחד הוא הגיע בלי התראה ובהפתעה גמורה דין סמית׳. הגבוה,המעצבן, השטותניק,הבחור עם החיוך ה...